Pokerikeskustelu

  • 903 160
  • 6 377

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mukana myös. Jos ehdin. Ja miksen ehtisi?
 

Morgoth

Jäsen
E kirjoitti:
Kohta muuten alkaa sitten ihmettely siitä, kun ihmisillä on eri nickejä tuolla pokerin ja täällä Jatkiksen puolella. Totta kai kaikki haluaa voittajan jatkisnickin saada selville...

Juuh :) Tulossa ollaan, jos ei lastenhoitovuoro iske tuolloin. Pelintaso ei itsellä ole huikea, mutta yritetään nyt ettei heti ekalla kierroksella tipu pois :)

Kellonaika mahdollisille turnauksille voisi jatkossa ollaan ehkä vähän myöhäisempi. Esim. klo 22.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos vaan ehdin, niin mukana ollaan. Tässä tätä joulurahaa pikkaisen tarvitseekin, niin ajattelin teidät tulla putsaamaan, kun ootte kuitenkin niin paisteja....


I´m all-in!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Morgoth kirjoitti:
Kellonaika mahdollisille turnauksille voisi jatkossa ollaan ehkä vähän myöhäisempi. Esim. klo 22.

Toi kellonaika oli muuten itselleni vähän vaikea pähkäillä. Itse pystyn vapaapäivinä pelaamaan vaikka läpi yön, mutta moni joutuu kuitenkin lähtemään aamulla töihin.
22 alkava turnaus kestää helposti yli puolenyön, joten sen takia päädyin kasiin.
Tosin tämä turnauksen tarkoituksena on kerätä kokemuksia, että jatkossa voi pistää paremmaksi.

P.S. Minun nikin paffilla porukka varmaan tajuaa ilman vihjeitä. Sen verran fiksua porukkaa täällä kuitenkin.
Tai no annan vihjeen. Lukekaa turnauksen nimi :)
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt on sitten ilmottauduttu. Meitä on sitten jo 7 pelaajaa siellä rekisteröitynyt. Eiköhän tuosta vielä ihan kivan kokoinen peli saada. Itselläni taitaa mennä vain hermot tuohon pokerikoneeseen..... Ensin jouduin vaihtamaan expektistä ParBetiin, kun Expekt siirtyi gainin tekemään koneeseen. Noh ParBet siirtyi tottakai myös. Ainoa joka vielä tuntuu käyttävän Primapokerin koneita on NordicBet. Mutta kyllähän tämä Pafin kone on aivan susipaska, vaikka vertaisi tuohon gaininkin tekeleeseen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juuri tänään en ehdi pelaamaan, mutta jatkossa olen varmasti mukana aina kun suinkin pystyn. Tunnaritkin on PAF:lla olemassa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
spertti kirjoitti:
No nyt on sitten ilmottauduttu. Meitä on sitten jo 7 pelaajaa siellä rekisteröitynyt. Eiköhän tuosta vielä ihan kivan kokoinen peli saada. Itselläni taitaa mennä vain hermot tuohon pokerikoneeseen..... Ensin jouduin vaihtamaan expektistä ParBetiin, kun Expekt siirtyi gainin tekemään koneeseen. Noh ParBet siirtyi tottakai myös. Ainoa joka vielä tuntuu käyttävän Primapokerin koneita on NordicBet. Mutta kyllähän tämä Pafin kone on aivan susipaska, vaikka vertaisi tuohon gaininkin tekeleeseen.

Eikös se verkko ole nimeltään tain eikä gain? Bet365 on myös primassa ja toimii EU-alueella.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
V-man kirjoitti:
Juuri tänään en ehdi pelaamaan, mutta jatkossa olen varmasti mukana aina kun suinkin pystyn. Tunnaritkin on PAF:lla olemassa.

Se on silleen ihan hyvä, että tänään et ehdi pelaamaan. Turnaus kun on huomenna torstaina.
Vai olenko minä nyt nukkunu keskiviikon ohi?

EDIT: Uuh meillä on jo 11 pelaajaa rekisteröinyt itsensä turnaukseen. Vielä kun saisi jonkun verran lisää, niin ei tarvitsisi ihan alkuun pelata hirveän vajailla pöydillä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
repe_joke kirjoitti:
EDIT: Uuh meillä on jo 11 pelaajaa rekisteröinyt itsensä turnaukseen. Vielä kun saisi jonkun verran lisää, niin ei tarvitsisi ihan alkuun pelata hirveän vajailla pöydillä.
Eilen rekkasin itteni PAFfille, mutta en vielä tuohon jatkis-pöytään. Pitääkö minulla olla pelitilillä rahaa valmiina ennen kuin kirjaan itseni pöytään (ei siis vielä latin latia)? Ilmeisesti kyllä, mutta vahvistakaa nyt vielä ensikertalaiselle.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ossi kirjoitti:
Eilen rekkasin itteni PAFfille, mutta en vielä tuohon jatkis-pöytään. Pitääkö minulla olla pelitilillä rahaa valmiina ennen kuin kirjaan itseni pöytään (ei siis vielä latin latia)? Ilmeisesti kyllä, mutta vahvistakaa nyt vielä ensikertalaiselle.

Turnaus maksu on 5 taalaa, jonka lisäksi pitää paffille lahjoittaa 50 senttiä, joten sen verran tarvitsee rahaa olla.
Nuo rahat pitää muuten siirtää pokeripelitilille erikseen cashierin kautta. Se sitten muuttaa eurot kätevästi taaloiksi samalla.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Järjestäkää se turnaus seuraavan kerran jossain muualla kuin PAF:lla ni saatte multa rahat mukaan pottiin. Siis mikä tahansa muu paikka kelpaa
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
ApZu kirjoitti:
Järjestäkää se turnaus seuraavan kerran jossain muualla kuin PAF:lla ni saatte multa rahat mukaan pottiin. Siis mikä tahansa muu paikka kelpaa
Niin itsekin suosisin esim. NordicBetin pokeria, siellä kun on jo valmiiksi tili ja valuuttaa. PAF:n pelitilini on jostain syystä jäädytetty, eikä PAF katso tarpeelliseksi edes vastata maileihin. Asiakaspalvelu tökkii pahasti.

NordicBet ja esim Expekt (ja varmasti moni muukin) vastaa päivisin jopa muutamassa minuutissa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Murmeli kirjoitti:
Niin itsekin suosisin esim. NordicBetin pokeria, siellä kun on jo valmiiksi tili ja valuuttaa. PAF:n pelitilini on jostain syystä jäädytetty, eikä PAF katso tarpeelliseksi edes vastata maileihin. Asiakaspalvelu tökkii pahasti.

NordicBet ja esim Expekt (ja varmasti moni muukin) vastaa päivisin jopa muutamassa minuutissa.

NordicBetin (eli siis taitaa olla PrimaPokerin) verkko saa täältäkin ääneni seuraavaksi pelipaikaksi. Sielläkin pystyy pistämään pystyyn oman turnauksen, lisäksi mielestäni PAFfin pöytä on aika neuroottisen oloinen, kun se on täynnä "oikean pelaajan" näköisiä hahmoja.

Mutta kyllä tuo PAFkin käy ihan hyvin.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
E kirjoitti:
NordicBetin (eli siis taitaa olla PrimaPokerin) verkko saa täältäkin ääneni seuraavaksi pelipaikaksi. Sielläkin pystyy pistämään pystyyn oman turnauksen, lisäksi mielestäni PAFfin pöytä on aika neuroottisen oloinen, kun se on täynnä "oikean pelaajan" näköisiä hahmoja.

Mutta kyllä tuo PAFkin käy ihan hyvin.

Haluan olla se sikaria polttava läski hawaijipaidassa. Ainoa, joka pelaa voitollista pokeria minulle. En ala, jos en saa olla Mr. Hal Patton.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Piti käydä lämmittelemässä huomista turnausta varten, ja hyvinhän se sujui. 20 pelaajan 10 taalan turnauksessa tuli voitto. Oli muuten eka turnaus voitto ever, joten nyt on juhlan paikka.
Voittoja ei tullut kuin 80 taalaa, mutta tärkeintä olikin saada voittoputki auki.

Turnauksen ratkaisevaan käteen lähdettiin siitä tilanteesta, että minä olin chip leader. Siinä oltiin jo jonkun aikaa palloteltu foldia vuoron perään, kunnes minulle tuli QQ. No kaveri mietti aikansa ja päätti katsoa, häneltä paljastui 55. Pöytään ei tullut mitään, mikä olisi muuttanut tilannetta, joten ensimmäinen turnausvoitto oli tosiasia.

Tuntuu ihan hyvältä.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JWill kirjoitti:
Haluan olla se sikaria polttava läski hawaijipaidassa. Ainoa, joka pelaa voitollista pokeria minulle. En ala, jos en saa olla Mr. Hal Patton.

Itse olen pärjännyt parhaiten mummona :-) Jokaisella omat paikkansa. Uskon enemmän hahmon valintaan kuin todennäköisyyksiin menestyksen takeena.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Damn, eilen illalla sohlasin ilmeisesti tuon PAF:n salasanan tarpeeksi monta kertaa väärin, ja nyt tulee tyylikäs "Pelitilisi on jäädytetty!" ilmoitus eteen, kun yritän kirjautua sisään. Pistin kyllä palautelootan kautta välittömästi infoa asiasta, mutta eipä ole vielä mitään kuulunut, vaikka lupasivat vastata viestiin 24tunnin kuluessa. Toivottavasti saisivat huomiseen mennessä homman toimimaan, niin pääsisi ottamaan osaa turneeseen...
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itsekin piti eilen treenata Nordicin 5000$ Freerollissa, kun ei kivempaakaan turnausta näkynyt. Osallistujia oli joku about 7500, sijoitus oli 80 viimeisen joukossa. 3 tuntia ja 45 minuuttia pokeria 7,5 dollarin tähden... No, kyllä se tappiopelejä enemmän lämmittää. Muutenkin Nordicin tili vetelee viimeisiään, kun viimeisen kahden viikon aikana on kolme melkein sadan dollarin bad beatia tullut (kaikissa toinen vetää turnin jälkeen all-in, siinä vaiheessa johdin kaikissa, 1-4 korttia kelpasi naapurille riverissä ohittamiseen, aina osui).

Illalla nähdään, se mummeli on muuten aina kova betsaaja.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Valitettavasti joudun jättämään turnauksen sittenkin väliin. PAF ei katso tarpeelliseksi vastata maileihin tai palautelaatikon kautta lähetettyihin viesteihin. Ilmoitin PAF:lle, että pelitilini voi poistaa. Olen turnauksessa mukana heti, kun pelataan jossain muualla.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Murmeli kirjoitti:
Valitettavasti joudun jättämään turnauksen sittenkin väliin. PAF ei katso tarpeelliseksi vastata maileihin tai palautelaatikon kautta lähetettyihin viesteihin. Ilmoitin PAF:lle, että pelitilini voi poistaa. Olen turnauksessa mukana heti, kun pelataan jossain muualla.

Pelaa Betssonissa, sama verkko. Jos ei sekään nappaa niin aina voi Pokerroomia pelata.

http://www.betsson.com
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vähän vanha tapaus, mutta en ole sitä vielä pystynyt saamaan pois päästäni, joten laitetaan vahinko kiertämämään :) Mikä helvetin freak-show tämä yksi viheltäjä on joka oli WTP:ssä ehkä kuukausi sitten pelaajana? Tarkoitan kaveria joka äänteli välillä kuin ankka (qvak, qvak), lipoi huuliaan, ilmeili jatkuvasti ja jonka naama näytti muutenkin siltä että partaa olisi teininä tullut ajettua leikkuupuimurilla. En usko että noilla tuntomerkeillä häntä enää sekoittaa keneenkään muuhun ihmiseen. koskaan. missään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
dana77 kirjoitti:
Tarkoitan kaveria joka äänteli välillä kuin ankka (qvak, qvak), lipoi huuliaan, ilmeili jatkuvasti ja jonka naama näytti muutenkin siltä että partaa olisi teininä tullut ajettua leikkuupuimurilla.
Kyseessä on Paul Magriel, tunnetaan myös nimellä X-22. Enpä haluaisi samaan pöytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös