En muista onko ollut jo täällä, mutta Patrik Parkkonen on avannut kautensa Tshekin pääsarjassa Karlovy Varyn riveissä syöttöpisteellä.
Nojoo ei ehkä kaikista kiinnostavin informaatio mutta eipä tuo haitannutkaan...
En muista onko ollut jo täällä, mutta Patrik Parkkonen on avannut kautensa Tshekin pääsarjassa Karlovy Varyn riveissä syöttöpisteellä.
Nojoo ei ehkä kaikista kiinnostavin informaatio mutta eipä tuo haitannutkaan...
Itse olin melko varma hänen Ässäaikoinaan, että Parkkosesta tulee vakaa, noin 20 pisteen kausia vetävä liigapakki. Hyvät kiekolliset taidot ja luistelu oli sulavaa.En muista onko ollut jo täällä, mutta Patrik Parkkonen on avannut kautensa Tshekin pääsarjassa Karlovy Varyn riveissä syöttöpisteellä.
Itse olin melko varma hänen Ässäaikoinaan, että Parkkosesta tulee vakaa, noin 20 pisteen kausia vetävä liigapakki. Hyvät kiekolliset taidot ja luistelu oli sulavaa.
Itse olin melko varma hänen Ässäaikoinaan, että Parkkosesta tulee vakaa, noin 20 pisteen kausia vetävä liigapakki. Hyvät kiekolliset taidot ja luistelu oli sulavaa.
Ja kyllä, varmasti oli vikaa itsessäkin kun läpimurtoa ei tapahtunut.
Juuri näin. Ässien jälkeen yksikään seura liigassa ei ole Parkkosta pestannut, joten ehkä tässäkin tapauksessa oltiin oikeassa ja liiga ei ollut miehelle oikea sarja siinä vaiheessa. Parkkosella se on vaatinut vähän erilaisen urapolun ja pidemmän ajan kukkaan puhjetakseen, mutta mies saatetaan hyvinkin nähdään vielä liigassa voisin kuvitella. Eli samaa mieltä ensimmäisestä osasta viestistäsi ja eri mieltä jälkimmäisestä.Toisaalta Parkkonen on kierrellyt maailmaa pitkin poikin eikä mikään muukaan Liigaseura Ässien jälkeen ole testannut tätä potentiaalia. Parkkonen on vielä vajaa 30v, Liigauraan en enää usko mutta muissa Euroopan sarjoissa ehtii vielä pelailemaan vuosikausia. Ranska, Tanska, Norja, Puola.... sarjoja löytyy paljon missä voi leipänsä jääkiekkoa pelaamalla tienata.
Mitään mistään tietämättä veikkaan, että Meyer hinnoitteli itsensä ulos euroopan top-sarjojen kärkirooleista. Kyllähän noilla statseilla pitäisi pelata jossain muualla kuin ICEHL:ssä.Nicolai Meyer ICEHL:n Vienna Capitalsiin. Yllättävän alhaalta joutuu "Meijeri" vauhtia hakemaan uralleen.
Mahtaako Mulkku nousta enää.Nicolai Meyer ICEHL:n Vienna Capitalsiin. Yllättävän alhaalta joutuu "Meijeri" vauhtia hakemaan uralleen.
Nicolai Meyer ICEHL:n Vienna Capitalsiin. Yllättävän alhaalta joutuu "Meijeri" vauhtia hakemaan uralleen.
Nicolai Meyer ICEHL:n Vienna Capitalsiin. Yllättävän alhaalta joutuu "Meijeri" vauhtia hakemaan uralleen.
Toisaalta Parkkonen on kierrellyt maailmaa pitkin poikin eikä mikään muukaan Liigaseura Ässien jälkeen ole testannut tätä potentiaalia.
Ja vaikka Italia on huono jääkiekkomaa niin sieltäkin voi löytyä yksi kilpailukykyinen joukkue varsinkin reilun sadantuhannen asukkaan lumisesta Bolzanosta jossa on jääkiekkokulttuuria.Wien on miljoonakaupunki ja hienoon halliin mahtuu n. 7000 katsojaa.
Ei varmaan hassumpi paikka pelata ja tilikin varmaan kohtuullinen,kun sarjaa pelataan useammassa maassa .
Sponsoreita ja katsojiakin riittää.
Taitaapa olla iso pankki liigan takana.
Aika paljon on liigasta siirtynyt muitakin liigassa hyvin pärjänneitä pelaajia sarjan joukkueisiin,joten raha varmaan ratkaisee?
Niin kaikki ne taisi keskenkuntoisia olla Kotka, Morrow, Rattie ja esitykset oli sen mukaisia. Jos Rattie ja Morrow olisi jäänyt ja kesän reenannut padan mukana niin veikkaan että olisi kategoriaa " väärässä" sarjassa nykyään. Harmi myös ettei tän tason äijiä pystytä pitämään ilman eurojackpot voittoa.Tai nyt on Rattie treenannut kesällä? Viime kaudella oli koko visiitin ajan oli keskenkuntoinen. Toki pelitapa ei tue hyökkäystehoja ja taitaa SHL: ssa olla paremmat pelikaveritkin.
Se on KHL niin mikä tahansa voi olla syy.Minkäköhän takia Tiivola ei tänään kokoonpanossa Riikan ottelussa? Toivottavasti ei loukkaantuneena, ainakaan pahasti. Katsomossa tuskin ole?
KipeenäMinkäköhän takia Tiivola ei tänään kokoonpanossa Riikan ottelussa? Toivottavasti ei loukkaantuneena, ainakaan pahasti. Katsomossa tuskin ole?