Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
No kyllä minulla ainakin on. Hienoja porilaisia pelaajia molemmat ja kumpaakin katselisin mielelläni patapaidassa.Onko jollain ikävä Kärkeä ja Ojamäkeä, jotka pelaavat 0+0 Tapparassa?
No kyllä minulla ainakin on. Hienoja porilaisia pelaajia molemmat ja kumpaakin katselisin mielelläni patapaidassa.Onko jollain ikävä Kärkeä ja Ojamäkeä, jotka pelaavat 0+0 Tapparassa?
Tommi Paakkolanvaara jatkaa uraansa ainakin muutaman ottelun verran Jan Latvalan sekä Toni Koivusen valmentamassa 3. divisioonajoukkue Iitti Hockeyssa (uutinen).
Kärjellä ja Ojamäellä kymmeneen otteluun yhteensä yksi (1) syöttöpiste. Olkoon tämä opetukseksi muillekin Ässäkasvateille, että ei se aina ole vihreämpää ruoho muualla. Itseäni tilanne hymyilyttää, poikia itseään varmaan vähemmän. Ei taida olla asiaa maajoukkuepeleihin tällä kaudella.
Jostain syystä joku näitä nuoria kavereita Ässistä vetää Tapparaan, vaikka juuri kukaan ei siellä ole onnistunut.
Jostain syystä? Onko jotain syytä mikä ei vetäisi?
Niin, kai se syy on Rautakorven jokin mieltymys Ässien pelaajiin, tai päinvastoin. Mainituista seitsemästä kuusi on Rautakorven hankintoja. Lisäksi Kemppaisen ja Taimin värväsi täältä.Jostain syystä? Onko jotain syytä mikä ei vetäisi?
Sama se on Lahesta katsottuna.
Mikko Leinosen viikset nyt ainakin.
@Chickendinner en ole varma mitä kaikkea yleistyksesi käsitti, itse koitin ainakin Tappara-osiossa herättää keskustelua enimmäkseen jätkien puolesta kuin vastaan, en vaan pysty käsittämään näkemystä missä tuon tason jätkät siirtyvät saman sarjan sisällä ns. "reserviin" ja sitten ensi vuonna tarkoitus oikein tehollakin ja päästä eturiviin. Näin asiaa lyhyesti perusteltiin ja jatkokysymykset sivuutettiin. Nyt kun pelaajistoa katsoo niin sieltä ei oikeasti tällä kaudella kovinkaan helpolla nousta parrasvaloihin. Edessä on seuraikoneita ja mestaruuksien tärkeitä palasia, lisäksi Tappara tuntuu säästyvän aina isoilta loukkaantumisilta. Jotain siellä tehdään toisin verrattuna vaikka Hifkiin. ..tai ihan vaan Ässiinkin. Tämä skenaario olisi paljon ymmärrettävämpi mikäli jätkät olisivat vasta puhkeamassa kukkaan ja hakemassa paikkaansa sarjan eturivissä. Minun mielestäni haaskausta.
Sehän nyt on selvä, ettei siellä ole hommat lähtenyt ennakoidusti rullaammaan mutta itse toivon ja uskon että se siitä vielä lähtee. Paljoa ei ole tällä kaudella pelejä heiltä tullut nähtyä joten syitä voi vain arvuutella.
Vaikka Kärki ja Ojamäki eivät ole onnistuneetkaan alkukaudesta niin joukkueidensa kultakypärää kantavat kuitenkin "ässäkasvatit" Jarkko Immonen, Charles Bertrand ja Kristian Kuusela.
Ja lisätään vielä Eric Perrinkin.Vaikka Kärki ja Ojamäki eivät ole onnistuneetkaan alkukaudesta niin joukkueidensa kultakypärää kantavat kuitenkin "ässäkasvatit" Jarkko Immonen, Charles Bertrand ja Kristian Kuusela.
Ja lisätään vielä Eric Perrinkin.
Porissa tehdään kiekkoilijoita. Kovia kasvatteja!
--
Muutama poiminta;
-Antti Kerälä tehnyt Tanskassa yli pisteen per peli
-Austin Smith takoo EBEL-liigassa samoin
Pihlajamäki kärsii ylävartalo vammasta, joka tarvii leikkaushoitoa. Huono alku Mestis-kaudelle
Jep, hieno pelaaja, joka antoi joka ilta kaikkensa, vaikka rooli jäi odotettua pienemmäksi.Tuomas Pihlman pistää hokkarit naulaan.
Jännä tapaus Ässäfanin näkökulmasta: palkka tais olla kohillaan, vaikeuksien jälkeen ei ollu tulosyksikön pelaajaksi, mutta alempien ketjujen kokeneena louhija-duunarina pisti kaiken likoon ja oli yks tärkeistä palasista palauttamassa Poikaa Poriin.
Kiitos siitä.