Minä jo luulin Kudrocin uran olleen loppu. Hienoa, että pystyy taas pelaamaan.
Täytynee itsekin katsella Esan NHL-debyytti, sen verran valmis pelaaja oli jo Ässistä lähtiessään, että mielenkiintoista nähdä miten mies menee NHL-vauhdissa mukana.Esa Lindell nostettu ylös Jordie Bennin loukkaannuttua, keskiviikkona aamuyöstä Stars Kingsin vieraana. Kyllä sitä vois kellon pistää aikasin soimaan jos Esa pääsee debytoimaan jo ti-ke yönä. Olisi kyllä tärkeää onnistua heti alkuun, koska pakkitilanne Dallasissa on sellanen että näyttöpaikkoja ylhäällä ei ihan helposti siunaannu. Jos Lindell onnistuu nyt, niin veikkaampa että trade deadlinella joku nuorista Dallas pakeista saattaa vaihtaa maisemaa.
Sean Shapiro @seanshapiro 6m6 minutes ago
Last week a scout told me he thought Lindell was the best defenseman not playing in the NHL right now. #txstars
Hänestä olisi mielenkiintoista kuulla, jos jollain on jotain tietoa. Ainakin itse hämmästyin, kun yritin googlettaa Lehtimäestä. Ei löytynyt nimeä enää edes Chicago Steelin rosterista.En ole kuullut mitään juttua mikä on Niklas Lehtimäen tilanne? Tämä kausi ei ole kai ihan putkeen mennyt, onko loukkaantumista vai mitä?
Hänestä olisi mielenkiintoista kuulla, jos jollain on jotain tietoa. Ainakin itse hämmästyin, kun yritin googlettaa Lehtimäestä. Ei löytynyt nimeä enää edes Chicago Steelin rosterista.
Joo, sen verran pystyin kaivaa ja päättelemään, että ainakin majaa pitää siellä. Pakko olla jotain isompaa loukkia alla.Ei löydy mitään johtolankaa Steelin tai NL:n Twiiteistä eikä ole omaa Facesivuaan päivitellyt juurikaan sitten syyskuun.... Ihan hatusta vedettynä arvauksena sanoisin että vaikuttaa yhä Chicagossa mutta ei kuulu enää Steelin organisaatioon.
Mitä vaste ne sen potki kun on seuran 4. paras pistemies ja yhtä vaille toiseks paras maalintekijä ???Super-Sakke sai lähdöt Gotteronista. Saa nähdä minne tie vie...
Korjataan sen verran että taisi itse purkaa sopimuksen.Super-Sakke sai lähdöt Gotteronista. Saa nähdä minne tie vie...
Tuo alkukauden Salminen-Bykov-Sprunger ainakin oli varmuudella ykköskenttä, vaikka olisi kokoonpanoihin merkattu miten. Sen kertoo jo ketjukaverit. Myös Rewayn kanssa on varmasti saanut kunnolla peliaikaa. Kyseessä kuitenkin kesken kauden hankittu ulkkari, jolla joukkueen paras PPG. Viimeisen parin pelin ketjukavereista sen sijaan voinee päätellä peliajan olleen vähäisempää.Salminen pelasi lähes poikkeuksetta tällä kaudella kolmosketjussa ja nyt nelosessa loppuaikoina.
Voi veljet kun maistuisi Sakke loppukaudeksi pisteitä iskemään! Tässä täyttyisi myös se mistä Korppi puhui, että pitäisi olla hyötyä myös ensi kaudeksi. No kalliiksi tulisi, mutta minulle maistuisi! Joo fantasiointia tämä vaan on ja enemmän tuo joukkuen kaipaa puolustuspäähän vahvennusta.
Salmis-fantasiointi voi hieman hellittää patasydämen särkyä, mutta lienee täysin utopistista. Sakke palaa kotiin jäähdyttelemään sitten joskus kun ura alkaa olla laskusuunnassa. Kohta hän alkaa lähestyä parasta kiekkoilijan ikää ja tavoitteet ovat varmasti jossain muualla kuin sm liigan häntäpäänhän kuuluvassa seurassa..