Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 467 241
  • 2 974

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höh. Nyt siellä puhutaan todellisista asioista, olen pettynyt.

Ignoroin taas kaikki, raportoin ja lähetän yyveen.

Ei oo tullu yyveetä. Mutta älä huoli, vaikka olenkin ehkä muutaman asiaviestin sinne kirjoittanut, voit olla varma että jossain vaiheessa pamahtaa ja ärräpäitäkin voi lennellä. Tiiä nyt sitten onko se mikään "tapahtuma", mutta hupia siitä voi jollekin olla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei oo tullu yyveetä. Mutta älä huoli, vaikka olenkin ehkä muutaman asiaviestin sinne kirjoittanut, voit olla varma että jossain vaiheessa pamahtaa ja ärräpäitäkin voi lennellä. Tiiä nyt sitten onko se mikään "tapahtuma", mutta hupia siitä voi jollekin olla.

Lähetin psyykkisen yyveen.

Raportoin, tykkäsin ja ignoroin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jees homma selvä. Mun foliohattu tosin blokkas sun yyveen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Naisasiaketjussa ollut hyvää trollailua tai sitten muuten vain sekopäistä viimeiset pari päivää

Uskalla hullujen lihapullalautaselle kättä työntää, mutta olen melko vakuuttunut, että tuon ketjun viime aikojen kantava juoni on mestarillista parodiaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kärppäosiossa on ihan hyvänlaista menoo vitutuksen suhteen kun isot punaset pääsi viemään kultapojun. Tuli ihan deja vu eräästä Stefan Öhmanista mutta vain kyrpä ottassa suhteen.
 

Glove

Jäsen
Liigan kyseenalaiset taklaukset ketjussa kovaa vääntöä monien eriväristen värilasien takaa. Ja osa kirjoittaa ilmankin,
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hifk osiossa pohditaan, kuinka joukkue saataisiin menestykseen. Ratkaisua haettaneen jo erinnäisistä kansanmurhista taikka muuten vaan on eksytty polulta. Kertonee kaiken yhteisön tilasta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllähän hyvään jääkiekkokeskusteluun nyt muutamat kansanmurhatilastot kuuluu. Reipasta on meno myös IFK:n otteluseurannassa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Sanna Marin hallitus ketjussa aletaan pääsemään kierroksille. Kovasti haisee 2015 vuoden pakolaiskeskutelulle.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Lukko-osiossa puidaan syitä Eero Elon paskuuteen, viisaimmat toki löytää syyt miehestä itsestään, mutta lähinnä syitä haetaan kaikkialta muualta ja kohta varmaan jo katsomon portailla tanssivista tyttösistä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Persu-ketjussa ollaan päästy kätevästi vertailemaan sitä kuka toteutti holokaustia kaikkein tehokkaimmin. Muistetaan toki mainita myös Ruandan hieman kotikutoinen, mutta yhtä lailla tehokas kansanmurha. Reipas meno kyllä koko palstalla tällä hetkellä, näinköhän edes jouluksi rauhoittuu?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Persu-ketjussa ollaan päästy kätevästi vertailemaan sitä kuka toteutti holokaustia kaikkein tehokkaimmin. Muistetaan toki mainita myös Ruandan hieman kotikutoinen, mutta yhtä lailla tehokas kansanmurha. Reipas meno kyllä koko palstalla tällä hetkellä, näinköhän edes jouluksi rauhoittuu?
Aihe on siis sama, kuin seitsemisen vuotta sitenkin. Pääsimme jopa blogiin pohdittavaksi.

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuoreehko nimimerkki @Stirner hämmentää pakkaa ihan kiitettävästi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vai onko kyseessä joku vanha tuttu...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älä ny kiusaa renttua. YV..?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SM-liigaosiossa, Kaakon derbyn ketjussa, on ollut kuluneen vuorokauden aikana mukavasti pöhinää, etupäässä nimimerkin @nummenkallio laajojen vastausten ansiosta. Taistelupari on selvästi sytyttänyt miehen sydämen liekkeihin ja viestit sisältävät sekä hyvää pohdintaa KooKoon ja SaiPan keskinäisestä asetelmasta että hyvän maun rajoissa olevaa kuittailua keltamustille. Mikä parasta, kukaan ei ole vastustajaleiristä edes ottanut nokkiinsa, vaan tilanne on säilynyt maltillisena ja miellyttävänä. Mukavaa luettavaa. Hyvä nummenkallio!

Henkilökohtaisesti pidän kaakon keskinäisissä niiden runsasmaalisuudesta, mitä toivoisin olevan myöskin Satakunnan paikallisissa.

Kiitos! Tähän taistelupariin en itse kyllä koskaan kyllästy. Kouvola vastaan Lappeenranta on sellainen viha, jota itse jaksan ainakin hautaan saakka. Kouvolassa syntyneenä ja pariinkin otteeseen siellä asuneena ja synnyinkaupunkiani vahvasti rakastavana, mutta itänaapuriakin kokeneena tunnen tämän hyvin voimakkaasti. Tähän liittyy niin miljoona juttua ja myös ristiriitoja. Esimerkiksi suvun kesken ei ole lainkaan selvä homma, itse olen vähemmistössä. Mutta jos minulta kysytään, niin Kouvolassa synnyin ja Kouvolassa kuolen (ellen sitten vahingossa Stadissa). Tämä asenne tuottanee popparimateriaalia jatkossakin.

Kaakon derby sytyttää sydämen liekkeihin tottakai aina. Siinä on kysymys maailman hienoimmasta kaupungista Kouvolasta ja sen kruununjalokivestä KooKoosta.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulostaa hyvältä. Meikäläinen ottaa Satakunnan paikallisen aina vakavasti, vaikka olenkin useampaan otteeseen halunnut kääntää siitä "vain pelin muiden joukossa". Meikä kun ei sinällään diggaa ollenkaan vihasta. Urheilussa se tuo kuitenkin maukkaan, suorastaan tärkeän mausteen soppaan, eikä Lukkoa vaan voi olla vihaamatta, vaikka kuinka vastustelisi ja yrittäisi ajatella toisin. Vahva rakkauden side Kouvolaan, huomaan, minä rakastan Poria täysillä, vaikka syntymäkaupunki tuleekin aina olemaan Helsinki. Pori on kuitenkin kaupunki, jossa olen kasvanut, varttunut ja noussut, kaupunki jonka rajojen sisällä olen elänyt lähes koko elämäni, joten tänne kuolisi kernaasti.

Vähän tosin tuntuu siltä, että kuolen jossain muualla. Se voi tapahtua Suomen ulkopuolellakin, tiedä häntä. Ilman kohtalokkaita vastoinkäymisiä ja onnettomia tilanteita ehdin elää vähintään vuoteen 2070, joten hautaaminenkin saattaa toteutua tavalla, jota ei osaa vielä nyt kuvitellakaan. Kotiseuturakkaus on mukava piirre ihmisessä.

Keltamustasta leiristä on näemmä alkanut jo rynnätä uniltaan heränneitä uroskarhuja paikalle töllistelemään menoa. Hyvältä vaikuttaa. Oranssi ja keltainen alkavat vähitellen kovettua tiiviimmäksi taistelupariksi, ehkei aivan täällä Satakunnassa olevan punaisen ja keltaisen välisen vastakkainasettelun veroiseksi, mutta kovaksi kylläkin. Viime ottelunkin lopputulos komea 6-3. Teidän on hyvä jatkaa tästä ja KooKoo-SaiPa olisi hieno taistelupari pudotuspeleihin. Kouvolan mies nummenkallio tekee parhaansa pitääkseen kaksikon mainetta yllä. Man on a Mission, kuten Van Halen laulaa.
Nyt on paatosta nuorelta mieheltä. Hyvää tekstiä, mitä vanhakin arvostaa.

En toki Poria tai Kouvolaa, mutta onhan tuo sykähdyttävää luettavaa tekstinä kuten @nummenkallio n vastaava.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Viha on tunteista puhtain. Sen avulla elää täysillä elämäänsä, eikä vain katsele kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi. Viha saa aikaan, onnellisuus pitää paikallaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viha on tunteista puhtain. Sen avulla elää täysillä elämäänsä, eikä vain katsele kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi. Viha saa aikaan, onnellisuus pitää paikallaan.
Taisipa muuten jotain samansuuntaista julistaa muuan Kristian Vikernes Norjasta. Ja sitten lusi 15 vuotta. Viha sai aikaan.

John Lennon puolestaan julisti että all you need is love. Ja sai luoteja nahkaansa.

So it goes, sanoisi Kurt Vonnegut. Jos eläisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös