E kirjoitti:Just juu, alkaakin vasta yhdeltä näköjään. Nuo ajat on vähän vaikeita näköjään laskea...
OneBigRed kirjoitti:Nyt olis puolelta alkava, jatkis on salasana
jerry kirjoitti:just
pitää peruu toi toinen
OneBigRed kirjoitti:Katselinkin että pelataanko kaikki oma turnaus... =)
OneBigRed kirjoitti:Näyttää joo HU-turnaukselta, kun kaikki katosivat koloihinsa.
Lintu kyllä näytti päivystävän yhä E:n turneessa.
koukou kirjoitti:Itse avasin TGF Pokerille rakeback tilin, jossa oli 100$ bonus ja vaatimuksena 1000 raketettua kättä. Tiedä sitten millaisia bonuksia itse vaadit, mutta tuo kelpasi ainakin minulle mainiosti.
En tiedä onko mitään minimiä, että saisi. Luultavasti ei, koska kyllä siitä maininta varmaan olisi.Steele kirjoitti:Riittääkö minimitalletus siihen että saa tuon satkun? Vai kuinka paljon täytyy tallettaa?
InSideHockey kirjoitti:Päättikö PAF että olen pelannut liikaa pokeria?
Yritin siirtää 10 euroa pelitililtä pokeriin niin ei onnistu vaan tulee ilmoitus "KÄTTÄJÄN PELIRAJA ON SAAVUTETTU."
lintu kirjoitti:Oletko kenties joskus asettanut itsellesi limtin? Tili->Pelirajoitukset
JAT kirjoitti:Mitäs kautta Pacificiin kannattaisi liittyä? Vaihtoehtona kaverin kautta
($50 ilmaiseksi).
JAT kirjoitti:Mitäs kautta Pacificiin kannattaisi liittyä? Vaihtoehtona kaverin kautta
($50 ilmaiseksi).
Milhouse Nixon kirjoitti:I had aces! Koin tässä yhden pahimmista tilanteista mitä pokerissa voi tapahtua.