Nyt on sinun parempi kääntyä Juvan oraakkelin puoleen, sieltä tulee varmasti vedenpitävä meriselitys miten toimia.Niin, hiukan pelottaa kun olen tässä suunnitellut pyöreitä täyttäessäni Oneworld explorer lentopakettia Helsinki-Tokio-Honolulu-LA-NY-Helsinki. Jossain kohtaa vissiin littana maanpiiri loppuu, joten tarvisi tietää missä kohtaa pitää tehdä jotain ratkaisevaa, että edellä mainittu reitti ei mene mahdottomaksi toteuttaa?
NA
Vanhana poliitikkona Anon kannattaisi muuten mennä juttelemaan vaikka Hjalliksen kanssa, että onko maa litteä vai onko se mahdollista kiertää..Niin, hiukan pelottaa kun olen tässä suunnitellut pyöreitä täyttäessäni Oneworld explorer lentopakettia Helsinki-Tokio-Honolulu-LA-NY-Helsinki. Jossain kohtaa vissiin littana maanpiiri loppuu, joten tarvisi tietää missä kohtaa pitää tehdä jotain ratkaisevaa, että edellä mainittu reitti ei mene mahdottomaksi toteuttaa?
NA
Tämähän on selitetty heillä niin, että maalätty kierretään ympäri kuten ympyrän kehä. Turha alkaa kisaamaan faktoilla siis ;)Vanhana poliitikkona Anon kannattaisi muuten mennä juttelemaan vaikka Hjalliksen kanssa, että onko maa litteä vai onko se mahdollista kiertää..
Kätevä kiertää kun ei voi eksyä, menee vaan jäämuuria myöten ja sopivassa kohtaa kääntää sisään päin, sitten onkin kotona. Helppoa kuin lapsen lyöminen.Tämähän on selitetty heillä niin, että maalätty kierretään ympäri kuten ympyrän kehä. Turha alkaa kisaamaan faktoilla siis ;)
Juvasalem on se paikka, mistä ylöstempaaminen alkaa - siis jos on hiuksia joista temmata!Juva lienee sitten Israelin keskipiste. Se on hyvä tietää, koska itselleni Juva on jokseenkin outo paikkakunta. Epäilemättä kuitenkin merkittävässä osassa tulevaa jumalan valtakuntaa?
NA
Eikös hän ole metallimies? Jostain muistan näin lukeneeni.Mikä tää Turtiainen muuten on koulutukseltaan? Käynyt jonkun kiertokoulun ja senkin väärinpäin vai jotain muuta?
Joo, ilmeisesti ammattikoulun metallilinja.Eikös hän ole metallimies? Jostain muistan näin lukeneeni.
Enempi siis rautaa nostanut kuin kouluja käynyt.
Mökkimatkalla tulee läpi ajettua ja nykyään tulee vain ja ainoastaan Anon toilailut mieleen siinä kohtaa. Ne isot mainoshässäkät ovat toki poistuneet Viikinkigrillin kera, mutta vaikea paikka varmasti olla juvalainen muutenkin kun se hiihtäjäkin siinä sopupeli- ja futisstadionin välissä joutuu aina hiihtamään ylämäkeen.Juvassa (Juvalla?) en ole koskaan käynyt, mutta ainut superpesismatsi, minkä olen käynyt katsomassa, oli Kaisaniemen Tiikerit - Juvan Pallo. Oli aika epätodellinen fiilis olla Helsingin keskustassa juvalaisten ympäröimänä. Ei ole muistikuvaa siitä, oliko Ano paikalla.
Juva on lyhenne sanaparista JUmalan VAltakunta.Juva lienee sitten Israelin keskipiste. Se on hyvä tietää, koska itselleni Juva on jokseenkin outo paikkakunta. Epäilemättä kuitenkin merkittävässä osassa tulevaa jumalan valtakuntaa?
NA
Täysin kiistämätön totuus, Juvan Einstein paaluttaa! Väitetyn avaruuden pimeys johtuu siitä, että Jumala on sammuttanut valot saatuaan työnsä tehdyksi.Erikoisin mitä minä olen Turtiaisen suusta kuullut oli toteamus, että eihän avaruutta ole olemassakaan. Sininen taivas jatkuu siellä loputtomiin, juurihan hän todisti sen katsomalla taivaalle.
Kyllähän tämä Turtiainen sellainen mainosmies on Juvalle ollut ettei paremmasta väliä. Paikka muutenkin on sellainen taantuva Järvi-Suomen tuppukylä ja Mikkelin maalaislähiö, johon eloa tuo lähinnä paikkakunnalle, lähiseudulle tai siitä ohiajavat kesäturistit ja mökkiläiset, niin nyt mielikuva siitä on sellainen Suomen ykkös syväjoki -pitäjä, jossa kaikki ovat vähintään pikkuserkkuja keskenään. Tämä mielikuva vain ja ainoastaan Turtiaisen itsensä, hänen Juvan ABC:n vieressä seisseen junttimaisen "viikinki grillinsä" sekä ison VT5:lle jokaiselle ohiajajalle näkyneen mainostaulunsa ansiosta, jonka ainoa sisältö oli Turtiaisen jättimäinen kuva ja kissan kokoisilla kirjaimilla Jeesuksen sanat "Tie, Totuus ja Elämä". Nyt on tosin viikinkigrilli ja mainos poistuneet, mutta mielikuva on lähtemätön.Mökkimatkalla tulee läpi ajettua ja nykyään tulee vain ja ainoastaan Anon toilailut mieleen siinä kohtaa. Ne isot mainoshässäkät ovat toki poistuneet Viikinkigrillin kera, mutta vaikea paikka varmasti olla juvalainen
Kesällä -22 käytiin Kuopiossa maakuntamatkalla, ja kyllä tuo mainostaulu aiheutti vahvan WTF-reaktion kun se näkökenttään ilmestyi ja melkein sen täytti. Hyvä jos on poistunut.sekä ison VT5:lle jokaiselle ohiajajalle näkyneen mainostaulunsa ansiosta, jonka ainoa sisältö oli Turtiaisen jättimäinen kuva ja kissan kokoisilla kirjaimilla Jeesuksen sanat "Tie, Totuus ja Elämä". Nyt on tosin viikinkigrilli ja mainos poistuneet, mutta mielikuva on lähtemätön.
Turtiainen ei taida tajuta, että juuri se "jatkuu loputtomiin" on yksi avaruuden kriteereistä.Erikoisin mitä minä olen Turtiaisen suusta kuullut oli toteamus, että eihän avaruutta ole olemassakaan. Sininen taivas jatkuu siellä loputtomiin, juurihan hän todisti sen katsomalla taivaalle.
Kuinkahan pikku-Anon maailmankuva tulee mullistumaan, kun hän pääsee jossain vaiheessa idänvalloitustaan tutustumaan Neuvostoliiton sekä Venäjän avaruusohjelmaan? Hän lienee jo kertonut uusille ystävilleen kaiken sen, mitä hän on kertonut youtubessa, mutta kielimuurin ja kauniisti sanottuna harkitun rajallisen ymmärryksen vuoksi ei tajua venäläistenkin nauravan hänelle.Turtiainen ei taida tajuta, että juuri se "jatkuu loputtomiin" on yksi avaruuden kriteereistä.
Valta kuuluu kansalle on nyt Valta kuuluu Kristukselle.