Heh, tämä menee niin täydellisesti siihen kuuluisaan osastoon vain-Pori-jutut :D nimittäin vain Porissa katsotaan, että jokainen sellainen on "sekaisin", jonka elämäntavat poikkeavat millään tavalla juuri minun elämäntavoistani. Kuten sanoin edellä, minäkään en todellakaan allekirjoita kaikkea mitä Karri sanoo, sen verran radikaaleja näkemyksiä hänelle on kehittynyt. Mutta jos hän itse on löytänyt itselleen onnen ja tasapainon noin, niin sitä minä kyllä arvostan..
Edellä jo sanoinkin mistä olen eri mieltä, mutta lisään vielä, että tuollainen "ala seurata valovoimaisia ihmisiä" on minun kuvaraamattuni mukaan aivan äärimmäisen huono neuvo. Missään olosuhteissa ihminen ei voi/saa täysin sokeasti ja kritiikittömästi ripustautua johonkuhun toiseen, vaan ihmisen täytyy kyetä ajattelemaan omilla aivoillaan. Esimerkiksi nyt erilaiset uskontokunnat, poliittiset ääriliikkeet ja myös terroristiset tahot toimivat juuri tuolla periaatteella, tuollaisten "valovoimaisten" ihmisten kautta. Tämä koskee myös toki siis muita tahoja kuin yksittäisiä ihmisiä, esimerkiksi ihmisen täytyy kyetä itsenäisesti ajatelleen suhtautumaan kriittisesti esimerkiksi mediaan
Parhaita ohjeita jonka minä olen saanut onkin nimenomaan se, että kuuntele muita ihmisiä, mutta ajattele silti omilla aivoillasi ja tee itse omat ratkaisusi. Anteeksi nyt vain, Karri *hymiö*