Aina kun nostat ton ylös on se hyvä muistutus siitä miksi polttarit ja polttariporukat on niin vastenmielisiä.Laiva alle ja Tallinnaan? Tai halpalento esim. Köpikseen?
Hienoin ja hirvein kokemani reissu samassa paketissa.
Aina kun nostat ton ylös on se hyvä muistutus siitä miksi polttarit ja polttariporukat on niin vastenmielisiä.Laiva alle ja Tallinnaan? Tai halpalento esim. Köpikseen?
Hienoin ja hirvein kokemani reissu samassa paketissa.
Aina kun nostat ton ylös on se hyvä muistutus siitä miksi polttarit ja polttariporukat on niin vastenmielisiä.
Juokaa sivistyneesti ja menkää kotiin
Tähän liittyen muuten pakko kompata ja heittää yleinen kysymys, että onko tosiaan nykyään enää paljon tällaisia polttareita jossa sulhanen viedään huoriin tai johonkin strippiluolaan? Jälkimmäinen nyt sinänsä vielä ehkä menisi koska "kjeh kjeh pojat on poikia", kunhan nyt ei tosiaan sulhanen itse mene täysin urpoilemaan mitään.Huoria tai strippareita ei ollut, tämäkin oli osalle yllättävän hankala ymmärtää. Mun käsitys polttareista on juhlia sulhasen naimisiinmenoa kavereiden kesken, ei hommata eroa ennen häitä. Eikä sillä, ei sulhanen olisi mitään tehnyt, mutta en tajua koko ideaa.
Tähän liittyen muuten pakko kompata ja heittää yleinen kysymys, että onko tosiaan nykyään enää paljon tällaisia polttareita jossa sulhanen viedään huoriin tai johonkin strippiluolaan?
Tähän liittyen muuten pakko kompata ja heittää yleinen kysymys, että onko tosiaan nykyään enää paljon tällaisia polttareita jossa sulhanen viedään huoriin tai johonkin strippiluolaan? Jälkimmäinen nyt sinänsä vielä ehkä menisi koska "kjeh kjeh pojat on poikia", kunhan nyt ei tosiaan sulhanen itse mene täysin urpoilemaan mitään.
Vituiksi meni, yllättäen tuli 10 eri ajankohtaa ja ideat oli laskuvarjohypystä strippibaariin.
Monenlaisissa polttareissa on aikoinaan tullut käytyä. Yleensä taloudellinen puoli on äijäporukassa hoidettu tasan, ja epäselvyydet tai erimielisyydet ovat olleet todella harvassa. Mitä vierestä olen kuullut, niin naisten polttareissa kaikkinainen vääntö rahasta ja ohjelmasta on huomattavasti yleisempää.Tiesin tavallaan etukäteen että nyt ei lähdetä massimiesten kanssa matkaan, mutta silti se vähän yllätti että kaikenlaiseen löytyi halukkuus mutta lompakot oli vähissä. Maustetyöt oli ainoa esiintyjä ja ostin porukalle liput, ei edes ehditty keikalle mutta ei tullu kellekään mieleen kysyäkään voisiko maksaa oman hutilipun. Sinne hupashti hurkan persiiseen 132€
Siis vahvistan vielä ettei tässä ollut tarkoitus valittaa, kunhan vaan ihmettelin. Ja kun hauskaa oli niin minulle riittää.
Tähän liittyen muuten pakko kompata ja heittää yleinen kysymys, että onko tosiaan nykyään enää paljon tällaisia polttareita jossa sulhanen viedään huoriin tai johonkin strippiluolaan? Jälkimmäinen nyt sinänsä vielä ehkä menisi koska "kjeh kjeh pojat on poikia", kunhan nyt ei tosiaan sulhanen itse mene täysin urpoilemaan mitään.
Täytyy sanoa että oli erotiikka kaukana ja odotin vaan loppua.
@Murkula en tiedä, mutta itse en ainakaan jättäisi kenenkään kaverin tai muun tuttavan polttareita väliin oikeastaan mistään hinnasta. Ehkä jos jonkun tosi läheisen ihmisen hautajaiset olisi samana viikonloppuna niin voisin olla osittain pois, mutta muuta en keksi. Tietty jos joutuisi vaikka sairaalaan niin se voisi ainakin hieman hankaloittaa pääsyä.