Olen ollut Popedan keikoilla 2010-luvulla jolloin setissä on ollut Raswaa koneeseen, Kädet irti, Mörri Möykky, Erkki ja Leena, Sammakkalaulu ja Suuret setelit. Kädet irti jopa aloitti joitain keikkoja. Suuret setelit ja Raswaa koneeseen ovat olleet setissä paljon myöhemminkin ja viimeksi mainittu ihan 2023 kesällä. Toki myös ekan levyn biisejä on ollut setissä vaihtelevasti 2000-2023. Silmiklasikyy kuului juhlarundin 2002 keikkojen ohjelmistoon.
Että joo harvinaisia toki mutta jos vaan on käynyt enemmän kuin kerran vuodessa katsomassa bändiä per vuosi niin kyllä on saanut monenlaista herkkua kuulla. Raakaa voimaa oli Ollin kanssa setissä ihan tuossa viime keväänä ja kesänä.
Toki Raswaa koneeseen levyllä on paljon biisejä mitä ei ole ikinä esitetty tai josta on ikuisuus aikaa mutta ei se kait ole kiveen kirjoitettu että nytkään tulee kaikkia levyn biisejä livenä. Varmasti Da Da, Kädet irti, Silmiklasikyy ja Raswaa koneeseen ainakin ja sitten voi olla levyn ulkopuolelta esimerkiksi Mörri Möykky, Suuret setelit, Minä Elän, Raakaa voimaa, Rock n roll, Kouluun, Lauri Lutavuori, Mauno soittaa stereoo ja Hullut koirat. Varmasti irtoaa näiltä hepuilta ennen vuotta 1980 tehty matskukin ja kaikki muut paitsi Mikkonen junior luonnollisesti on myös esittänyt 1980-1981 niitä ekan levynkin biisejä ja sen jälkeen tulleita sinkkubiisejä.
Sen nyt olen todennut sen seitsemän kertaa jo aiemmin että jotain skismaa siellä on täytynyt olla joko levyjen teosta, biisilistoista tai ties mistä kaksikon Mustajärvi ja Hautamäki välillä jo pidemmän aikaa vaikka kumpikin selittää medialle että ei nuo ole syitä siihen että tiet erkanivat. Toki esimerkiksi Lacun poika jossain selitti että ei hän koskaan huomannut että Paten kanssa olisi ollut jotain vääntöä vaikka ennen keikkoja bäkkärillä jne. mutta Patehan ei niissä edes aikaa pahemmin viettänyt niin siinä nyt ei varmaan mitään voikaan välttämättä huomata.