heisenberg196
Jäsen
Kannattaisi suomalaistenkin juoda maalialueella tuota vihreää pillimehua. Näyttää suksi ihan kiitettävästi luistavan Krugerilla ja Klaebolla, jotka tuota aina imeskelevät.
Tuolla kunnolla ei toivottavasti harkita edes siihen.
Sinänsä ihan sama, että mikä se miesten viestijoukkue on, kun ei niistä mitaleista taistella. Lähtisin itse joukkueella Hyvärinen-Niskanen-Lindholm-Anttola. Siitä saataisiin edes Iivolle hyvä treeni 50 kilsaa varten, kun pääsisi kokeilemaan irtiottoa kärkiporukasta. Hakola/Vuorela tulisi kaukana kärjestä ensimmäiseen vaihtoon.
Kuukausi sitten Les Roussesissa 18. massapertsalla. Viikko sitä ennen pertsan sprintin suomenmestaruus. Vaikea Suomen repäistä mistään viestin avausosuudelle kovempaakaan tekijää.Koska Rise on viimeksi hiihtänyt kilpaa?
Les Rousses aika tasan kuukausi sitten.Koska Rise on viimeksi hiihtänyt kilpaa?
Les Rousses aika tasan kuukausi sitten.
No Vuorelasta on turha edes spekuloida vaihtoehtona, selvää että Rise avaa.Tuolla kunnolla ei toivottavasti harkita edes siihen.
Sinänsä ihan sama, että mikä se miesten viestijoukkue on, kun ei niistä mitaleista taistella. Lähtisin itse joukkueella Hyvärinen-Niskanen-Lindholm-Anttola. Siitä saataisiin edes Iivolle hyvä treeni 50 kilsaa varten, kun pääsisi kokeilemaan irtiottoa kärkiporukasta. Hakola/Vuorela tulisi kaukana kärjestä ensimmäiseen vaihtoon.
Itseasiassa jopa Jauhojärvi antoi huolella rapaa valmistautumisesta; ''Jos olet nimetty joukkueeseen, vaikkakin varalle, valmistaudut siten, että olet valmis hiihtämään kilpaa vaikka kahden päivän varoitusajalla kisoissa''.Naurettavaa tämä Vuorelan dissaus. Eihän tuolla valmistautumisella nyt voi mitään odottaa. Viime viikolla treenattu aivan eri tavalla kuin jos olisi tiennyt, että tulee tällä viikolla hiihtämään mm-kisoissa.
Rise ja sukset on aika fataali yhdistelma tämmöisissä maastoissa (laduilla), mutta kai se on taas(kin) nähtävä. Itse lähtisin jo hiihtäneillä senioreilla pertsan osuudet ja junnuilla sitten vapaat, kuten joku tuossa aiemmin ehdottikin - ei tulos ainakaan huonompi olisi kuin että Rise aloittaisi.Risehän siellä hiihtää, jos on vain yhtään terve. Mitaliin ei mitään jakoa, mutta ei Lindholmilla pitäisi olla asiaa joukkueseen sen enempää kuin Vuorelallakaan.
Pistesijoja ropisee!