Pohjoismaiset hiihtolajit – liveseuranta

  • 189 668
  • 5 117

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jessie Digginsin instapäivitys saattaa olla melko yläsävelinen jos Brennan voittaa. Tulee se olemaan muutenkin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Liitteet

  • leveä hymy.jpg
    leveä hymy.jpg
    31 KB · kertaa luettu: 27

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Brennan on mua 9 päivää vanhempi. Hyvä, jos pysyisin ladulla edes ensimmäiset kilomeyrit hänen perässään.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Et pysyisi.

Nimim. Kaisa Mäkäräinen ohitti minut viime talvena hiihtolenkillä ja yritin lähteä peesiin.

Tämähän riippuu ladun profiilista. Pari talvea sitten hiihdin Laura Monosen perässä ja 30kg painavampana hiihdin laskussa aina ihan kantaan kiinni kun taas nousussa Laura veti eroa, vaikka oli ihan PK-lenkkiä vetämässä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tämähän riippuu ladun profiilista. Pari talvea sitten hiihdin Laura Monosen perässä ja 30kg painavampana hiihdin laskussa aina ihan kantaan kiinni kun taas nousussa Laura veti eroa, vaikka oli ihan PK-lenkkiä vetämässä.
Itse hiihdin kuokkaa pidemmällä nousupätkällä ja Kaisa meni perinteisen latua tasatyöntöä ohi. Mäen päällä kun minä kevensin hieman tahtia, että syke putoaa ja samalla Kaisa alkoi kiihdyttää.

Ei siinä kyllä ollut mitään jakoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Meinasin sanoa että intin käyneet miehethän ei ammu yhtään ohi (ainakaan inttijuttujen perusteella), mut tietty naisetkin voi käydä intin.
Ja ei me kyllä ammuttu aina omiin tauluihinkaan niin ei sekään teoria toiminu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös