Poikkeuksellisen huono mainos...

  • 6 626
  • 34

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Ihan typerä vastakkainasettelu tuo teatteri ja lätkä. Hei haloo. Onko mun nyt ymmärrettävä, että ne ovat toisensa poissulkevia yleisötapahtumia. Koska olen kiinnostunut lätkästä, ei mun pidä pitää teatterista ja toisinpäin.

Kyllä meikkis Apesta käy. Lätkämatsiin menen aina kun pääsen ja teatteriin ihan yhtä usein. Molemmat ovat ainutkertaista ja hienoa viihdettä (paitsi IFK:n matsit tällä kaudella).

Enemmän kuin kännyn näprääminen, mua ärsyttää ihmiset jotka on väkisin raahattu teatteriin, eivätkä ne osaa/halua/viitsi käyttäytyä siellä. Yksi esimerkki on kännyään räpläävä katsoja, mutta löytyypä näitä muitakin mukavia kokemuksia.

Kaveripariskunta viettämässä pikkujoulua keskenään pari vuotta sitten kaupunginteatterin pienellä näyttämöllä. Äijiä ei olis voinu esitys vähempää kiinnostaa, joten taskumatti kallistui aika lailla. Toisessa näytöksessä oltiin jo niin pelti kiinni, että herrat piti poistaa esityksestä. Kiitos vaan jos tämän luette. Pilasitte iltani. Maksatte varmaan mulle ja parille muulle lippurahamme takaisin.

Kiitos myös niille koululaisille, jotka maikka oli pakottanut Ryhmikseen katsomaan Haapojaa. Onhan se jännää kun joku on munasillaan lavalla, mutta se kikattelu ja tirskunta ei ollut mukavaa. Samoin ne pieruäänten päästely loppukohtauksessa. Olittepa hauskoja. Erään näyttelijän huulilta oli loppukiitoksissa luettavista se kuuluisa haistakaa vi**u -lausahdus. Minua hävetti eturivissä niin itseni, teidän kuin näyttelijöiden puolesta. Mikäs koulu siellä oli? Vastauksia kiitos. Maikkanne on meille kaksi lippua pygessä harvinaisen pilalle menneestä esityksestä.

Menkää sinne jäähallille jos pitää keskenkaiken huudella rivouksia. Niin minäkin teen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
kapa76:lta löytyi ketjussa "Käyttäytyminen jääkiekko-otteluissa" hyvät ohjeet:
"Itse olin ja olen edelleen sitä mieltä että jos sen lipun ostaa niin saa sen edestä kännykkään puhua kuten haluaa (lue en niin tee) se on jokaisen oma asia jos kerran on about 10-20 euroa maksanut. Kirkkoon voi aina mennä jos haluaa."

italic-sanat on siis muutettu.

Carlos: "Tätähän meille aina paljon uskotellaan, miten se negatiivinen mainoskin on hyvä mainos. Omalla kohdallani se ei ainakaan pidä paikkaansa. Useampaan otteeseen jostain tuotteesta on jäänyt niin negatiivinen mielikuva jonkun mainoksen takia, että ihan puhtaasti sen takia olen jättänyt ostamatta ko. tuotetta."

Tuota... ylivoimaisesti suurin osahan päätöksen teon syistä on tiedostomattomia, joten sinunkin "pelisi" voi olla ihan hyvin 1-6 ärsyttävien mainosten eduksi. Ei minulla ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta niitä, jotka mainosten parissa ammatikseen työskentelevät.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mainio esimerkki ketjusta, jossa sinänsä pienestä asiasta on tehty mahdottoman suuri ongelma. Mainiompaa on se, että sekä puhelimen käytön puolustajat että vastustajat tekevät asiasta ison ongelman. Mainiointa on se, että vanha linja pitää - jokainen on oikeaa mieltä ja eri mieltä olevat ovat väärässä ja oikeastaan aika tyhmiäkin.

Mitäs se kenellekään kuuluu, jos joku päästää ruuhkabussissa perusteellisesti mädättämällä kypsytetyn jymypierun. Samalla tavalla siinä matka etenee, vaikka välillä vähän tuoksuisikin. Sekin taitaa olla ihan ok, jos joku lukee hallin parhaalla paikalla sanomalehteä viidennen finaalin jatkoajan aikana.
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Mainiointa on se, että vanha linja pitää - jokainen on oikeaa mieltä ja eri mieltä olevat ovat väärässä ja oikeastaan aika tyhmiäkin.

Päätit sitten nostaa vanhan ketjun ylös vain kertoaksesi, että kaikki muut ketjuun kirjoittaneet ovat oikeastaan aika tyhmiä. =)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Afan
Päätit sitten nostaa vanhan ketjun ylös vain kertoaksesi, että kaikki muut ketjuun kirjoittaneet ovat oikeastaan aika tyhmiä. =)
Päätin sitten vastata ketjuun, johon en aiemmin ollut erinäisistä syistä voinut vastata. Johtopäätöksesi motiiveistani osuu oikeaan, jos lukee vain osan kirjoituksestani, ja tulkitsee senkin osan väärin.

Saiskohan tämän vielä jotenkin turhemmaksi..? =)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun tämän niminen ketju kerran löytyi, niin pakko avautua yhdestä aikamme huonoimmasta TV-mainoksesta.

Nimittäin Serenan mainos, missä tää jätkä on tyttöystävänsä kanssa vesipuistossa, ja siinä sitten vesileikkiensä välillä jakavat kokemuksiaan verbaalisesti.

Kattokaa koko mainos, ja seuratkaa sen jätkän luontevasti soljuvia vuorosanoja... Ei vittu...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Iker
Kun tämän niminen ketju kerran löytyi, niin pakko avautua yhdestä aikamme huonoimmasta TV-mainoksesta.

Nimittäin Serenan mainos, missä tää jätkä on tyttöystävänsä kanssa vesipuistossa, ja siinä sitten vesileikkiensä välillä jakavat kokemuksiaan verbaalisesti.

Kattokaa koko mainos, ja seuratkaa sen jätkän luontevasti soljuvia vuorosanoja... Ei vittu...

Kyllä. Samaa paskaa olen katsonut. Naurattaa kyllä sen äijän ja sen naisenkin todella huonot vuorosanakeskustelut. Ihan luontevasti joo...todellakin.

Ainoa hyvä puoli siinä mainoksessa on ne Juice Leskisen laulussa mainitut asiat. Olis voinut zoomata lisää ;)
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ketjun otsikkoon viitaten

McDonalsin kanahampurilaismainos, jossa joku yrittää tehdä itsestään pellen puhumalla kanan äänellä. Juuri äsken näin ensimmäisen kerran ja heti rupesi ärsyttämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös