Poltatko vaiko et?

  • 7 017
  • 60

Poltatko vaiko et?

  • Kyllä

    Ääniä: 25 16,9%
  • En

    Ääniä: 90 60,8%
  • Joskus (päissään)

    Ääniä: 33 22,3%

  • Äänestäjiä
    148
  • Poll closed .

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan ymmärtänyt tupakkaa kun ei kait siitä saa silleen kiksejä, neutralisoi vaan tilannetta sen verran että siirtää vieroitusoireita. Rahat ja terveys kuitenkin menee. Vaatteetkin haisee jne. Jotain alkoholia nyt varmaan moni ymmärtää, vaikka itse ei käyttäisikään. Siinä sentään on erittäin hyvät ja lievemmin huonot puolet.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En polta enää, mutta lähes 15 vuotta tuli tupakoitua. Nikotiiniin olen toki edelleen koukussa ja nuuskaa käytän, mutta tupakoinnin lopetin joskus kuutisen vuotta sitten. Tai no poltan sen mitä joskus jointtiin on pilven joukkoon kääritty ja harvakseltaan saatan jonkun seuraksi imaista pöllin tai sikarin jos tarjotaan, mutta en kuitenkaan päivittäin, viikoittain tai edes kuukausittain
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Menisi varmaan johonkin muuhunkin ketjuun mutta viikko ja kolme päivää ilman 25 vuoden polttamisen jälkeen. Tai no, lauantaina meni muutama oluen kylkeen vanhasta muistista. Jännä efekti: olen ruiskinut Nicoretten suusumutetta välillä pahimpiin viekkuihin ja huomasin etten saanut niistä parista tupakasta mitään iloa irti kun nikotiinia oli kropassa jo ennestään. Eli, niitten muutaman polttaminen itseasiassa vahvisti uskoa että niistä pääsee irti. Tätä sumutetta nyt varmaan menee jonkin aikaa mut se on aika pieni paha polttamisen rinnalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En polta. En tupakkaa enkä siltoja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En ole eläessäni koskenut moisiin syöpäkääryleisiin ja olen sangen ylpeä, että tein jo teininä tämän päätöksen. Ainut kerta kun houkutti aloittaa, oli joskus 15-vuotiaana kun kaikki oli perseestä ja vitutti. Onneksi sekin oli vain ohimenevä vaihe ja pysyin vahvana.
 

A Siente

Jäsen
Jos olen kännissä ja joku tarjoaa, niin poltan. Itse en kuitenkaan koskaan osta enkä koe tarvetta muuten poltella. Turhaahan se on kännissäkin, mutta ei kait sitä pariin savukkeseen vuodessa kuole.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Humalassa poltan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös