Ihan typerä vastakkainasettelu tuo teatteri ja lätkä. Hei haloo. Onko mun nyt ymmärrettävä, että ne ovat toisensa poissulkevia yleisötapahtumia. Koska olen kiinnostunut lätkästä, ei mun pidä pitää teatterista ja toisinpäin.
Kyllä meikkis Apesta käy. Lätkämatsiin menen aina kun pääsen ja teatteriin ihan yhtä usein. Molemmat ovat ainutkertaista ja hienoa viihdettä (paitsi IFK:n matsit tällä kaudella).
Enemmän kuin kännyn näprääminen, mua ärsyttää ihmiset jotka on väkisin raahattu teatteriin, eivätkä ne osaa/halua/viitsi käyttäytyä siellä. Yksi esimerkki on kännyään räpläävä katsoja, mutta löytyypä näitä muitakin mukavia kokemuksia.
Kaveripariskunta viettämässä pikkujoulua keskenään pari vuotta sitten kaupunginteatterin pienellä näyttämöllä. Äijiä ei olis voinu esitys vähempää kiinnostaa, joten taskumatti kallistui aika lailla. Toisessa näytöksessä oltiin jo niin pelti kiinni, että herrat piti poistaa esityksestä. Kiitos vaan jos tämän luette. Pilasitte iltani. Maksatte varmaan mulle ja parille muulle lippurahamme takaisin.
Kiitos myös niille koululaisille, jotka maikka oli pakottanut Ryhmikseen katsomaan Haapojaa. Onhan se jännää kun joku on munasillaan lavalla, mutta se kikattelu ja tirskunta ei ollut mukavaa. Samoin ne pieruäänten päästely loppukohtauksessa. Olittepa hauskoja. Erään näyttelijän huulilta oli loppukiitoksissa luettavista se kuuluisa haistakaa vi**u -lausahdus. Minua hävetti eturivissä niin itseni, teidän kuin näyttelijöiden puolesta. Mikäs koulu siellä oli? Vastauksia kiitos. Maikkanne on meille kaksi lippua pygessä harvinaisen pilalle menneestä esityksestä.
Menkää sinne jäähallille jos pitää keskenkaiken huudella rivouksia. Niin minäkin teen.