Pohjoismaiset hiihtolajit – liveseuranta

  • 182 448
  • 5 117

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kertullakin varmaan paskat sukset.

Ei ole Suomen huoltorekka viime vuosien tasolla. Aiemmin on saatu pertsalla kilpailuetua muihin, nyt ei. Toki myös jenkki Brennanilla on surkea suksi, mutta jenkeillä on aiemminkin ollut pertsan suksen kanssa ongelmia, kun keli haastava.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Positiivista, että tässä naisten kisassa on kärjessä muidenkin maiden edustajia kuin se x+n kpl norjalaisia.

V-uttaa vaan tämä Eskolan ja Jauhojärven siunailu isoista aikaeroista. Sellaista se on, kun hiihdetään "aikuisten" laduilla eikä hopeasompa-tason laduilla niinkuin lähes kaikkialla muualla tehdään ja kelikään ei ole ihan se helpoin mahdollinen.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Porttila on jo saksalaisten voitelukopilla.
 

Ruutu8

Jäsen
Olenko ainoa joka ei ihan osta selitystä, että nyt kokoajan olisi suomalaisilla huonot sukset? Tuohan on tottakai helpoin ja yleisin selitys (pitkittyneen flunssan lisäksi) jos et ole kunnossa, mutta koko kautta sitä ei oikein voi varmasti käyttää. Vahva veikkaus, että tästä kaudesta tulee Suomen maastohiihdolle täydellinen ohiveto, tai sitten se on se trendi joka tulee nyt kausi kaudelta vaan raaemmin näkyviin.
 

Ruutu8

Jäsen
Vaikka persoonia pitää olla ja erilaisuus on aina rikkaus, ei tekisi tänään sijalle 44. sivakoineelle Eveliina Piipolle pahaa käydä hieman mediakoulutuksessa.
Pakko myöntää, että hieman aiheuttaa aina myötähäpeää, kun Piippoa haastatellaan.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka persoonia pitää olla ja erilaisuus on aina rikkaus, ei tekisi tänään sijalle 44. sivakoineelle Eveliina Piipolle pahaa käydä hieman mediakoulutuksessa.
Pakko myöntää, että hieman aiheuttaa aina myötähäpeää, kun Piippoa haastatellaan.
Jos ei kiinnosta höpötellä, ei kiinnosta, mikä siinä sen kummempaa.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Vaikka persoonia pitää olla ja erilaisuus on aina rikkaus, ei tekisi tänään sijalle 44. sivakoineelle Eveliina Piipolle pahaa käydä hieman mediakoulutuksessa.
Pakko myöntää, että hieman aiheuttaa aina myötähäpeää, kun Piippoa haastatellaan.
Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
Mä en kanssa koskaan jaksa noita haastatteluja mutta Eve pitää aina kattoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
Minä veisin kehityksen siihen suuntaan, että keneltäkään ei kysyttäisi koskaan yhtään mitään vaan katsottaisiin hiihtoa.
 

Ruutu8

Jäsen
Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
Ymmärrän tämänkin pointin. Toki onhan siinä puolensa, kun toisen muutaman sanan repliikit sopisivat paremmin Kaurismäen elokuvaan ja toinen puolestaan maalailee ylileveällä pensselillä pilke silmäkulmassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös