Mun mielestä ei meillä ole mitään ongelmaa "kovuuden" kanssa jengissä on pelaajia jotka eivät varmasti pelkää tiputtaa hanskoja jos oikeasti tulee kova paikka (Savilahti,Carson,Kuronen,Lofquist,Henderson) ja sitten on näitä jotka kyllä puolustavat aina omia jätkiä paikan tullen (Mcintyre,Hämäläinen,Koho) mutta se tärkein asia mikä on mun mielestä ihailtavalla tasolla SaiPassa on maalinedustan puolustaminen. Oikeasti eihän sinne meidän maalille yksinkertaisesti pääse kukaan vihellyksen jälkeen sörkkimään maalivahtia ja jos pääsee niin sekuntti, ja kimpussa on joku meidän pelaaja. On välillä todella hauskaa katsoa kun esimerkiksi Carson-Savilahti kaksikko jaa seisomaan siihen maalvihadin eteen vihellyksen jälkeen ja tönivät jokaisen vastustajan jätkän sieltä samantien pois.
Mun mielestä tää osoittaa vastustajalle, että sieltä löytyy sitä kovuutta ja kokoa. On turha lähteä hakemaan jotain hirveitä taklauksia tai tappeluita kun mielummin voidaan vain sitten heittää ne pari häkkiä kun vastustaja käy kuumana.