Poliitikko Ano Turtiainen & VKK -puolue

• 497 631
  • 2 138

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ja myös klassinen "ajatelkaa omilla aivoillanne" mainittu.
Minä rupesin nyt omilla aivoillani ajattelemaan, että aika helppoa taitaa olla Youtubessakin ikibännejä kiertää kun profeetta-aanos on palannut eetteriin. Juuri muuta ei nyt jaksakaan profeetan tarinoita ajatella, mutta ehkä joku toinen päivä.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Olin jo iloinen tuosta, että Ano oli bannattu ikuisesti YouTubesta, mutta aina nämä Kremlin narrit jostain sinne takaisin pölähtävät.

Mutta lopulta hienoa, että Ano palasi varoittamaan meitä, mihin olemme menossa. Valittu kansa itärajan takana on kokenut valtavia vääryyksiä, Suomi isoimpana kiusaajana. Meidän pitää nyt herätä, ryhdistäytyä, ja alistua pian palvelemaan suurta oikeuden puolustaja kansaa. Ano olkoon uusi kuninkaamme. Hän näyttää tien.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä olen kokoomushenkinen, mutta laskutan ylityöt puolen tunnin tarkkuudella pyöristäen ylöspäin. Joskus kokonaisen tunnin jopa. Ja minäkin olen asiantuntijatehtävissä.

Mikä tuossa on erityisesti ongelma? Tai no, minusta on tyhmää laskuttaa noin tarkasti.
Höh, minä laskutan alkavalta tunnnilta.

Tästä tuleekin mieleen kollegani, joka on kovin persuhenkinen. Vihervasemmisto on aina syyllinen kaikkeen jne. Kuitenkin hän on se, joka on aina ensimmäisenä tutkimassa TESiä ja joka laskuttaa ylityöt viiden minuutin tarkkuudella. Ja tämä asianatuntijatehtävissä.

Ja ei, en äänestä vihreitä enkä vasemmistoa. Mutta vihervassari tietysti olen, koska en hirveästi diggaa persuja.
Hämmentävää, että hän laskuttaa työstä mutta tutkii silti TES:siä.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Heh, ihan oikein.

Eduskunta ei peri rahoja Turtiaiselta itse, vaan antaa takaisinperinnän ulkopuolisen perintäyrityksen hoidettavaksi. Kyseinen yritys hakee käräjäoikeudesta tuomion ja toimittaa saatavan sen jälkeen ulosottoon.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Heh, ihan oikein.

Eduskunta ei peri rahoja Turtiaiselta itse, vaan antaa takaisinperinnän ulkopuolisen perintäyrityksen hoidettavaksi. Kyseinen yritys hakee käräjäoikeudesta tuomion ja toimittaa saatavan sen jälkeen ulosottoon.

"
Tuolloin Turtiainen sanoi IL:lle, että hän toimittaa pyydetyt tositteet, jos Halla-ahon johtama puhemiehistö myöntää hänelle ”pienen budjetin” työtä varten.

– Ei sitä kukaan ilmaiseksi tee. Nyt tarvitaan pätäkkää tilille! Turtiainen sanoi."

Jumankauta, sä olet jo saanut siitä duunista 28545,93 euron suuruisen korvauksen. Duuni toki jäi tekemättä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"
Tuolloin Turtiainen sanoi IL:lle, että hän toimittaa pyydetyt tositteet, jos Halla-ahon johtama puhemiehistö myöntää hänelle ”pienen budjetin” työtä varten.

– Ei sitä kukaan ilmaiseksi tee. Nyt tarvitaan pätäkkää tilille! Turtiainen sanoi."

Jumankauta, sä olet jo saanut siitä duunista 28545,93 euron suuruisen korvauksen. Duuni toki jäi tekemättä.
Kopsahtiko tässä vanhoista kunnon kuolemansynneistä samantien pari uskonmiehen listaan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jaaha. Anon väkivaltafantasiat pyörivät edelleen samalla raidalla ja anomaiseen tapaan runsaan kymmenen minuutin klipistä "asiaa" on vain runsaat puoli minuuttia. En jaksanut katsoa siis koko klippiä, koska mitäpä uutta hänellä olisi minulle tarjottavanaan, mutta vähäinenkin pätkä riitti kertomaan kaiken olennaisen. Noilla puheilla on turha haaveilla paluusta valtakunnan politiikkaan ainakaan Suomessa, joten Anolla lienee toivottavasti edessä vihdoin muutto itärajan taa.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh, ihan oikein.

Ollapa paikalla, kun vouti hakee Anon mersua lunastukseen. Ironian huippu, että herra itse on syyttänyt ties ketä rahojen "puliveivauksesta".

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ano painii rauhan Ukrainan ja Venäjän välille. Hieno mies.

Kaveriksi saanee pian herran, joka vannoi alle vuorokaudessa neuvottelevansa rauhan. Mielenkiintoinen matsi tulossa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy