Kappas. Ensimmäinen minulta poistettu viesti. Pahoittelen aiheuttamaani vaivaa.
09.03.2002 klo 16.28 #26 R Ruutiveijari Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko Kappas. Ensimmäinen minulta poistettu viesti. Pahoittelen aiheuttamaani vaivaa.
10.03.2002 klo 05.45 #27 F finnishninja Jäsen Suosikkijoukkue Gunnilse IF No joo.. aika paha... Ihan oikea ratkaisu poistaa viesti, piste. [En tosin malta olla leikkimättä ajatuksella... mitäs jos Puriton olikin oikeassa... (hups..). Juu nevör nou...]
No joo.. aika paha... Ihan oikea ratkaisu poistaa viesti, piste. [En tosin malta olla leikkimättä ajatuksella... mitäs jos Puriton olikin oikeassa... (hups..). Juu nevör nou...]
10.03.2002 klo 10.55 #28 M Muksu Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Vastasin ylempänä Vakiolle kiukkuisena, ja lopputulos ei ole asiallinen eikä lähtökohta reilu. Anteeksi, Vakio.
Vastasin ylempänä Vakiolle kiukkuisena, ja lopputulos ei ole asiallinen eikä lähtökohta reilu. Anteeksi, Vakio.
10.03.2002 klo 14.42 #29 G Germanicus Jäsen Suosikkijoukkue *HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus Muksu Tuo oli miehen teko,olen sinusta ylpeä!!!!!
10.03.2002 klo 18.33 #30 R Remo Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Viestin lähetti Muksu Vastasin ylempänä Vakiolle kiukkuisena, ja lopputulos ei ole asiallinen eikä lähtökohta reilu. Anteeksi, Vakio. Laajenna klikkaamalla Näin sitä pitää. Hattu pois ja kumarrus sinnekin päin.
Viestin lähetti Muksu Vastasin ylempänä Vakiolle kiukkuisena, ja lopputulos ei ole asiallinen eikä lähtökohta reilu. Anteeksi, Vakio. Laajenna klikkaamalla Näin sitä pitää. Hattu pois ja kumarrus sinnekin päin.
10.03.2002 klo 20.46 #31 V Vakio Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Man City Kiitos Muksu Hieno teko Sinulta. Opittavaa on varmasti minullakin siitä, mihin kannattaa puuttua ja mihin ei. Asia on minun puolestani loppuunkäsitelty. t. Vakio
Kiitos Muksu Hieno teko Sinulta. Opittavaa on varmasti minullakin siitä, mihin kannattaa puuttua ja mihin ei. Asia on minun puolestani loppuunkäsitelty. t. Vakio