Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Eventin jälkeen kun katseli "nearest"-listaa, tuli lähinnä vitutus ja turhautuminen. Ei jonkun munahautomisvauvojen takia jaksa jatkaa :)
Tuntuu vähän edelleen että turhan paikkakuntakohtaista tuo mitä pokemoneja tulee
Joo, tuli kyllä itsekin huomattua, kun tuli käytyä tuolla kotiseudulla Pohjois-Karjalassa joulun aikoihin pienellä kylällä, niin eihän siellä oikeen mitään löytynyt ja gymejäkin oli harvakseltaan, kun on tottunut päivittäin ottamaan aina useamman gymin. Tuo tonttulakki-Pikachu eventtihän oli jo silloin menossa, mutta ei niitä kyllä kovin montaa siellä näkynyt, onneksi se oli jo alkanut aiemmin, niin olin ihan hyvin jo saanut niitä pyydettyä. Harmin paikka kyllä, ettei oikein vähäväkisemmillä alueilla vieläkään niin hyvin pokemoneja löydy, vaikka olevinaan tuossa ihan vähän aika sitten lisäsivätkin spawneja sellaisille alueille.
Juu ei. Multa puuttuu vain Aerodactyl ja Togepin saan evolvattua 20 karkin jälkeen.Eventin jälkeen kun katseli "nearest"-listaa, tuli lähinnä vitutus ja turhautuminen. Ei jonkun munahautomisvauvojen takia jaksa jatkaa :)
Onko sillä jotain käytännön väliä saako sieltä munasta Smoochumin vai Jynxin? Baby pokemonit ainoastaan korvasivat ne ylemmät muotonsa munissa, joten ei siinä suurta vahinkoa voi kellekään päästä tapahtumaan. Kympin munissa riski saada paskaa on aina ollut sama, eli aika iso.Nyt on koko pelin poistaminen lähellä. Sain kymppikilsaisesta munasta - joita osuu kohdalleni jostain syystä paljon harvemmin kuin esim. huomattavasti vähemmän kävelevälle vaimolleni - jonkun täysin turhan paskan nimeltä Smochum.
Voiko Jynxinkin muka saada kymppikilsaisesta? Itse kuvittelisin, että korkeintaan viiden kilsan munasta, koska se on niin yleinen ja huono... Tulisi aika kusetettu olo siitäkin, jos kymppikilsaisesta jonkun Jynxin saisi, vaikka ei se toisaalta sen parempi ole, että olen yhteensä 8:sta kymmenen kilsan munastani kolmesta saanut Pinsirin.Onko sillä jotain käytännön väliä saako sieltä munasta Smoochumin vai Jynxin? Baby pokemonit ainoastaan korvasivat ne ylemmät muotonsa munissa, joten ei siinä suurta vahinkoa voi kellekään päästä tapahtumaan. Kympin munissa riski saada paskaa on aina ollut sama, eli aika iso.
Olen saanut muistaakseni kolme Jynxiä kympeistä, joten tästä asiasta olen kohtalaisen varma. Kaikki gen ykkösen yhden muodon pokemonit taitavat olla kympin munissa. Tangela ja Porygon poikkeuksina. Magmar ja Electabuzz ovat siellä myös ja ne ovat ihan yhtä kehnoja kuin Jynxkin. Näillä kolmella on nyt babymuodot, joten niitä voi kympeistä putoilla. On se tavallaan ihan hyvä, ettei kympin muna ole automaattisesti vielä mikään lottovoitto, vaan vasta arpalippu.Voiko Jynxinkin muka saada kymppikilsaisesta? Itse kuvittelisin, että korkeintaan viiden kilsan munasta, koska se on niin yleinen ja huono... Tulisi aika kusetettu olo siitäkin, jos kymppikilsaisesta jonkun Jynxin saisi, vaikka ei se toisaalta sen parempi ole, että olen yhteensä 8:sta kymmenen kilsan munastani kolmesta saanut Pinsirin.
Ei voi enää, koska Smoochum korvasi Jynxin gen 2 baby pokemonien myötä munasta saatavana. Ennenkuin gen 2 baby pokemonit lisättiin, Jynx kuoriutui 10 km munasta. Eli mikäli noita gen 2 baby pokeja ei olisi lisätty, nyt 10 km munastasi olisi kuoriutunut Jynx Smoochumin sijasta. Olisiko silloinkin ollut pelin poistaminen lähellä? "Hyvien" poksujen (esim. Lapras, Snorlax) saamisen todennäköisyys 10 km munasta ei muuttunut ollenkaan, vain jotkut niistä korvautuivat baby pokemoneilla, elikkä nyt et voi munasta enää saada Magmaria, Electabuzzia tai Jynxiä, niinkuin aiemmin pystyi, vaan nämä korvattiin Magbylla, Elekidillä ja Smoochumilla. Saitpahan ainakin uuden entryn pokedexiin.Voiko Jynxinkin muka saada kymppikilsaisesta? Itse kuvittelisin, että korkeintaan viiden kilsan munasta, koska se on niin yleinen ja huono... Tulisi aika kusetettu olo siitäkin, jos kymppikilsaisesta jonkun Jynxin saisi, vaikka ei se toisaalta sen parempi ole, että olen yhteensä 8:sta kymmenen kilsan munastani kolmesta saanut Pinsirin.
Olisi. En tiennyt että sitäkin paskaa sai kymppisestä. Tosin Jynx on sentään oikea pokemon eikä mikään feikki lisäosa.Olisiko silloinkin ollut pelin poistaminen lähellä?
Tämä on hyvä uutinen. Multa puuttuu vielä Hitmonchan ja Chansey noista evolvettomista pokeista ja hyvä Snorlaxkin tekisi terää. Toisaalta kun noita kymppikilsaisia on tosiaan tullut tähän level 29:ään mennessä tullut se kahdeksan kappaletta niin harvinaista herkkuahan se on joka tapauksessa."Hyvien" poksujen (esim. Lapras, Snorlax) saamisen todennäköisyys 10 km munasta ei muuttunut ollenkaan, vain jotkut niistä korvautuivat baby pokemoneilla, elikkä nyt et voi munasta enää saada Magmaria, Electabuzzia tai Jynxiä, niinkuin aiemmin pystyi, vaan nämä korvattiin Magbylla, Elekidillä ja Smoochumilla.
Hated every bit of it! Nyt pokedekki näyttää aivan urpolta eikä auttanut vaikka poistin heti sen jynxpoikasen. Plääh!Saitpahan ainakin uuden entryn pokedexiin.
Onko tähän jotain perusteluita? Saitko itse, ja mikäli sait, niin milloin muna oli poimittu? Joskus ennen joulua, ennenkuin nuo gen 2 baby pokemonit lisättiin? Kuulostaa hieman oudolta.Kyllä Jynx voi edelleen tulla 10km munasta.
Onko tähän jotain perusteluita? Saitko itse, ja mikäli sait, niin milloin muna oli poimittu? Joskus ennen joulua, ennenkuin nuo gen 2 baby pokemonit lisättiin? Kuulostaa hieman oudolta.
Viime viikko oli ihan hyvä viikko, kun tuli yksi villi Kabuto napattua, joten nyt saa loputkin gen1 pokemoneista evolvattua, elikkä puuttuvat Muk, Dragonair, Dragonite ja Kabutops. Tuli myös kolme 10km munaa lisää, joista kaksi tuli eilen sunnuntaina./QUOTE]
Sitä en tiedä koska on sen saanut mutta lauantaina poksahti 10km munasta Jynx