No höpöhöpö, mutta kieltämättä nyt se yhdeksän sekuntia ennen loppua tullut maali on alkanut harmittaa entistä enemmän. Ilman sitä pistetilanne olisi Kalpa 99 ja Jyp 98. Olisihan tuo tietenkin ollut Jyp-fanien kannalta ajateltuna ihan urheiluhistorian suurimpia vääryyksiä, mutta toisaalta minä en ole Jyp-fani.Kun hoidatte nuo kaksi peliä kotiin mikä nyt on aika selvää, voitte nostaa runkasarjan pyttyä kohti hallin kattoa ja Niiralanmontun remonttia CHL peleihin JYP nimittäin ryssii loput pelinsä.
Onnea Kalpa runkosarjan voitosta!
Lieneekö tietoa että onko millainen ero runkosarjan ja pläyoffin lipun hinnalla.
No perkeles niinpäs oli, kävin kyllä sivuilla mutta huolimattomuuttani missasin. Kiitos. Ei ole paha nousu, mutta luulen että on tärkeää saada se halli täyteen. Tosin olisi se vielä varmaan täyttynyt muutaman euron kalliimmillakin lipuilla, mutta hyvin on maltti mukana hinnoittelussa.Tästähän nämä lippujen hinnat löytyvät. Hienoista nousua. Varmaan suurempikin hintojen korotus olisi voinut olla paikallaan.
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.
JYP aloitti irtolippumyynnin pudotuspeleihin viime tiistaina KalPa-ottelun jälkeen hallissa, kun taas netissä ja ennakkomyyntipisteissä lipunmyynti alkoi vasta keskiviikkoaamuna. Samaa systeemiä käytettiin muistaakseni jo viime vuonna ja on toiminut käsittääkseni ihan hyvin.Enpä tiedä onko millään muulla liigajoukkueella vastaavaa systeemiä, missä kaikille ei anneta samanlaista mahdollisuutta ostaa lippuja.
Jos lopuista otteluista vastustajat ottavat täydet pisteet, niin:
Jokerit yltää max. 102 p, HPK 101 p, Kärpät ja Blues 100 p (- keskinäiset ottelut).
Näin siis KalPalle riittää varmaan kakkospaikkaan 5 p. Todennäköisesti ottelut Blues-Jokerit, Jokerit-HPK, Kärpät-HPK pelataan ristiin niin, että KalPalle tulee 4 pistettäkin riittämään kakkospaikkaan.
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.
No eiköhän tuo ollut lähinnä kommentti siihen, että etälipunmyynti alkaa jälkijunassa = ei haluta myydä kuin kuopiolaisille. Tuohon todennäköisin syy lienee se sama kuin on syynä Pelimiehen korostettuun asemaan muutenkin ennakkolippujen mainonnassa.No huh huh. Onneksi tämä on vain yhden taavin aivopieru, eikä KalPan virallinen kanta.
Nimenomaan savolaisuutta KalPa on korostanut koko ajan ja vain harvoin ylipäätään puhutaan kuopiolaisesta joukkueesta. Pikemminkin koko Savon tai Itä-Suomen joukkue. Välillä sitä paitsi tuntuu, että enemmistö KalPan peleissä kävijöistä on jostain muualta Kuopiosta. Ainakin kotoisin.
No huh huh. Onneksi tämä on vain yhden taavin aivopieru, eikä KalPan virallinen kanta. Nimenomaan savolaisuutta KalPa on korostanut koko ajan ja vain harvoin ylipäätään puhutaan kuopiolaisesta joukkueesta. Pikemminkin koko Savon tai Itä-Suomen joukkue. Välillä sitä paitsi tuntuu, että enemmistö KalPan peleissä kävijöistä on jostain muualta Kuopiosta. Ainakin kotoisin.
Hei onko jollekulle tullut jonkun sorttinen tilausvahvistus p.o.kausarista? Itse kun olen tässä paniikin partaalla. Varasin totta kai tuon kausarin ja olen kyllä maksunkin suorittanut, eikä KalPalta ole tullut minkäänlaista vastausta!!!
No niin. Ymmärsihän sentää joku, että kyseessä on reaktio lipunmyyntijärjestelyyn, jossa ensin pääsevät kuopiolaiset ostamaan istumapaikkoja pleikkareihin, sitten vasta pääsevät muut ostamaan jäljellä olevia seisomapaikkoja. Kuopiossa kun aletaan myydä lippuja 11.3 klo 7, mutta muut saavat ostaa niitä vasta klo 9 Lippupalvelusta netistä.
Ei siitä tule mitään vahvistusta. Maksun ja varauksen suoritettuani soitin muutaman pankkipäivän päästä toimistolle ja vahvistin Tanskasen Tiinalta suoraan, että homma oli hoidossa. Sanoi, ettei mitään erillistä vahvistusta tule, vaan pleijaripelit lisätään toimistolla elektroniselle kausarille. Niin, tämä oli siis sillä oletuksella, että sinulla on ollut kausari (ja nimenomaan elektroninen, ei lippuvihko) jo runkosarjan ajan.Hei onko jollekulle tullut jonkun sorttinen tilausvahvistus p.o.kausarista? Itse kun olen tässä paniikin partaalla. Varasin totta kai tuon kausarin ja olen kyllä maksunkin suorittanut, eikä KalPalta ole tullut minkäänlaista vastausta!!!