Poikkeuksellisen huono mainos...

  • 6 624
  • 34

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kylläpä on kökkö mainos tuo tällä hetkellä sivuillamme pörräävä banneri. Todella hienoa asennekasvatusta Soneralta:

Jos menet vaimon kanssa torstaina teatteriin, on ihan okei pitää kännykkää auki ja kurkkia kesken näytelmän tekstareita. Ehkä voisi vielä päästää spontaaneja kiljahduksia suosikkijoukkueen tehtyä maalin.

Ilmeisesti tuossa yritetään olla hauskoja, mutta huonolla menestyksellä.
Olen mykistynyt. Todella junttia meininkiä.

Kyseinen copywriter taitaa kuulkua siihen keskittymiskyvyttömien sukupolveen, joka haluaa esim. Sport FM:n urheilu-uutisten taustalle jonkun tekno-komppi-sihkutuksen.

Ike

PS. Olen kerran ollut teatterissa, kun kännykkä soi kesken suuren draamahuipun. Raivoni nousi ihan uusiin lukemiin, kun mäkitorppa- soittoäänen jälkeen kuului kuiskaus: "Mä en nyt voi puhua. Oon teatterissa."
Salvaa pitäisi tuommoiset...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Käytännöllisyyttä?

Viestin lähetti Eisenhower
Ilmeisesti tuossa yritetään olla hauskoja, mutta huonolla menestyksellä.
Olen mykistynyt. Todella junttia meininkiä.


Niin, itse olen sitä mieltä, että on jokaisen oma asia mitä teatterissa tekee.
Voihan sitä vaikka väliajalla katsoa kännykästä tulokset, jos pitää näytöksen aikana tulosten tarkastelua liian vulgaarina.

Toisaalta, toisaalla maailmassa ihmisiä ammutaan risteilyohjuksilla, eli pientähän nämä meidän kännykkämurheet ovat sen rinnalla. Siihen en ota kantaa, onko tämä risteilyohjusten ammuskelu asutuskeskuksiin junttia- vai vähemmän junttia meininkiä.

Täältä tähn
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei voi kun ihmetellä miten pienestä ihmiset jaksavat kitistä...Mitä vitun väliä sillä on sinulle jos joku lukee tekstareita teatterissa?? Eri asia on jos puhelin ei ole äänettömällä, sen ymmärrän mutta muuten asian ei pitäisi mitenkään kuulua sinulle.

Voin rehellisesti myöntää että olen katsonut teatterissa (tosin elokuva sellaisessa) SM-liigan tuloksia kännykällä kun ruudulla pyörinyt elokuva ei enempää voinut kiinnostaa (silloinen muijafrendi 'pakotti' mukaansa), en usko että se häiritsee ketään.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Daespoo
Voin rehellisesti myöntää että olen katsonut teatterissa (tosin elokuva sellaisessa) SM-liigan tuloksia kännykällä kun ruudulla pyörinyt elokuva ei enempää voinut kiinnostaa (silloinen muijafrendi 'pakotti' mukaansa), en usko että se häiritsee ketään.

Niin, näyttää siltä Daespoo, että taidat olla sittenkin alan miehiä, koska katsoin kesken elokuvan, joka ei olisi voinut enempää kiinnostaa lätkätuloksia.

Tällä "alan" miehellä tarkoitin oikeaa jääkiekosta kiinnostunutta fania. On nimittäin mainittava, että tietyissä piireissä porukka käy peleissä vain syödäkseen hampurilaisia ja nähdäkseen tanssityttöjä.

Täältä tähän
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Daespoo
Ei voi kun ihmetellä miten pienestä ihmiset jaksavat kitistä...Mitä vitun väliä sillä on sinulle jos joku lukee tekstareita teatterissa?? Eri asia on jos puhelin ei ole äänettömällä, sen ymmärrän mutta muuten asian ei pitäisi mitenkään kuulua sinulle.
Saat ihan vapaasti vaikka nyppiä itseäsi teatterissa, kunhat et vääntelehdi ja roiski ekkentiaaliasi toisia häiritsevästi.

Kännykän käyttö saattaa olla häiritsevää äänettömänäkin. Vieruskaveri, joka jatkuvasti näprää kännykkäänsä, häiritsee. Näytölle syttyvä valo ei jää lähiympäristöltä huomaamatta.

Tämä informaatioyhteiskunta on menossa ihan väärään suuntaan, jos kaiken tarvitsee tapahtua reaaliajassa. Kännykkä on hieno keksintö ja hyvä apuväline, mutta sitä pitää osata käyttää. Kännykän käyttöön kuuluu myös se, että se suljetaan silloin, kun halutaan keskittyä muihin asioihin.

Miten on seksielämäsi laita, Daespoo? Annatko kännykän määrätä senkin kulkua?

Ike
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Olinpa päivänä eräänä häissä. Vihkiminen oli onneksi ennen kierroksen alkua ohi, mutta kyllä juhlapaikassa piti tuloksia seurata. Kiitos Soneran ja kännykän tulospalvelu toimi.

Kai kaikilla on eri ajat kiekon seuramiselle ja aviolllisille velvoitteille? Kuka sitä silloin touhua, kun kierros on...
 

Afan

Jäsen
Ei tuo Soneran mainos välttämättä kovin omaperäinen ole, mutta en kyllä tituleeraisi sitä poikkeuksellisen huonoksikaan ainakaan Eisenhowerin perusteilla.

Minä olen tämän kauden aikana käynyt yhden kerran (elokuva-)teatterissa samanaikaisesti, kun suosikkijoukkueeni pelasi vierasottelua. Sen verran kiinnostunut olin ottelusta, että lukaisin pari kertaa ottelun aikana kaverini lähettämät tilannetiedot. Elokuva oli hyvä, pikainen kännykän vilkaisu ei ainakaan omaa keskittymistäni häirinnyt, ja muistaakseni peitin vieläpä näytön kädelläni, joten tuskin lähellä istuvatkaan häiriintyivät.

Pitäisikö minunkin em. perusteella antaa selvitys seksielämästäni?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tässä nyt vaan ollaan tultu sellaiseen tilanteeseen, että on olemassa ihmisiä, joiden elämä on "oikein elettyä" elämää ja me, jotka elämme elämämme toisin, elämme jollain tapaa väärin.

Toiset (yleensä vanhemmat) ihmiset ovat tottuneet siihen, että syödään ruokapöydässä perheen kanssa päivällinen, sen jälkeen ehkä katsotaan televisiota, pelataan hieman myöhemmin vähän lätkää tietokoneella ja luetaan hyvää kirjaa / sarjakuvia sängyssä.

Minä olen tottunut tekemään noita kaikkia suunnilleen yhtäaikaisesti. Se ärsyttää ihmisiä, joiden mielestä tuollainen on moukkamaista junttiutta.

Itsekin ymmärrän ärsyyntymisen, mikäli kännykän räpeltäminen oikeasti häiritsee jotain kanssaeläjäämme esim. juuri teatterissa. Se ei kuitenkaan mielestäni ole niin suuri rikos, että pitäisi tällaiset ihmiset lukea selkeästi alempiarvoisiksi "keskittymiskyvyttömiksi" elämänmuodoiksi.

En halua osoittaa tässä Ikeä sormella vaan puhun yleisesti näistä mm. Ilta-Pulun yleisönosaston täyttävistä ihmisistä. Aina on jotain pielessä ja aina kirjoittaja on absoluuttisen totuuden esittäjä.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Murmeli
Itsekin ymmärrän ärsyyntymisen, mikäli kännykän räpeltäminen oikeasti häiritsee jotain kanssaeläjäämme esim. juuri teatterissa. Se ei kuitenkaan mielestäni ole niin suuri rikos, että pitäisi tällaiset ihmiset lukea selkeästi alempiarvoisiksi "keskittymiskyvyttömiksi" elämänmuodoiksi.
Alempiarvoisiksi en ketään nimennyt, en halunnut nimetä. En edes sääli niitä, joiden elämänmeno on lakkaamatta kiihkeää hybristä - kiirettä ja näennäistä tehokkuusajattelua. Onko se nyt sitten tehokkuutta, että syö, katsoo TV:tä ja tekee töitä samaan aikaan? Taitaa käydä päinvastoin ja kaikki tulee hoidettua puolivillaisesti.

Kännykän käyttö ei ole rikos - ei taida olla enää edes lentokoneissa. Silti katson oikeudekseni vastustaa huonotapaista kännykkäterroria teattereissa, elokuvateattereissa, konserteissa, taidenäyttelyissä ja esim. kynttiläillallisen aikana.

Antakaa minun nauttia elämästäni ilman kännykkähäiriötä.

Ike
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Miten minun seksielämäni laita on? Kiitos ihan hyvin menee, vaikka en tosin vielä seksiä ole kerinnyt teatterissa harrastamaan. Toisaalta, seksi teatterissa lienee sinulle ihan ok Eisenhower niin kauan kun kyseessä ei ole puhelinseksi vai mitä?

(en kyllä tiedä miten minun seksielämäni liittyy siihen selaanko lätkätuloksia teatterissa, jokin kultturelli ihminen varmaan valaisee minua pian)
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Eisenhower
Alempiarvoisiksi en ketään nimennyt, en halunnut nimetä. En edes sääli niitä, joiden elämänmeno on lakkaamatta kiihkeää hybristä - kiirettä ja näennäistä tehokkuusajattelua. Onko se nyt sitten tehokkuutta, että syö, katsoo TV:tä ja tekee töitä samaan aikaan? Taitaa käydä päinvastoin ja kaikki tulee hoidettua puolivillaisesti.

Elämäni ei ole kiihkeää hybristä, ei kiirettä, eikä edes näennäistä tehokkuusajattelua. Otin tuon esimerkin lähinnä siksi, että nykyisin kaikki eivät välttämättä halua tehdä asioita "perinteitä kunnioittaen". Se ei heti tarkoita sitä, että ko. henkilö olisi jollain tapaa tunnevammainen (ei, et väittänytkään, kunhan otin esimerkin), keskittymiskyvytön, kiireinen tms. Hän vain ehkä haluaa ottaa asioita rennommin, eikä kangistua kaavoihin.

Kännykän käyttö ei ole rikos - ei taida olla enää edes lentokoneissa. Silti katson oikeudekseni vastustaa huonotapaista kännykkäterroria teattereissa, elokuvateattereissa, konserteissa, taidenäyttelyissä ja esim. kynttiläillallisen aikana.

Siitä vaan, se on oikeinkin. Itse osaan kännykkääni käyttää muita häiritsemättä jopa elokuvateatterissa tai konsertissa.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Luulen että Eisenhoweria nyppivät nimenomaan tyypit, jotka eivät viitsi kovin diskreettejä olla ja häiritsevät muita teatterissa/oopperassa/leffassa. Tämä ottaa päähän minuakin. Toisaalta, minuakin ihmetyttävät myös yleisönosastokirjoitukset, joissa kritisoidaan esim. kännykkään puhumista ratikoissa (joissa muuten saattaisi olla suht hiljaista). Olettaen, että ihmiset yleensä puhuvat puhelimeensa suht normaalilla volyymilla, en tajua, mikä helvetti siinä ihmisiä ärsyttää enemmän kuin siinä että näkisivät tämän henkilön keskustelukumppanin.

Ervatsalolta vaihteeksi typerää tekstiä.....mieti sitä, että olihan 1300-luvulla musta rutto, pientähän niiden ohjusmurheet ovat siihen verrattuna? Ja se on todellakin jokaisen oma asia mitä teatterissa tekee KUNHAN ei häiritse muita.
 

Icing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Jaahas, eipä voi muuta todeta kuin että totaalisen loistava mainos Soneralta ja poikkeuksellisen lahjakas copy joka on tuon luonut. Mainos näköjään ärsyttää, herättää keskustelua (jopa oma ketju!) ja ennen kaikkea jää mieleen. Voiko hyvältä mainokselta nykypäivän kriteereillä enempää vaatia. Näin se homma etenee.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Icing
Jaahas, eipä voi muuta todeta kuin että totaalisen loistava mainos Soneralta ja poikkeuksellisen lahjakas copy joka on tuon luonut. Mainos näköjään ärsyttää, herättää keskustelua (jopa oma ketju!) ja ennen kaikkea jää mieleen. Voiko hyvältä mainokselta nykypäivän kriteereillä enempää vaatia. Näin se homma etenee.

Toden totta, minä en ole edes kiinnittänyt huomiota tuohon mainokseen, muuta kuin sen verran että siinä on pitkästä aikaa joku mainos. Kun tästä sitten saatiin oikein keskustelukin aikaan, niin nyt ainakin muistan vielä pitkän aikaa mitä tuo mainos koskee.

Onnea vaan aisenhouwerille, saatoit tuottaa tällä ketjun avauksella muutaman ylimääräisen euron Soneralle. :-)
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Aika lailla tahditon mainos soneralta. Hyvä, että joku sentään jaksoi älähtää. Mieluummin jotain tyylikästä, rehellistä propagandaa. Toivottavasti joku asioista päättävä tajuaa antaa mainoksen "ideoinneille" märkäkorville monoa.

T: "Aki Kaurismäki"
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tätä ketjua lukiessani huomaa kuinka monenlaisia elokuvissakävijöitä sitä onkaan - onneksi tähän ketjuun ei ole ottanut osaa kukaan pahimmanlaatuinen häirikkö. Periaatteessa minulle on aivan sama mitä kukakin elokuvissa ollessaan harrastaa kunhan siitä ei aiheudu mitään ylimääräistä häiriötä muille katsojille. Lähes joka kerta kun elokuviin menen tulee katselunautintoni pilatuksi piittaamattoman kanssaeläjän toimesta, milloin soi puhelin, milloin näppäillään tekstaria näppäinäänet päällä, milloin väännetään elokuvan juonta rautalangansta naapuripenkkiläiselle. Jollei keskittymiskyky kestä paria kolmea tuntia kauempaa pysyisi sitten poissa sieltä katsomosta.

Omasta puolestani voin sanoa kännynyn sulkeutuvan - ei siis menevän äänettömälle - joka kerta kun astun leffateatteriin tms. paikkaan. Vielä suuremmalla syyllä jos menen jonkun kanssa sinne leffaan, itseäni ainakin vituttaisi jos joku pyytäisi minut leffaan ja sitten tämän leffan keston ajan näpräisi puhelintaan, olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta jolloin hänen kanssa menisin leffaan.

Mitä tulee tuohon ketjun synnyttäneeseen mainokseen. Kaipa se on täyttänyt tehtävänsä koska se kerran on huomioitu jopa oman ketjun arvoisena, sinänsä ketjun aihe on oivallinen. Valitettavasti minulle siitä muodostuu sellainen mielikuva, että lätkäfanit ovat lyhytjännitteistä, jopa tolloa, porukkaa jotka eivät osaa ottaa huomioon muita kanssaeläjiään. Minussa mainos herättää ennemminkin negaation Soneraa kohtaan.

Tärkeintähän on että puhutaan, ei se mitä puhutaan..

vlad#16.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Valitettavasti minulle siitä muodostuu sellainen mielikuva, että lätkäfanit ovat lyhytjännitteistä, jopa tolloa, porukkaa jotka eivät osaa ottaa huomioon muita kanssaeläjiään. Minussa mainos herättää ennemminkin negaation Soneraa kohtaan.

No jos lukee Jatkoaikaa, niin täsmälleen saman mielikuvan saa kyllä muutenkin. Ainakin minä olen havainnut että mm. Alpon suurimmat viat ovat siinä että mies pitää teatterista ja viinistä. Siitä väännetään vitsiä ketjussa kuin ketjussa, että ainakin siltä pohjalta tuo mainos osuu kyllä täysin kohdalleen ja vielä oikeaan paikkaan.

Toki osa meistä saattaa olle teatterinkin ystäviä, mutta ainakin äänellinen enemmistö kokee sen äärimmäisen epämiellyttävänä paikkana. Sitten jos vaimo kysyy, voi olla että on lähdettävä.

Ugh.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti vlad
Tätä ketjua lukiessani huomaa kuinka monenlaisia elokuvissakävijöitä sitä onkaan - onneksi tähän ketjuun ei ole ottanut osaa kukaan pahimmanlaatuinen häirikkö. Jollei keskittymiskyky kestä paria kolmea tuntia kauempaa pysyisi sitten poissa sieltä katsomosta.
No, jokapäiväistä elämää eläessään huomaa, kuinka monenlaisia ihmisiä ylipäätään on. Keskittymiskyvyttömiä, nopeita, hitaita, avuliaita, kiittämättömiä, epäloogisia, iloisia, järjestelmällisiä...

Minuakin vituttaa kyvyttömyys toisten huomioimiseen, epäloogisuus, hitaus...kassajonossa, liikenteessä, pankkiautomaatilla, naapurissa, rullaportaissa.... Tosin tätä hidasta, loogista ajattelukykyä vailla olevaa etuilijaa saattaa vituttaa suunnattomasti esimerkiksi se, että minä en kierrätä jätteitäni. Ketä nyt mikäkin vituttaa.

Kun ei kaikkia itseään vituttavia ihmisiä kerran nykylainsäädännön mukaan voi Kuuhunkaan lähettää, niin on kai vain yritettävä sietää heitä ja toivottava, että heistäkin olisi hyötyä tälle yhteiskunnalle jollain sellaisella tavalla, jota minunkaltaiseni ei ehkä edes huomaa.

Vaikka se vaikeaa onkin, niin yritän pitää mielessäni Eppujen sanat "älä siitä huoli, näinhän täällä käy". Ei muuta kuin suoraan meluun ja tuiskeeseen, antaa kaikkien mulkvistien kukkia vaan. Nyt tilannetta helpottaa se, että aina paistava aurinko tällä hetkellä myös näkyy.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan noista kännyköistä... Raivostuttaa allekirjoittanuttakin suunnattomasti keskittyä elokuvateatterissa itse asiaan ja yht'äkkiä jonkun kännykkä pärähtää pimputtamaan ties mitä Ukko Nooaa. Mielestäni kyseinen asia kuvastaa yleistä huolimattomuutta, tapakasvatuksen puutetta ja sitä ettei osata ajatella omaa napaansa pidemmälle. Joku voi sanoa että tuo on vielä pientä, no voi ollakin mutta se on yksi ilmiö muiden joukossa mikä pännii nyky-yhteiskunnassa. Ihan noin käytöstapojen ja muiden huomioimisen suhteen.

Ymmärrän erittäin hyvin Eisenhowerin raivon, koska teatterikaan ei ole mitään ihan halpaa hupia ja kokemuksena voi olla ja yleensä onkin ainutlaatuinen. Kyllä nyt siihen hintaan pitäisi olla taattu ettei tarvitse kärsiä mistään teknologian riemuvoittojen piipityksistä. Hermoja nyppivää kännyköiden vinkunaa saa arjessa kuulla riittävästi ja siellä se nyt meneekin. Auta armias jos se sama riesa terrorisoi niitäkin hetkiä jolloin haluaa syventyä johonkin arjen ulkopuoliseen ja vähän korkeakulttuurisempaan asiaan, silloin tuntee että onpa maailma epäreilu paikka toisinaan.

Itse pyrin kaikin voimin siihen että en häiriköi ainakaan kännykällä muiden keskittymistä missään tilaisuudessa. Toistaiseksi niin ei ole käynytkään.
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
Ymmärrän erittäin hyvin Eisenhowerin raivon, koska teatterikaan ei ole mitään ihan halpaa hupia ja kokemuksena voi olla ja yleensä onkin ainutlaatuinen. Kyllä nyt siihen hintaan pitäisi olla taattu ettei tarvitse kärsiä mistään teknologian riemuvoittojen piipityksistä.

Missä kohtaa siinä mainoksessa vihjataan, että kännykässä pitää olla äänet täysillä? Häiritseekö teitä todella, jos minä esim. leffan aikana pari kertaa pienellä kädenliikkeellä livautan kännykän näkyville ja luen viestin? Seuralaistani se ei häirinnyt, joten on toki erittäin mielenkiintoista, jos joku sieltä parin penkkirivin päästä päättää leffan sijasta päättää tarkkailla muita läsnäolijoita ja pilata päivänsä, jos joku hieman kättään liikauttaa.

Vai sanotaanko siinä mainoksessa, että se lätkätilanteista kiinnostunut henkilö panee kännykkäänsä kaikki äänet täysille ja kiroilee vielä tuomarille suureen ääneen kaupan päälle?

Kyllä kai lähes ketä tahansa ärsyttää, jos jossain hiljaisuutta vaativassa tilanteessa joku välkky päräyttää sen rakkaan puhelimensa huutamaan, mutta mitä tekemistä sillä on keskustelun kohteena olevan mainoksen kanssa?
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käsittääkseni se, että kännykän oletustila on se, että äänet ovat päällä. Jos siis sanotaan, että tekstiviestejä teatteriin, niin ei ole ainakaan kauhean kaukaa haettu ajatus, että mainos tarjoaa piipitystä teatteriin. Varsinkin, kun mainionnassa ja reaalielämässäkin tekstiviestin saapumiseen on totuttu yhdistämään piipitys. Se siis sanotaan mainoksessa, koska siinä ei sanota mitään muuta. Ainakin tältä monesta tuntuu. Myös minusta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Afan
Häiritseekö teitä todella, jos minä esim. leffan aikana pari kertaa pienellä kädenliikkeellä livautan kännykän näkyville ja luen viestin?
Katsele minun puolestani viestejäsi ihan niin paljon kuin sielu sietää ja vaikka lähettele niitä. Kunhan puhelimesi äänet on mykkänä että se raivostuttava piippaaminen ei häiritse. Henk. koht. en kyylää kenenkään käden liikkeitä teattereissa, keskityn kyllä siihen elokuvaan tai mitä katsonkin. Vaan korvilleni en mitään mahda jos terävä ääni niihin vingahtaa ikävästi, vielä kun tuo kuuloaistini on varsin hyväkin. Siitä tässä oli lähinnä kyse. Otin muutenkin kantaa noin yleisesti en minkään tietyn mainoksen perusteella.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykö jostain huonompia mainoksia kuin mitä nämä Saunalahden/Jippiin/Jne. ovat olleet? Eivät ainakaan asiakkaisiin ole purreet.

Ehkä nämä Hesburgerin mainokset pääsevät samaan sarjaan. Heikki Salmela ylpeästi on julistanut, että mainokset ovat firman omia tuotoksia ja sen kyllä huomaa.

Tosin ikuisuuskysymys on, että jos mainos on riittävän huono, niin onko se enää silloin huono? Täysin luokattoman idioottimaisen huono mainos kiinnittää potentiaalisen asiakkaan huomion ja siten se ei enää olekaan huono. Huonoin mainos siis joidenkin mielestä onkin se, joka ei herätä minkäänlaista huomiota.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti TheAnimal
Tosin ikuisuuskysymys on, että jos mainos on riittävän huono, niin onko se enää silloin huono? Täysin luokattoman idioottimaisen huono mainos kiinnittää potentiaalisen asiakkaan huomion ja siten se ei enää olekaan huono. Huonoin mainos siis joidenkin mielestä onkin se, joka ei herätä minkäänlaista huomiota.

Tätähän meille aina paljon uskotellaan, miten se negatiivinen mainoskin on hyvä mainos. Omalla kohdallani se ei ainakaan pidä paikkaansa. Useampaan otteeseen jostain tuotteesta on jäänyt niin negatiivinen mielikuva jonkun mainoksen takia, että ihan puhtaasti sen takia olen jättänyt ostamatta ko. tuotetta.

Tai mm. siten että jos huomaan jonkun super-ärsyttävän mainoksen tulevan televisiosta, vaihdan erittäin nopeasti kanavaa.

Jos jonkun markkinointigurun mielestä tämä on sitten halutunlainen reaktio, niin olkoon sitten niin. Mutta minun rahoja sillä ei ainakaan saa.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Saa sitä toki tekstareita vilkuilla teatterissa, tosin aina äänettä. Vituttaa kännykän piippailut kesken näytelmän. Todella epäkunnioitettavaa käytöstä näyttelijöitä, ja koko teatteritaidetta kohtaan. Tosin, itsehän (miltei) kaikki lipun ostavat, joten saisihan sitä tehdä 'mitä huvittaa'. Yhteiset pelisäännöt pitää kuitenkin olla. Leffanäytös on sitten hieman eri asia, mutta vain hieman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös