Itselläkin samat kaksi ohjainta ollut käytössä alusta saakka ja pleikkari ostettu pari kuukautta julkkarin jälkeen. Eikun näemmä olisikohan parin kuukauden käytön jälkeen, kun toisen ohjaimen jouduin palauttamaan, koska siinä oli tatissa jotain ihan mekaanista vikaa. Tatinsuojat / thumb gripit olen molempiin ohjaimiin ostanut, kun ohjainten tattien pinta ei ollut kovinkaan kestävää ja olihan se myös melko liukaskin. Edelleenkin toki vähän ketuttaa kun melkein jokaisen session jälkeen joutuu ohjaimen vaihtamaan, kun tuo akku on mitä on. Yleensä vaihdan jo kun näen aloittaessa, että on vain se yksi palkki, niin ei sitten kesken pelin tartte alkaa säätämään.
Itse olen PS4:lla tahkonnut 3338 tuntia, joskin olen myös offlinessa pelannut varmasti pari sataa tuntia. 275 peliä on vähintäänkin testattu, eli jokaista plussapeliä olen kokeillut ja kyllähän noita pelejä tulee pelattua kerran läpi, ja sitten myytyä pois.
Fifa 14 oli eka peli ja siihen upposi 508 tuntia, mikä tietysti selittyy jo sillä, ettei tuolloin oikein vielä ollut mitään muuta pelattavaa. Ja olihan se pirun hyvä peli. Tylsästi Fifa 16 kakkosena 216 tunnilla ja vasta kolmosena NHL 15, jota kellotettiin 203 tuntia. Harvinaisin trophy NHL15 Raise Your Banner, mikä 650 muulla, eli taitaa olla HUT:in ykkösdivarin voitto. Tuo olikin eka ja vipa versio kun sitä HUT:ia tuli pelattua.
Platinumeja taitaa olla yhteensä PS-tilillä joku 12-15. Lähinnä kerätty niistä peleistä, joita on oikeasti ollut mukava pelata. En ole missään vaiheessa varsinaisesti kerännyt niitä, vaikka ovatkin ihan mukava pelituntien kasvattaja. Yleensä pelaan pelit vain kerran läpi ja vaikeustaso on sellainen, ettei tartte hiestä märkänä ärräpäitä vääntäen raivota.