Saas nähdä mihin suuntaan ura lähtee. Olisi halunnut Pohjois-Amerikkaan muttei saanut sopparia Nashvilleltä. Haluaisi vielä joskus pelata Ässissä. Liigassa seura on vain Ässät. Ja tämä kaikki itse Volkovin suusta.Volkovin siirto Moskovan Dynamoon on vahvistettu 2v pahvilla. Onnea matkaan vaan, toivottavasti ei joudu mukaan sotatoimiin.
Eli väität siis ihan jutelleesi Volkovin kanssa, vai minkä välikäden kautta tiedät, että nämä ovat hänen omasta suustaan?Saas nähdä mihin suuntaan ura lähtee. Olisi halunnut Pohjois-Amerikkaan muttei saanut sopparia Nashvilleltä. Haluaisi vielä joskus pelata Ässissä. Liigassa seura on vain Ässät. Ja tämä kaikki itse Volkovin suusta.
Kyllä, väitän itse jutelleeni Volkovin kanssa. Viestitellen.Eli väität siis ihan jutelleesi Volkovin kanssa, vai minkä välikäden kautta tiedät, että nämä ovat hänen omasta suustaan?
Porista löytyy venäjän kieltä taitavia, tunnen itsekin useamman. Ei siinä sen kummempaa konstia ole.Eli väität siis ihan jutelleesi Volkovin kanssa, vai minkä välikäden kautta tiedät, että nämä ovat hänen omasta suustaan?
Tosin tuskinpa miehelle itselleen henkilökohtaisella tasolla paha maku menneestä kaudesta jäi, että häntä mitenkään huonosti olisi kohdeltu. Ajattelee ihan miten käsittämättömän hyvää palvelua sai osakseen, kun kahden ensimmäisen surullisen kuuluisan pelin jälkeen Rosendahl alkoi jollain konstilla tuottamaan vastustajaa ja tulevaa ottelua koskevat infot venäjäksi, ja homma kääntyi heti parempaan :D Jaska tuskin lienee venäjänkielen taitoinen, joten minulla ainakin on epäselvää miten hän sen tempun edes teki. Tuskin ihan vain google kääntäjällä..
Haluaisi siis pelata vielä Ässissä mut meni sit kuitenkin mieluummin Putin Hoki Liigaan kun Nääsvillestä ei sopparii saanut. Joko Ässät ei siis nähnyt häntä kelvolliseksi 2 vahdiksi ja Rubyn sparraajaksi tai sit intohimot patapaitaa kohtaan on vain hokijargonii.Saas nähdä mihin suuntaan ura lähtee. Olisi halunnut Pohjois-Amerikkaan muttei saanut sopparia Nashvilleltä. Haluaisi vielä joskus pelata Ässissä. Liigassa seura on vain Ässät. Ja tämä kaikki itse Volkovin suusta.
Asuu hienossa kämpässä Kuopiossa perheen kanssa joten tuskin on heti tulossa Poriin, tosin Eero on niin kilpailullinen persoona että uudet haasteet kiinnostaa varmasti aina.Kun Kilpeläinen nyt lopetti pelaamisen, niin mietin vain voisiko tässä olla sauma värvätä hänet mv-valmentajaksi? Ruusedaali on kyllä niin nähty eikä
Miten tämänkin nyt ottaa, Kilpeläinen pelasi vain yhden kauden Ässissä niin että edessä oli oikeasti hyvä joukkue.Kilpeläinen ei ollut Raannan tasoinen muuri maalinsuulla, mutta toisaalta vähintäin yhtä selkeästi upgrade Mika Lehtoon ja Pasi Kuivalaiseen (Hrivnakia ei tarvi ees mainita) verrattuna.
Lisätään vielä Nicolai Meyer.MM-kisoissa pääsemme Lammikon ja Armian lisäksi nauttimaan mm. Marco Insamin, Andy Bernardin ja Charles Bertrandin otteista.
Anderssonkin löysi uuden työnantajan, Ruotsiin Björklöveniin menee. Toivottavasti saa ensi kaudella maalin tehtyä
Kyllä vain. Tuli vuoden aiemmin mitä odotin.Roni Hirvoselle NHL-sopimus. Puolet kasvattajakorvauksista siis Ässille?
Roni Hirvoselle NHL-sopimus. Puolet kasvattajakorvauksista siis Ässille?