Ehdottomasti. Kaikki kovat jätkäthän kuuntelee heviä tai jotain marginaali-genreä, koska se on kovan jätkän merkki ja osoitus erilaisuudesta.
Itse en kyllä ihan kokonaan osta tuota teoriaa. Mä kyllä kuuntelen heviä, en toki niitä vanhan liiton bändejä joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta, enemmänkin suhteellisen tuoretta metallia. Mutta kuuntelen myös marginaaligenreen kuuluvaa musiikkia, enkä ole koskaan ajatellut, että se tekee minusta kovan jätkän tai jotenkin erilaisen. Se on sitä musiikkia, mistä minä pidän, eikä kiinnosta yhtään vaikka kukaan toinen ei siitä pitäisi.
Tuntuu vaan olevan niin, että kun joku avaa Jatkoaikaan tämän tyylisen ketjun, jossa käsitellään jotakin muuta kuin heviä ja joku tulee ilmoittamaan mielipiteensä siitä, niin vedetään heti hernettä nenään ja yleistetään ronskilla kädellä. Täällä ei muistaakseni ole ketjua In Flamesista tai Diablosta. Reggaeketju on, mutta se ei käsittele pelkästään yhtä artistia. Ei minua haittaisi, vaikka joku saapuisi tuollaisiin ketjuihin tylyttämään minun mielimusiikkiani, siksi ihmettelen, että miksi se on niin kova paikka vaikka nyt tässä POTF- ketjussa.
Samankaltaista vääntöä saatiin aikaiseksi jo siinä paskimmat bändit- ketjussa tai mikä sen nimi nyt olikaan, joten kai tämä on näitä ikuisuusaiheita. Joku ei kestä, kun omaa mielimusiikkia kritisoidaan. Jatketaan vaikka siinä ketjussa, niin täällä voidaan keskittyä otsikossa mainitun bändin kehumiseen.
Ymmärrän toki, että se vituttaa kun joku tylyttää omaa mielimusiikkia kirjoittamalla, että "joo, kuuntelin vähän alusta, ihan paska", mutta eikö tuollainen ihminen jo tuolla lauseella osoita avarakatseisuutensa musiikin suhteen ja täten ansaitse jäädä kommentteineen omaan arvoonsa?