Poltatko vaiko et?

  • 6 898
  • 60

Poltatko vaiko et?

  • Kyllä

    Ääniä: 25 16,9%
  • En

    Ääniä: 90 60,8%
  • Joskus (päissään)

    Ääniä: 33 22,3%

  • Äänestäjiä
    148
  • Poll closed .

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joskus kauan sitten inttiaikoina tuli vedettyä kessua (nikotiinia sis.), eikä sen jälkeen ole tehnyt mieli. En voi sanoa että olisin ylpeä tekosistani. Enää en vapaaehtoisesti polttele kuin pari hassua sikaria varpajaisissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo.

Pitäisi varmaan lopettaa. Mutta kun en oo viitsinyt.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
En polta. Olen joskus vetänyt röökii yläasteella, mutta kiitos hyville valistuksille ja opettavaisille filmeille olen lopettanut.

Suosittelen myös IsollePunaiselleBobille samaa...
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
En ole ikinä ostanut röökiaskia . Tai no itseasiassa olen useinkin, mutten ikinä itselleni. Todella harvoin esim. baarissa tulee vedettyä yksi tupakka, jos kamu tarjoaa, mutta sen voi aina laittaa alkomahoolin piikkiin, sillä selvänä ei tee mieli, ei sitten ollenkaan.

Viime kysely aihhesta löytyy täältä, jos joku pitää statistiikoista :
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=6634&highlight=tupakkaa
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En tupakkaa polta, mutta baarissa silloin tällöin menee muutama sikari. Pitäisi niistäkin tosin päästä eroon.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko jossain selvitetty sikareiden terveysvaikutuksia tupakkaan verrattuna? Tupakkaa on tullut polteltua, mutta nyt puolen vuoden savuttomuuden jälkeen olen revennyt polttelemaan sikareita, eikä "omatunto" ole niin kovasti koputellut illalla nukkumaan mennessä ;)

Sikareita, siis tulee polteltua:rolleyes:
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti t4
Tupakkaa on tullut polteltua, mutta nyt puolen vuoden savuttomuuden jälkeen olen revennyt polttelemaan sikareita, eikä "omatunto" ole niin kovasti koputellut illalla nukkumaan mennessä ;)

Sikareita, siis tulee polteltua:rolleyes:

Niin käytät tätä samaa ketjua eli tupakasta pikkusikaireihin, siitä eteenpäin, kunnes pitkän projektin päätteeksi palaat jälleen tupakan pariin. :D

Niin itse, tulee kiskottua tuota pölliä vajaan askillisen verran päivässä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei. Kertakaikkiaan ei. Ei edes kaljan kanssa....
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nou. En halua haista pahalle ja tuhlata armottomasti rahaa mokomiin.

röh röh
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ei. En polta.

Joskus kymmenen vuotta sitten oli vielä tapana jurripäissään vetää askillinen, mutta onneksi siitäkin tavasta olen jo päässyt eroon. Tuli aina niin tajuton päänsärky, että itsesuojeluvaisto astui lopulta peliin.

Ryyppäämistä en toki ole lopettanut :D .
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poltin ennen, en polta enää. Kukaan ei nimittäin sillon sanonut että "Sä tuoksut ihanalta"...:(

Nykyään ei edes tee mieli.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti t4
Onko jossain selvitetty sikareiden terveysvaikutuksia tupakkaan verrattuna? Tupakkaa on tullut polteltua, mutta nyt puolen vuoden savuttomuuden jälkeen olen revennyt polttelemaan sikareita, eikä "omatunto" ole niin kovasti koputellut illalla nukkumaan mennessä ;)

Sikareita, siis tulee polteltua:rolleyes:

Kyllä vissiin selvitelty, tupakkaa pidetää vaarallisempana paperissa, jota sikarissa ei sikarissa, olevien myrkkyjen takia.
..ja ne ketkä on poltellu välissä pikku-sikarii, palaavat joskus tupakkaan ja vetävät sitä ihan simona.
Röökin vetäjille suosittelen kyllä kokeilla vihreetä norttii, filtteritön ja vahva rööki, siinä tuntuu light-savukkeiden polttelu hinttareiden touhulta.
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
10 vuotta ilman savuakaan..

En tosin voi sanoa ettei tekisi mieli.. tosin yhä harvemmin.

Minusta tuntuu että olin onnellisempi kun poltin 30 savuketta päivässä! Tupakoitsija osaa nimittäin pitää pyhän luovan tauon vetämällä savut, tupakomaton usein niuhottaa menemään senkin ajan ressi päällä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
3 ja puoli vuotta sauhuttelin, mutta armeijan jälkeen (tammikuun alussa 2001) päätin kokeilla miltä tuntuu elää ilman tupakkaa. Hyvin se on onnistunut. Lakon alkuhetkinä kännissä hieman lakko horjui, mutta tällä hetkellä ei baarissakaan juuri tee enää mieli.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Kännissä

Karstan määrä kurkussa on käsittämätön seuraavana aamuna, mutta enpähän vain pääse mokomasta tavasta eroon - jos nyt olen koskaan kovin vakavasti yrittänytkään. Selvinpäin ei mitään voisi tehdä vähemmän mieli kuin syöpäkääryleitä.

B
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
En enää...

... pari vuotta tuli ketjupolttettua, mutta onnistuin lopettaan... :)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No way. Yläasteella olin kait passiivinen tupakoija kun kaverit poltti, nykyään kartan niiden seuraa silloin kun näkyy rööki huulessa. Oikeastaan kaverit on lopettaneet polttelun, kuka mistäkin syystä.

Itse haluan tuoksua paremmalle kuin tupakanhajuiset ihmiset. Kamalinta on juuri röökiltä palaava ihminen, joka hönkäilee päin naamaa, yäk :mad:
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten joskus aiemminkin sanoin, oma tupakoitsijanurani jäi yhteen savukkeeseen (tai ehkä noin kolmasosaan siitä). Ei ole todellakaan missään vaiheessa tehnyt mieli toista sytyttää. Kyseisestä tapahtumasta on kaiken lisäksi kulunut jo reilusti yli 10 vuotta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kyllä poltan.
Haluaisin lopettaa, mutta en ole koskaan edes yrittänyt lopettamista. Joten se siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös