Sympaattinen ruotsalainen vei. Prkl.Jostain syystä hiihdossa Jenkit on ihan sympaattisia.
Jariakin naurattaa.Paras norski kahdeksas. Elämä on ihanaa!
Jostain syystä hiihdossa Jenkit on ihan sympaattisia.
Saat olla kyllä todella kovan tason hiihtäjä jos ensimmäisen kilometrin pysyt perässä. Muutama kymmenen metriä voisi olla realistisempi 99.5% jatkoaikalaisista.Brennan on mua 9 päivää vanhempi. Hyvä, jos pysyisin ladulla edes ensimmäiset kilomeyrit hänen perässään.
Et pysyisi.Hyvä, jos pysyisin ladulla edes ensimmäiset kilomeyrit hänen perässään.
Et pysyisi.
Nimim. Kaisa Mäkäräinen ohitti minut viime talvena hiihtolenkillä ja yritin lähteä peesiin.
Ampumapaikalla sait aina kiinni kun Kaisa oli sakkolenkillä.Et pysyisi.
Nimim. Kaisa Mäkäräinen ohitti minut viime talvena hiihtolenkillä ja yritin lähteä peesiin.
Itse hiihdin kuokkaa pidemmällä nousupätkällä ja Kaisa meni perinteisen latua tasatyöntöä ohi. Mäen päällä kun minä kevensin hieman tahtia, että syke putoaa ja samalla Kaisa alkoi kiihdyttää.Tämähän riippuu ladun profiilista. Pari talvea sitten hiihdin Laura Monosen perässä ja 30kg painavampana hiihdin laskussa aina ihan kantaan kiinni kun taas nousussa Laura veti eroa, vaikka oli ihan PK-lenkkiä vetämässä.
Ville Klinga on vahva ehdokas syystä, mikä pakottaa vaihtamaan kohta Ylelle. Kohtuullisen tuskaista kuunneltavaa.
Jauhojärvi Klingan kanssa paikan päällä, Eskolan kanssa selostamossa Sarasvuo.Ketäs sillä puolella asiantuntijoi?
Toinen vaihtoehto olisi heilutella Kaisan edessä lippua, jossa on viisi rengasta, niin hiihtovauhdista katoaisi saman tien 20%.Ampumapaikalla sait aina kiinni kun Kaisa oli sakkolenkillä.
Rauhallinen alku, kutoseen nousee kärkeen alkupään lähtijöistä. Mainiota!Ristolla tarkkailuasemat.