Poliitikko Ano Turtiainen & VKK -puolue

  • 465 191
  • 2 066

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Katsos, täällä on tälläinenkin "tuomiohetki" ehtinyt jo olla. Laskuharjoitukset kesken niin ei tuollaisia tule kiireessä huomioitua.
Mutta joo, täällä ollaan edelleen. Ehkä sitten suolaliuosta vain on suonissain...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Anon jutuille jaksan vielä naureskella, mutta monet muut tämän ryssäntrollipuolueen jäsenet on sellaisia, että kun vähän erehdyn heikäläisten Twitteriä lukemaan, alkaa ihan tosissaan verenpaine nousta kun vituttaa niin paljon. Esimerkiksi nyt vaikka Desanttiina Keskimäki.

Eikö näille maanpettureille oikeasti löytyisi joku hyvä lopullinen sijoituspaikka? Vaikkapa Posiva voisi auttaa sellaisen löytämisessä. Voisivat siellä minun puolestani suunnitella vallankumoustaan ihan loppuun asti.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oliko tuo siis klo 22:00 alkaen vai siitä eteenpäin? No, hengissä edelleen. Tosin mulla on kolme shottia otettuna, henki piti lähteä kahdesta.
Se kolmas rokote vissiin muuttaa päivämäärän uudeksi. Muuten ei voi käsittää että täällä vielä hengissä heilutaan. Kävipä tuuri. Olisiko lisäaikaa sitten jopa 3.3.3033 asti?

Oikeastihan jos Anolta kysyisi selitystä, niin kaikki ei saa myrkkypiikkiä vaan osalle annetaan plaseboa jostain syystä. Oltiin nyt vain onnekkaita, juutalaiset antoi armoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi ehtii vähän katella Mestareiden Liigaa sentään.

Taitaa Anolla olla virhe profetiassaan. Oikea muoto kuuluu mielestäni näin: "Kukaan nyt kahdesti rokotetuista ei ole enää elossa 22.2.2222, klo 22:22".
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oikeastihan jos Anolta kysyisi selitystä, niin kaikki ei saa myrkkypiikkiä vaan osalle annetaan plaseboa jostain syystä.

Minä olen tällainen, joka on saanut plaseboa. Tämän todistaa se, että en kuollut. Minä en myöskään ole sairastanut koronaa, vaikka väitetysti lapseni sen on sairastanut.

Mielestäni tämä todistaa aukottomasti, että korona ei ole todellinen. Olisinhan sen muuten saanut, koska olen saanut plaseborokotteet.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Toivottavasti Putin ei ole vielä kuullut tästä Turtiaisesta. Voisi nimittäin kohta käynnistää suuren avustusoperaation ystävänsä Anon vainoaminen lopettamiseksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toivottavasti Putin ei ole vielä kuullut tästä Turtiaisesta. Voisi nimittäin kohta käynnistää suuren avustusoperaation ystävänsä Anon vainoaminen lopettamiseksi.
Ei Putin varmaan Turtiaisesta tiedä oikein mitään. Korkeintaan, tietää että Suomen parlamentissa on hyödyllisiä idiootteja ja tarvittaessa kerrotaan nimi ja naama. Eihän Putinilla ole aikaa miettiä millaisia hörhöjä maailmassa on.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Se kolmas rokote vissiin muuttaa päivämäärän uudeksi. Muuten ei voi käsittää että täällä vielä hengissä heilutaan. Kävipä tuuri. Olisiko lisäaikaa sitten jopa 3.3.3033 asti?
Anon mukaan kolme piikkiä saaneet menehtyvät tarkalleen 33.3.3033 klo 30:30.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Valta kuuluu Kremlille ja ketju lukkoon. Tätä höpötystä on luettu jo ihan tarpeeksi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Heh, Ano sai jo eduskunnan keskustelujen aikana kollegoilta huuteluja: "Valta Kuuluu Kremlille".
Ano pohti huudon kuullessaan Radioheadin Paranoid Android -kappaleen sanoja

When I am king
You will be first against the wall
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Että semmosta. Anon mielestä koko Ukrainan sota on lännen salaliitto, jotta koronan ihmisoikeusrikkomuksia ei huomioitaisi. Energian hinta nousee, muuten Ano ei ole huolissaan. Omavaraisuus ja Jumala kunniaan.

Nyt vittu oikeesti. Toivottavasti kirkko sanoutuisi jyrkästi irti VKK:sta, sillä voisi olla jotain vaikutusta puolueen kannattajiin. Anolaisuus on nyt tukahdutettava alkuunsa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Että semmosta. Anon mielestä koko Ukrainan sota on lännen salaliitto, jotta koronan ihmisoikeusrikkomuksia ei huomioitaisi. Energian hinta nousee, muuten Ano ei ole huolissaan. Omavaraisuus ja Jumala kunniaan.

Nyt vittu oikeesti. Toivottavasti kirkko sanoutuisi jyrkästi irti VKK:sta, sillä voisi olla jotain vaikutusta puolueen kannattajiin. Anolaisuus on nyt tukahdutettava alkuunsa.

Anon Jumalasta puhuminen on mielestäni aikamoista rienaamista.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Valta näköjään tosiaan kuuluu Kremlille. Tavallaan suht. eksoottinen "kansallis"radikaali tyyli olla Suomessa, kaikista maailman maista, juuri Venäjän puolella.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Valta näköjään tosiaan kuuluu Kremlille. Tavallaan suht. eksoottinen "kansallis"radikaali tyyli olla Suomessa, kaikista maailman maista, juuri Venäjän puolella.

Ja näin. On ne EU ja maahanmuutto pahoja asioita, kun Putin (joka toki on voinut muistaa Anoa rahallisesti) näyttäytyy paremmalta johtajalta.

Jumalanpilkka on muuten yhä rikos - ei tarvitsi olla - #justsaying En itse kyllä jaksa rikosilmoitusta tehdä, ehkä joku kepukonservatiivi jaksaisi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ano pitäisi erottaa eduskunnasta. Mitä pikemmin, sitä parempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös