E kirjoitti:Kohta muuten alkaa sitten ihmettely siitä, kun ihmisillä on eri nickejä tuolla pokerin ja täällä Jatkiksen puolella. Totta kai kaikki haluaa voittajan jatkisnickin saada selville...
Morgoth kirjoitti:Kellonaika mahdollisille turnauksille voisi jatkossa ollaan ehkä vähän myöhäisempi. Esim. klo 22.
spertti kirjoitti:No nyt on sitten ilmottauduttu. Meitä on sitten jo 7 pelaajaa siellä rekisteröitynyt. Eiköhän tuosta vielä ihan kivan kokoinen peli saada. Itselläni taitaa mennä vain hermot tuohon pokerikoneeseen..... Ensin jouduin vaihtamaan expektistä ParBetiin, kun Expekt siirtyi gainin tekemään koneeseen. Noh ParBet siirtyi tottakai myös. Ainoa joka vielä tuntuu käyttävän Primapokerin koneita on NordicBet. Mutta kyllähän tämä Pafin kone on aivan susipaska, vaikka vertaisi tuohon gaininkin tekeleeseen.
V-man kirjoitti:Juuri tänään en ehdi pelaamaan, mutta jatkossa olen varmasti mukana aina kun suinkin pystyn. Tunnaritkin on PAF:lla olemassa.
Eilen rekkasin itteni PAFfille, mutta en vielä tuohon jatkis-pöytään. Pitääkö minulla olla pelitilillä rahaa valmiina ennen kuin kirjaan itseni pöytään (ei siis vielä latin latia)? Ilmeisesti kyllä, mutta vahvistakaa nyt vielä ensikertalaiselle.repe_joke kirjoitti:EDIT: Uuh meillä on jo 11 pelaajaa rekisteröinyt itsensä turnaukseen. Vielä kun saisi jonkun verran lisää, niin ei tarvitsisi ihan alkuun pelata hirveän vajailla pöydillä.
Ossi kirjoitti:Eilen rekkasin itteni PAFfille, mutta en vielä tuohon jatkis-pöytään. Pitääkö minulla olla pelitilillä rahaa valmiina ennen kuin kirjaan itseni pöytään (ei siis vielä latin latia)? Ilmeisesti kyllä, mutta vahvistakaa nyt vielä ensikertalaiselle.
Niin itsekin suosisin esim. NordicBetin pokeria, siellä kun on jo valmiiksi tili ja valuuttaa. PAF:n pelitilini on jostain syystä jäädytetty, eikä PAF katso tarpeelliseksi edes vastata maileihin. Asiakaspalvelu tökkii pahasti.ApZu kirjoitti:Järjestäkää se turnaus seuraavan kerran jossain muualla kuin PAF:lla ni saatte multa rahat mukaan pottiin. Siis mikä tahansa muu paikka kelpaa
Murmeli kirjoitti:Niin itsekin suosisin esim. NordicBetin pokeria, siellä kun on jo valmiiksi tili ja valuuttaa. PAF:n pelitilini on jostain syystä jäädytetty, eikä PAF katso tarpeelliseksi edes vastata maileihin. Asiakaspalvelu tökkii pahasti.
NordicBet ja esim Expekt (ja varmasti moni muukin) vastaa päivisin jopa muutamassa minuutissa.
E kirjoitti:NordicBetin (eli siis taitaa olla PrimaPokerin) verkko saa täältäkin ääneni seuraavaksi pelipaikaksi. Sielläkin pystyy pistämään pystyyn oman turnauksen, lisäksi mielestäni PAFfin pöytä on aika neuroottisen oloinen, kun se on täynnä "oikean pelaajan" näköisiä hahmoja.
Mutta kyllä tuo PAFkin käy ihan hyvin.
JWill kirjoitti:Haluan olla se sikaria polttava läski hawaijipaidassa. Ainoa, joka pelaa voitollista pokeria minulle. En ala, jos en saa olla Mr. Hal Patton.
Kanou kirjoitti:Jees, voisin itsekin pyrkiä paikalle jos vain suinkin olen siihen aikoihin kotosalla.
Murmeli kirjoitti:Valitettavasti joudun jättämään turnauksen sittenkin väliin. PAF ei katso tarpeelliseksi vastata maileihin tai palautelaatikon kautta lähetettyihin viesteihin. Ilmoitin PAF:lle, että pelitilini voi poistaa. Olen turnauksessa mukana heti, kun pelataan jossain muualla.
Kyseessä on Paul Magriel, tunnetaan myös nimellä X-22. Enpä haluaisi samaan pöytään.dana77 kirjoitti:Tarkoitan kaveria joka äänteli välillä kuin ankka (qvak, qvak), lipoi huuliaan, ilmeili jatkuvasti ja jonka naama näytti muutenkin siltä että partaa olisi teininä tullut ajettua leikkuupuimurilla.