Poikamme maailmalla

  • 3 522 667
  • 14 227

lumperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensi helmikuussa tulee 20v täyteen Otevrelin halvaantumisesta. Olisiko mitään ideaa, että Ässät-fanit keräisivät jälleen kolehdin (ja avattaisiin oma ketjunsa sille aiheelle), vai mahtaako tuoda vaan liikaa negatiivisia fiboja Otevrelille tuollaisen "vuosipäivän" huomioiminen. Ei rahalla terveyttä korvata, mutta...
Itse silloin ko. sunnuntaina paikallaolleena osallistun keräykseen, jos sellainen järjestetään.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Jep, ei varmastikaan ole Suomen byrokratian osalta niin helppo kuin voisi nopeasti kuvitella, mutta yksi idea voisi olla kontaktoida tuossa myös Ässiä ja laittaa myyntiin esim. joku tietty Otevrel-lippu peleihin ja niistä kertynyt vara olisi tuo lahjoitus. Ja tuo "Otevrel-lippu" voisi olla esim. joku sisäänpääsyyn oikeuttamaton lippu tai sitten sisäänpääsy + 10e yms? okei, noista menee taas lippupalvelumaksuja, lippu alvit yms, mutta keksisikö joku hienomman keinon? tai voisinhan mä laittaa toimistolle tuosta viestiä, jos he ideoisivat myös...
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Vaikkei mitään keräystä saataisikaan aikaan tai Jaro ei sitä itse halua, olisi mielestäni ainakin joku tifo paikallaan. "Pori ei unohda, 89" tms.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voisiko sellainen systeemi olla paikallaan, että kerättäisiin sitä rahnaa halukkailta esim. Pataljoonalle, joka sitten kerätyillä rahoilla ostaa jonkun mukavan lahjan Jaroslaville, jossa on mukana Ässä-kannattajien terveiset tyyliin: "Emme unohda sinua ikinä"? Itse olen valmis osallistumaan keräykseen, mikäli moiselle joku vetäjä löydetään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Huhujen mukaan Dixon olisi lähdössä Tapparasta. Ei näköjään päässyt Ässäaikojen lentoon.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Huhujen mukaan Dixon olisi lähdössä Tapparasta. Ei näköjään päässyt Ässäaikojen lentoon.

3 peräkkäistä finaalitappiota laittanu miettimään. Sitten äkkäsivät, mistä Ässien nousu alkoi ja päättivät koittaa samaa ;)
 

Legion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Everton, FC Bayern
Huhujen mukaan Dixon olisi lähdössä Tapparasta. Ei näköjään päässyt Ässäaikojen lentoon.

Tullut seurattua aika paljon Tapparan kotimatseja ihan paikanpäältä tällä kaudella ja Dixon on ollut kyllä todella vaisu. Sai alkuun pelata mm. Kuuselan kanssa ja väittäisin, että Dixonin takia Krisukin oli jäässä. Nyt kun Lajunen pelaa siinä keskellä, niin Haapala ja Kuusela ovat olleet ihan eri planeetalta ja molemmat ovat ihan liekeissä. Vinkkinä siis teille liigapörssimiehille, että parivaljakko Haapala-Kuusela on tällä hetkellä todella kuuma :)

Eikä kyllä muuten Savinaisenkaan otteet kovin häävejä ole olleet. Toki on yksi ainoista Tapparan pelaajista, joka ihan oikeasti ajaa taklauksia kunnolla perille, mutta hyville maalipaikoille ei pahemmin tunnu pääsevän. Hetken jo näytti hyvältä, kun pääsi Laineen ja Ilomäen kanssa samaan kenttään, mutta se olikin peli pelsuja vastaan, jossa Pelicans oli aivan umpisurkea. Pyörii mielestäni vähän pelin ulkona nyt, mutta kai se tuosta taas vertyy, kuten tapana on aiemminkin ollut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Savinainen oli tänään Ässille se peikko. Pelkäsin etukäteen Kuuselaa mutta Velluhan se niitä maaleja teki. Suotakoon se tällä kertaa hänelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nykyisessä kukkahattutätimaailmassa tämä Rautakallion ilmoitus täyttää jo laittoman uhkauksen tunnusmerkit? *hymiö*

Rautakallio Savinaisen tuulettelusta: "Kuristan hänet"

Siirsin tuolta Rockyn ketjusta.

Mä olen ollut huomaavinani viimeisen parin vuoden aikana aika monessa Savinaista sivuavassa jutussa, että fanien kuvitelmat Vellusta patasydämenä eivät oikein mene yks'yhteen todellisuuden kanssa.

Monelle Savinainen on ymmärrettävästi 2013 mestaruuden ruumiillistuma ja siten ikoninen pelaaja (on tätä myös minulle) mutta Ässistä lähdön jälkeen Savinaisesta on kuultu lähinnä ne asiat, että Poriin ei palaa ellei ole ihan pakko.

Nytkin Savinainen oli iltapulussa kertonut rajuista tuuletuksistaan, että hänhän lähti Porista jo ajat sitten eikä siten tuntenut mitään maalit tehdessään. Ei tämä minua haittaa, mutta kuten sanottua, monen mielikuva Savinaisesta ei kohtaa todellisuuden kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa läppää Järvenpäältä jatkoajan haastattelussa! Tuollaisia velikultia ei ole koskaan liikaa missään porukassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jatkoajan juttu maalivahti Juha "Järkkäri" Järvenpäästä, jossa mm. vertaillaan Kouvolaa & Poria asuinkaupunkina, nauretaan joukkuekavereiden murteille, muistellaan lapsuutta ja analysoidaan porilaista hulluutta.

"− Olen käynyt Snapchatissa neuvotteluja Joel Armian kanssa, kun hänet lähetettiin farmiin. Sanoin Jopelle, että kämppiksen paikka on vielä auki. Jos paikka auringossa ei aukea, niin Kouvolaan vaan kolmanneksi porilaiseksi, myös agentin rooliin sopiva maalivahti vihjaa"

Vallin hommasi Haatajan KooKooseen ja nyt Järvenpää Armian? *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
"− Olen käynyt Snapchatissa neuvotteluja Joel Armian kanssa, kun hänet lähetettiin farmiin. Sanoin Jopelle, että kämppiksen paikka on vielä auki. Jos paikka auringossa ei aukea, niin Kouvolaan vaan kolmanneksi porilaiseksi, myös agentin rooliin sopiva maalivahti vihjaa"
Vallin hommasi Haatajan KooKooseen ja nyt Järvenpää Armian? *hymiö*

;-)).. Heh, paljokohan Järkkäri ottaa salaisena agenttina provikkaa sopimuksesta kun "järkkää" Armian Kouvolaan..? Nooh ei tämän ny niin vakavaa aina tarvi olla, hyvää (likaista)legendaa Järkkäriltä!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ikävästi Ässillä ei taaskaan ole paikkaa Jussille, joten sitä paluuta joudutaan vieläkin odottamaan. Rynnäshän on useasti todennut haluavansa pelata vielä Ässissä ja seuraavansa Padan otteita erittäin tarkasti kausi toisensa jälkeen. Ehkäpä sitten kun Ahosen ja Bernardin aika Ässissä on ohitse...
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Esa Lindell on aloittanut kauden erittäin hyvin AHL:n puolella. Viime yönäkin saldo 1+1=2, +2. Neljään otteluun tehot 1+5=6, +7 ja koko liigan pistepörssissä sijoitus 16.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Satakunnan Kansan mukaan Rynnäksen Jussilla potkut, ehkä, tulossa Venäjällä.

Niitä huhuiltiin jo aiemminkin. Sinällään ei suuri yllätys koska otteet ei ole olleet ihan niin timangit kuin mitä Venäjällä tunnutaan vaativan (eli pitäs suunnilleen voittaa jokainen ottelu)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En ole huomannut uutista mutta mihis Sillanpää on kadonnut Jypistä? Saiko lähdöt vai löysikö uuden seuran?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On täytynyt olla aika heikko, koska Jypillä riittää loukkaantumisia, joten luulisi SS:llekin peliaikaa löytyneen.

Ei se kommenttien mukaan nyt ihan niin surkeasti mennyt? Omituista on sekin, että sopimuksen piti kattaa mielestäni vielä tämä viikko, eli oltaisiin saatu Severi tuttuun kaukaloon. Kun sairastuvalta saatiin yksi jannu takaisin, päästettiin poika heti lähtemään. Varmaan nyt olisi tarvetta, kun ylimääräisiä äijiä ei näyttäisi olevan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös