Carlilla ei.Kertullakin varmaan paskat sukset.
Saksalaiset ovat selvästi oivaltaneet fluorikiellosta jotain keskeistä, ampumahiihdonkin puolella vauhti on ollut viime kausiin nähden hurjaa luokkaa.Carlilla ei.
Kertullakin varmaan paskat sukset.
Otin vitossijalagerin.Vitossijakahvit.
Oli pipinä. Nyt lienee startin takia pidempään saikulla. Ääni haastattelussa ihan paineessa.Mitä Joensuulle kävi? Jätti kisan kesken jossain kohdin.
Eli vähän laihempaa kahvia, kuin normaalisti. Kannatetaan, laihoja olivat suorituksetkin.Vitossijakahvit.
Jos ei kiinnosta höpötellä, ei kiinnosta, mikä siinä sen kummempaa.Vaikka persoonia pitää olla ja erilaisuus on aina rikkaus, ei tekisi tänään sijalle 44. sivakoineelle Eveliina Piipolle pahaa käydä hieman mediakoulutuksessa.
Pakko myöntää, että hieman aiheuttaa aina myötähäpeää, kun Piippoa haastatellaan.
Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.Vaikka persoonia pitää olla ja erilaisuus on aina rikkaus, ei tekisi tänään sijalle 44. sivakoineelle Eveliina Piipolle pahaa käydä hieman mediakoulutuksessa.
Pakko myöntää, että hieman aiheuttaa aina myötähäpeää, kun Piippoa haastatellaan.
Olet tuossa toki oikeassa. Luulisi vaan mahdollisten sponsoreidenkin toivovan, että jotain pitää pystyä kameran edessä tuottamaan.Jos ei kiinnosta höpötellä, ei kiinnosta, mikä siinä sen kummempaa.
Mä en kanssa koskaan jaksa noita haastatteluja mutta Eve pitää aina kattoa.Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
Minä veisin kehityksen siihen suuntaan, että keneltäkään ei kysyttäisi koskaan yhtään mitään vaan katsottaisiin hiihtoa.Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.
Ymmärrän tämänkin pointin. Toki onhan siinä puolensa, kun toisen muutaman sanan repliikit sopisivat paremmin Kaurismäen elokuvaan ja toinen puolestaan maalailee ylileveällä pensselillä pilke silmäkulmassa.Mun mielestä parempi olisi kun urheilijoilta kiellettäisiin kaikki mediakoulutus. Piippoa ja vaikka Remiä sentään jollain tasolla kuulustelee, että mitä ne sanoo kun ei tule pelkkää jargonia josta katsoja ei saa yhtään mitään lisäarvoa.