Eikös ainakin päivän kisan tulosten valikosta kohdasta TdS:Mistä näkisi Tour de Skin kokonaistilanteen?
Eikös ainakin päivän kisan tulosten valikosta kohdasta TdS:Mistä näkisi Tour de Skin kokonaistilanteen?
Mistä näkisi Tour de Skin kokonaistilanteen?
Slindillä tosiaan lenssua pukannut.Vähiin käy hiihtäjät naisten kisassa, enää 33 hiihtäjää jäljellä eli reilusti yli puolet jättänyt leikin kesken.
Edit. 32 hiihtäjää jäljellä, Astrid Öyre Slind ei lähtenyt enää matkaan.
Koville joutuu Kerttu saksalaisten ja ruotsalaisten kanssa, sattuneesta syystä.
Myöskään pitoa ei ole. Muuten toimii hyvin.Ei luista Kepan pitopohja mihinkään. Aivan pujottelukeppinä tuolla suorassa laskussa.
Ei luista Kepan pitopohja mihinkään. Aivan pujottelukeppinä tuolla suorassa laskussa.
Ei kun se menee niin, että suomalaisten pärjätessä vetoat hyvään kapulaan, mutta jos menee huonosti niin vika hiihtäjässä.Ei selitellä kalustolla, itse saan aina kuraa niskaan, jos vetoan välineurheiluun. Kärkihiihtäjillä on kuulemma aina tasainen kalusto alla, kunto ratkaisee, ei väline.
Ei kun se menee niin, että suomalaisten pärjätessä vetoat hyvään kapulaan, mutta jos menee huonosti niin vika hiihtäjässä.
Niin, norjalaiset pummasi kalustolla. Mutta oliko suomalaisilla kaikkia muita parempi suksi?Päinvastoin, olen aina sanonut, että nyt on suomalaisissa huono kalusto. En itse usko, että kunto vaihtelee päivässä niin paljon.
Hyvärisen voiton kohdalla sanoin, että nyt oli kisan ylivoimaisesti paras kalusto. Normaalisti Pera ei kuitenkaan ole 10 km 45 sek Nyengetia tai 1:30 min Dönnestadia nopeampi edes pöljänä päivänä.
Kepan taso pertsalla on sellainen, että voittaa tasavertaisella suksella. Peran ei missään nimessä.
Paljonko meinaat että niihin pitopohjiin uusia voiteita keksitään?Kepa vasta 10. pertsan kisassa, pettymys tämä. Krista 13. Kokonaisuutena siis alakanttiin, huoltorekalla hommia ennen miesten kisaa.
Samalla sulivat kyllä Kepan saumat Tourin voittoon.
No nyt ne tuli jo maaliin.Päinvastoin, olen aina sanonut, että nyt on suomalaisissa huono kalusto. En itse usko, että kunto vaihtelee päivässä niin paljon.
Hyvärisen voiton kohdalla sanoin, että nyt oli kisan ylivoimaisesti paras kalusto. Normaalisti Pera ei kuitenkaan ole 10 km 45 sek Nyengetia tai 1:30 min Dönnestadia nopeampi edes pöljänä päivänä.
Kepan taso pertsalla on sellainen, että voittaa tasavertaisella suksella. Peran ei missään nimessä.