Pokerikeskustelu

  • 904 277
  • 6 377

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Just juu, alkaakin vasta yhdeltä näköjään. Nuo ajat on vähän vaikeita näköjään laskea...
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Minä en voi tehdä turnausta, koska tuossa nykyisessä on rekkautuneita ja itselläni on täynnä limitti. Joko unregister kaikki tai sitten joku muu luokaa turnee. Tuo yhdeltä on kyllä liian myöhään minulle.
 

jerry

Jäsen
Jep jep

OneBigRed kirjoitti:
Näyttää joo HU-turnaukselta, kun kaikki katosivat koloihinsa.

Lintu kyllä näytti päivystävän yhä E:n turneessa.

Pelataan sitten vaikka HU ja mennään rokottaa lintu(influenssaa) sitten yhdeltä.

edit:piaf; tulihan se tanssijakin sinne kynittäväksi :E
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitto tuli, tosin kerran piti leikkiä jokirottaa. DanC:lle ei samaa onnea suotu, joten kotiin tuli tämä turnee.

Aika mielenkiintoinen toi Hollywood Pokerin client, en tiedä näkyykö muillakin verkon clienteillä prosentit all-inissä, kun kortteja tulee. Näyttää siis joka streetille voittotodennäköisyyden.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Onpas taas tänään menny rahaa, varmaan pitää lopettaa lauantaisin pelaaminen kokonaan. Se on oikeesti aika jännä tunne kun huomaat olevasi 300BB tappiolla ja aina heittäessäsi merkit keskellä olet edellä sen 70-30 vähintään. En ole edes tänään joutunu joella kärsimään vaan turni tuonu aina vihulle sen pelastuksen. Ekaks oli JJvs99, sitten QQvs TT ja vikaks AAvs QQ. Mut kaikkein paras käsi oli kummiskin se kun mulla oli naulat kädessä ja vihu kylmästi callas mun allinin T7offilla (en tässä vaiheessa jaksanu enää pelata ässiä muuten). Yllättäen sai kaksi paria flopista, nyt varmaan menee clientti kiinni pariks päiväks, vituttaa ihan hulluna.

Edit. Enpäs päässy pöydästä pois. Halusin kokeilla pystynkö pelaamaan tilttaamatta. Nousin jo melkein -100 BB:see ja sen jälkeen lähti taas meneen vituiks. Kolme kaksi-outtiselle häviötä turnilla lisää plus yks tappio riverillä kolmeouttiselle teki sitten uuden ennätyksen mun häviöihin. Illan aikana alas 550bb. Oppiipa ainakin kestämään tappioita ja olemaan tyytyväinen ettei pelannut väärin. Joka kerran menin flopilla all-iniin isona suosikkina ja joka kerta se kusi sukille. Pokeri on ihanaa! Yks neljäsosa rollista meni sinne.AIH!
 
Viimeksi muokattu:

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
koukou kirjoitti:
Itse avasin TGF Pokerille rakeback tilin, jossa oli 100$ bonus ja vaatimuksena 1000 raketettua kättä. Tiedä sitten millaisia bonuksia itse vaadit, mutta tuo kelpasi ainakin minulle mainiosti.

Riittääkö minimitalletus siihen että saa tuon satkun? Vai kuinka paljon täytyy tallettaa?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Huomasimpa tuossa eilen paffilla turnausta pelatessani, että ovat uudistaneet tosiaan sitä käyttöliittymää. Nyt siellä voi tehdä kanssapelaajista muistiinpanoja, ja merkitä heidän päällensä erivärisiä palloja.
Ihan hyvä uudistus, jos vain jaksaisi tehdä niitä muistiinpanoja kunnolla. Aikansa kun on tehnyt muistiinpanoja, niin tietääkin jo pöytään istuessa, onko helpot rahat tiedossa vai (niiqu silleen kattomalla ne pallojen värit, jos pistää ne silleen, että esim vihree on juusto, ja punanen on pahis jne. omg.).
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Steele kirjoitti:
Riittääkö minimitalletus siihen että saa tuon satkun? Vai kuinka paljon täytyy tallettaa?
En tiedä onko mitään minimiä, että saisi. Luultavasti ei, koska kyllä siitä maininta varmaan olisi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Päättikö PAF että olen pelannut liikaa pokeria?

Yritin siirtää 10 euroa pelitililtä pokeriin niin ei onnistu vaan tulee ilmoitus "KÄTTÄJÄN PELIRAJA ON SAAVUTETTU."
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
InSideHockey kirjoitti:
Päättikö PAF että olen pelannut liikaa pokeria?

Yritin siirtää 10 euroa pelitililtä pokeriin niin ei onnistu vaan tulee ilmoitus "KÄTTÄJÄN PELIRAJA ON SAAVUTETTU."

Oletko kenties joskus asettanut itsellesi limtin? Tili->Pelirajoitukset
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
lintu kirjoitti:
Oletko kenties joskus asettanut itsellesi limtin? Tili->Pelirajoitukset

En eikä sillä pysty edes pokeria rajoittamaan. Mutta homma selvisi sikäli että kaikilla on lobby chatin perusteella nyt sama ongelma.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Pacificpoker

Mitäs kautta Pacificiin kannattaisi liittyä? Vaihtoehtona kaverin kautta
($50 ilmaiseksi).
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
JAT kirjoitti:
Mitäs kautta Pacificiin kannattaisi liittyä? Vaihtoehtona kaverin kautta
($50 ilmaiseksi).

Riippuu sun bankrollin koosta ja pelipöydistä missä viihdyt. NL100 pöydät ja niihin sopiva rolli (ja ylöspäin) niin kannattaa mieluummin ottaa tuo Pacificin oma tarjous 25% up to 100$ (400$ talletus vaaditaan). Muuten tuo refer-a-friend on varmaan parempi tarjous sinulle. Itseasiassa kannattaa katsoa bonusehdoista mikäli pystyt saamaan molemmat, eli RAF:n ja sign-up bonuksen. Sen lisäksi kannattaa tutustua erilaisiin sivuihin jotka tarjoaa erilaista tavaraa etc. jos liityt heidän kauttaan. Itse tein tuon homman pokersavvyn kautta kun hommasin itselleni Ipodia.

Mikäli suunnittelet taasen viihtyväsi Pacificilla pitempään, niin jonkinlainen rakeback-homma olisi suotavaa. www.rakerebatereview.com tarjoaa tuohon lisää infoa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
I had aces! Koin tässä yhden pahimmista tilanteista mitä pokerissa voi tapahtua. Saan käteen ässät. Kaveri etupositiosta nostaa viiteen dollariin, itse nostan 11.50$:iin. Kaksi maksaa. Floppiin KK3. Alkuperäinen korottaja checkaa. Flopilla itseltäni kova korotus ja callit molemmilta. Turnilla roskakortti, 50 sentin betsi jonka callaan. Riveri roska ja kaveri all-in. Maksan ja toinen myös. Hanskassa vihulla KK. Oli ihan selvää, että kavereilla oltava taskuparit, joten AA:n olisi pitänyt olla flopin jälkeen kova sana. Näin vain sitten kävi ja oikeastaan ei edes harmita hirveästi.
 

Morgoth

Jäsen
Milhouse Nixon kirjoitti:
I had aces! Koin tässä yhden pahimmista tilanteista mitä pokerissa voi tapahtua.

That's poker! :) Itse sain vihun all-in preflop. Itsellä AA ja vihullaa KK. Eikö pyötään tulee suora ja potti jakoon. Mikäköhän tuonkin todennäköisyys on?

Ei tuossa mitään, mutta kun muutenkin menee huonosti niin tuollaiset tuntuu kirveleviltä, kun tuntuu ettei mikään onnistu. Helppo se on pelata niitä voitollisia kausia, mutta nämä tappiokaudet osaa olla aika julmia.

Tosin kun katselee käsihistoriaa niin pelikin on hirvittävää, vaikka korttikaan ei käy. Ihan hyödyllisiä nämä pokeriohjelmat. Huomaa, että ei se tappio ihan pelkästään huonoista korteistakaan johdu vaan näköjään koko pelikin menee ihan hirveäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös