PlayStation 4

  • 408 083
  • 1 467

PelicansP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@A Siente @Ötökkä

Kyllä piuha on ihan 100% varmasti kiinni. Ja täytyy tosiaan kokeilla vielä toisella HDMI:llä ja kiikuttaa sitten korjattavaksi jos ei silläkään lähde. Ei viitsisi ihan uuttakaan konsolia ostaa, varsinkin kun PS4 Storesta olen monta peliäkin ostanut tuolle laitteelle..
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ei viitsisi ihan uuttakaan konsolia ostaa, varsinkin kun PS4 Storesta olen monta peliäkin ostanut tuolle laitteelle..
Niin ne pelit on liitettynä tunnukseesi, ei konsoliin. Eli saat kyllä tarvittaessa ladattua uuteen laitteeseenkin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
@A Siente @Ötökkä

Kyllä piuha on ihan 100% varmasti kiinni. Ja täytyy tosiaan kokeilla vielä toisella HDMI:llä ja kiikuttaa sitten korjattavaksi jos ei silläkään lähde. Ei viitsisi ihan uuttakaan konsolia ostaa, varsinkin kun PS4 Storesta olen monta peliäkin ostanut tuolle laitteelle..
Testasitko tuota kikkaa videolla?
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vieläkö olisi kannattava päivittää tuo base PS4? Pro tai slim-malliin. Alkaa kyllästyttää tuo hirveä mekkala joka tuosta lähtee pelatessa.

Koskahan Ps5 mahtaa olla tulossa, onko jotain ns. ”varmoja huhuja” liikkellä? Jos tuo nyt vuoden-parin sisään olisi tulossa, en päivitä pleikkaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vieläkö olisi kannattava päivittää tuo base PS4? Pro tai slim-malliin. Alkaa kyllästyttää tuo hirveä mekkala joka tuosta lähtee pelatessa.

Koskahan Ps5 mahtaa olla tulossa, onko jotain ns. ”varmoja huhuja” liikkellä? Jos tuo nyt vuoden-parin sisään olisi tulossa, en päivitä pleikkaa.
Boogy:n kanssa samoja epäilyksiä, että 2020 voisi olla aikaisintaan tulossa. Olin sanomassa 2-3 vuoden sisällä, mutta nyt kun virkistin muistia ja katsoin, niin tämän konsolisukupolven julkistuksesta julkaisuun meni about 6kk, joten en usko, että tulevassakaan tuota suurempaa väliä on. Ja epäilen itsekin, että tänä vuonna noista kuullaan jotain... Heitän siis hatusta arvion uusista konsoleista kevääksi 2020 (ja lisäksi perinteisesti sitä uutta konsolia ei saa julkaisuajankohtana mistään vähäisen tuotantomäärän vuoksi ja todellinen myyntipäivämäärä on jonkun verran myöhäisempi).

Päivitä Prohon, josta juuri julkaistiin entistä hiljaisempi versio (juttua edellisillä sivuilla). Ei sekään silti ilmeisesti yhtä hiljainen ole kuin kilpailijalla.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Boogy:n kanssa samoja epäilyksiä, että 2020 voisi olla aikaisintaan tulossa. Olin sanomassa 2-3 vuoden sisällä, mutta nyt kun virkistin muistia ja katsoin, niin tämän konsolisukupolven julkistuksesta julkaisuun meni about 6kk, joten en usko, että tulevassakaan tuota suurempaa väliä on. Ja epäilen itsekin, että tänä vuonna noista kuullaan jotain...
Oma viekkaus vahvasti että 2020 tulee seuraava pleikkari. Tähän viittaa seuraavat asiat: a) AMD:n Navi 7nm prosessilla julkistettiin juuri. Tuleva PS5 käyttänee myös 7nm prosessia - 7nm APU:t eivät ilmesty varmaan vielä tänä vuonna, ensi alkuun kääritään rahat GPU-fanaatikoilta, mutta ensi vuonna nuo ovat varmaan saatavilla. b) Edellinen konsolisukupolvi oli harvinaisen pitkä, yleensä uudempi malli on tullut nopeammin (viime kerralla PS2 jatkoi porhaltamistaan vielä pitkään, mutta se lähinnä johtui PS3:n täysin epäonnistuneesta julkaisusta). c) Sony perui viime vuoden PSX:n (fanitapahtuma vuoden lopussa) sekä osallistumisen tämän vuoden E3-messuille. Saa ottaa talteen - PSX 2019 on se tapahtuma kun PS5 julkistetaan, itse konsolin tullessa sitten myyntiin jossain vaiheessa vuotta 2020. Näin sanoo ainakin oma kristallipallo.
 

A Siente

Jäsen
Tämän kuun PS+ peleistä odotin Steepiä innolla, mutta oli melkoinen pettymys. Odotin SSX:n kaltaista helppoa hauskanpitoa, mutta hitto tää on tuskanen peli.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tämän kuun PS+ peleistä odotin Steepiä innolla, mutta oli melkoinen pettymys. Odotin SSX:n kaltaista helppoa hauskanpitoa, mutta hitto tää on tuskanen peli.
Tuli joskus demon verran kokeiltua. Siinä sattui olemaan pelattavana alueena Chamonix, jossa on tullut itsekin tehtyä varsin onnistunut laskettelureissu. Ajattelin, että kiva päästä palaamaan tuttuihin maisemiin pelin muodossa.

Paikka vaan oli niin laiskasti mallinnettu, että mistään virtuaaliturismista ei ole tietoakaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Helmikuun Plus-pelit (5.2.):
  • For Honor (PS4)
  • Hitman:The Complete First Season (PS4)
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
  • Divekick (PS3, Vita)
  • Gunhouse (Vita, PS4)
  • Rogue Aces (Vita, PS4)
Ja tämä onkin sitten viimeinen kuuden pelin Plus-kuukausi, maaliskuusta alkaen PS3- ja Vita-pelit putoavat pois, eli Plussaan kuuluu vain kaksi PS4-peliä. Vastineeksi helmikuussa plussalaisten pilvitallennustilaa laajennetaan sataan gigaan.
 

Antsku

Jäsen
Hitman -pelisarja ei ollut itselle entuudesta tuttu, mutta nyt pääsi tutustumaan kyseiseen peliin kuukauden plus-pelinä. Täytyy sanoa että ainakin minuun osui ja upposi, todella viihdyttävä pläjäys! Täytyy laittaa harkintaan Hitman2 hankinta..
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Pääsin tuohon Playstation now betaan
PlayStation®Now
latasin sieltä wwe2k16 koko 35gb. Pelattavana vaan singles match. Kaikki muut harmaana.
Onkohan nämä kaikki jotain demo versioita. Ei kamalan lupaavalta tämä palvelu vaikuta.

E: olikin ladannut vaan sen käynnistämiseen vaadittavan osan.
 
Viimeksi muokattu:

A Siente

Jäsen
Yllättävän nopeasti COD MW remastered tuli plus peliksi. Hyvä ettei silloin tullut ostettua. Viimeeksi julkasun aikoihin pelannu kyseistä peliä, ihan kivaa nostalgiaa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Pääsin tuohon Playstation now betaan
PlayStation®Now
latasin sieltä wwe2k16 koko 35gb. Pelattavana vaan singles match. Kaikki muut harmaana.
Onkohan nämä kaikki jotain demo versioita. Ei kamalan lupaavalta tämä palvelu vaikuta.

E: olikin ladannut vaan sen käynnistämiseen vaadittavan osan.

Miltä se PS now nyt tuntuu? Onko joku ihan tilaajana? Itse vasta eilen törmäsin ja kummastelin mistä on kysymys.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miltä se PS now nyt tuntuu? Onko joku ihan tilaajana? Itse vasta eilen törmäsin ja kummastelin mistä on kysymys.

Kokeile viikon ilmaisella trialilla. Nyt aika tukossa tietty kun jäätävä kasa uusia käyttäjiä tullut ainakin viikoksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Muuten kyllä, mutta en kovin ehdi pleikkaa tässä availemaan toviin, niin en halua kokeilua nyt käyttää.

Aa ok. Pirun kätevä palvelu esim. meikäläiselle, joka helposti kyllästyy peleihin. Plus jäätävä kasa lapsille sopivia pelejä, mm. 10 Lego-peliä jne. Fallout 3, New Vegas, Red Dead Redemption ja Oblivion riittää hyvin mulle alkuun. Streamaaminen toiminut ihan hyvin 100mbs-yhteydellä.
 

A Siente

Jäsen
Hemmetti tuohan vaikuttaa ihan hyvältä diililtä, eikä kk maksu ole paha. Korvaakohan tämä PS+ jäsenyyden kohta. Nopeesti vilkasin, niin tuolla saisi pelattua niitä pelejä joista muuten maksaisin paljon enemmän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hemmetti tuohan vaikuttaa ihan hyvältä diililtä, eikä kk maksu ole paha. Korvaakohan tämä PS+ jäsenyyden kohta. Nopeesti vilkasin, niin tuolla saisi pelattua niitä pelejä joista muuten maksaisin paljon enemmän.
Ei varmasti korvaa. Eipä ketään oikein voi pakottaa tuota tilaamaan, joten molemmat pysynee.

Hinta on ok, Xboxin vastaava on vitosen halvempi kuussa. Kattavuus taitaa olla hieman pienempi tosin siellä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onko noiden pelien saatavuudessa Now -palvelun kautta maakohtaisia eroja? Esim joku peli on Ranskassa pelattavissa ja täällä ei.
Mietin asiaa siis vain kun jostain pelien listaa selailin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka tuolla on paljon pelejä tällä hetkellä niin niiden laatu ei kyllä päätä huimaa. Itse konsepti kyllä kiinnostaa itseäni mutta en hanki palvelua ennen kuin tuonne tulee enemmän AAA-pelejä, oli ne sitten vanhempia tai uudempia.
 

Undrafted

Jäsen
Ps+ kattaa oman tarpeeni ainekin vielä. Tahkoan samaa peliä kuitenkin enemmän kerralla, niin laaja kirjasto ei tuo minulle tarpeeksi. Kuukauden peleissä tuntuu löytyvän hyvin tuomaan lisää omaan pelivalikoimaan. Noiden ohella jos ostaa jonkun satunnaisen pelin, niin eiköhän vapaa-aika täyty riittävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös