Pointless English

  • 16 293
  • 98

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Taika Koilahti - Magic Mothbay
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
I rest my case
Lepuutan laukkuani
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kahden suhde yhteen, jokainen joka teistä on päivänkään pelannut, puhumattakaan että koutsaisitte, niin tiedä mitä se sitten tarkottaa energiassa, kun suhteessa yhden suhde kahteen tulee tämä jäähyhomma = Two's affair to one, each who of roads has played a day either, without speaking neither that you would coach, then know what it then implies in energy, when in a relationship one's affair to two comes this cooling period between sessions in the hot room work.

Mä tiesin, että se paska alkaa sen ensimmäisen šokkihoidon jälkeen, kun täällä kaikki uniset sitten Vuorinenkin julistaa siellä ensin Urheiluruudussa sitten Veikkaajassa, ja sitten tulee paskat housuun. = I knew, that the shit starts after its first's shockfuck, when here all little sleeps then Little Mountain also declares there first in Sportdiamond then in Drivebro, and then comes shits into a piece of pants.

Se on härskeintä mitä mä oon nähnyt suomalaisena jääkiekkomiehenä, entisenä maajoukkuekapteenina mä häpeän. = It is the most rancid what I have seen as a Finnish icediscman, as a soilteamcaptain I am ashamed.

Ja vielä pöytäkirjassakaan ei ollut seuraavana aamuna vielä merkintää. Mä olin sen verran hereillä mä menin sinne meidän toimistolle et nyt lähetään kääntään viisi tonnia katsotaan tämä homma = And yet in tablebook either was not as a following morning yet checking. I was its amount awake I went there to our office that now go steal five tons watch this work.

Kysykää näiltä ihmisiltä tässä kasitiellä, että tykkäsikö ne tästä näytelmästä, vai pannaanko taas kioski kiinni? = Ask from these humans here eightroad, that did they like this play, or do we fuck again stall jammed?

Kolmoskoutsi, en tiedä kuka perkeleen piipertäjä se on, tulee tietokone kädessä vanhan legendan saatana vittuilee tänne näin. = Threecoach, I don't know who devil's piipertaejae it is, comes informationmachine in hand old legend's satan fuck with here I saw.

Se piipertäjä saatana kun ei ole pannut yhtään saatana ohjauspeliä elämässään toimimaan, niin se kävelee klubitakki päällä täällä seuraavana päivänä ja sanoo, että: "Hyökkäs päälle." = It piipertaeje satan when has not fucked any satan steeringgame in its life positionsoil's, so it walks clubjacket on head here as a following day and says, that: "Attacked onto head."

Peiliinkatsomisen paikka? Vaihdetaan klubitakkeja. Tule sinä tuonne koutsaamaan, luo se buumi, mä tulen jakaan noita viisauksia sinne Ylen lämpimään officeen. = Intomirrorwatching's filling? Switching clubjackets. Come you there to coach, to it boom, I ejaculate to share those wisdoms.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mistä vitusta minä sen tietäisin? - From which cunt I knew it? - Oткуда из пизду Я знаю?
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi! - Cunts' spring and dicks' back winter!
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
maailmanmestari = soil and air champion
vuorineuvos = mountain advisor
elinkeinoministeri = organ method minister
eduskunta = front municipality
jäänmurtaja = Iwillstayburglar
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi perseensuti! - Butter ass brush!
Älä kuule yhtään ala mulle! - Don't listen at all to down me!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vatsa sisään, rinta ulos!
Stomach in, boob out!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veljekset kuin ilvekset, brothers like bobcats.

Sitä kuusta kuuleminen jonka juurella asunto. You should hear the spruce you live under.

Vituiksi meni. It went into cunts.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pojasta polvi paranee
Son thinks the knee will heal
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Paska lentää kuin varpusparvi.

Shit flies like a flock of sparrows.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Teppo sikaili taas eilen. Teppo pigged again yesterday.
Meillä oli sikakivaa. We had pig fun.
Sikasiistii! Pig clean!
Sikamaista käytöstä. Piglike behaviour.
Sikaillaan! Let’s pig!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
That which tries to reach the spruce, will kapsach into Kataja
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sopii kuin nyrkki silmään - Fits like fist in eye
Perseensuti - Ass's brush
Lakimies - lawman
Kuusi - Your moon
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Usein tulee käytettyä seuraavaa sanontaa jonka mukaan:
From that will not become horses cunt.

Pitänyt tähän mennessä 100% paikkaansa, yhdestäkään asiasta ei ole hevosen vittua tullut. Viimemmäksi ei tullut hevosen vittua lätkävuorolle lähtemisestä kun Hippos (mikä toki viittaa hevosiin) on tällä päivämäärällä suljettu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koko tämä korona on suoraan vitusta!
This whole corona comes straight out of vagina!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös