Poika etsii PS4:lle uutta näyttöä, vaatimuksena kuulemma min. 120 Hz, 27" ja FHD, rahaa hällä olisi säästettynä siihen 200. Googlailin tietoa tästä, ja vaikutti ihan ok näytöltä. Kiitän ja kumarran, jos joku valveutuneempi antaa arvionsa.
Miksi poika vaatii 120hz? Kun PS4 pystyy vain 60HZ.Poika etsii PS4:lle uutta näyttöä, vaatimuksena kuulemma min. 120 Hz, 27" ja FHD, rahaa hällä olisi säästettynä siihen 200. Googlailin tietoa tästä, ja vaikutti ihan ok näytöltä. Kiitän ja kumarran, jos joku valveutuneempi antaa arvionsa.
Joo, hyvä tarkennus. Säästää tuossa ohessa XBox Series S:ään, jossa mahlut 120 hertsiin, mutta haluaisi uuden näytön jo nyt. XBoxille meni lisäksi kuulemma jokin hyvä pelilafka tms. Tipuin kärryiltä n. puolessa välissä selitystä.Miksi poika vaatii 120hz? Kun PS4 pystyy vain 60HZ.
E: Varmaan joo hölmö kysymys. Tulevaisuuden käyttömahdollisuudet toki sitten paremmat.
E2: Varmaan hyvä näyttö ja edullinenkin vielä. Sisäänrakennettuja kaiuttimia tuossa ei ole, mutta jos se ei haittaa niin mikä jottei.
Siis levy on koneessa ja sen muutaman kerran olen uloskin ottanut, mutta ei lähde pyörittämään. Mikä hemmetti tässä nyt mättää?
No voi helvetti, olihan tuolla boxissa toinenkin levy. Kyllä nyt hävettää. Isot kiitokset sulle tästä nopeasta vastauksesta, pelasti päivän. Vittu, että olen juntti:)Olisko tää niitä pelejä, jotka on toimitettu kahdella blu-ray-kiekolla? Eli asennus tehdään ensin datalevyltä, ja sit pelataan pelilevyltä. Löytyykö siis kotelosta toista levyä?
Saat sä nelosellakin niin että päivittää tarvittavat kun on lepotilassa. Jos ei halua lepotilassa koko aikaa pitää, niin napauttaa vaikka aamulla lepotilaan ja antaa itsestään päivitellä.On kyllä alkanut vituttamaan nämä PS4:n päivitykset..
Mulla on aina silloin tällöin satunnaisesti mahdollisuus pelata noin tunti kerrallaan, jolloin sitä haluaisi ottaa ilon irti joka sekunnista. Muutaman kerran vuodessa saan ehkä sellaisen jakson että saan muutaman päivän pelata rauhassa niin paljon kuin huvittaa, mutta yleensä siis mahdollisuudet ovat vain hetkellisiä. Nykyään tuntuu että joka toisella noista kerroista menee puolet ajasta johonkin päivittämiseen, eli homma menee reisille heti kättelyssä ja jäljelle jää vain vitutus..
PS5:n ostan kyllä sitten joskus kun sen saa kaupasta hakea silloin kun huvittaa, mutta toistaiseksi mikään aikojen tarkkailu ja jonottelu ei ole kiinnostanut. Pääseekö Pleikka Vitosessa eroon tästä jatkuvasta päivittämisestä?
Itsellä ollut PS5 sen reilu 2 viikkoa ja useampi pelipäivitys on ladattu sinä aikana ja eilen tuli käyttöjärjestelmäpäivitys. Että en usko.Pääseekö Pleikka Vitosessa eroon tästä jatkuvasta päivittämisestä?
Nähdäkseni pitää tehdä niin, että ensisijainen konsoli on se, jossa haluat jakaa Plus-sisällön. Eli oma konsolisi ei pidä olla ensisijainen, mikä ei sinänsä haitannekaan, kun siihen kuitenkin sitten aina kirjaudut joka tapauksessa itse.Help!
Tytärpuoli sai meikäläisen edellisen PS4:sen kun itse sain uutukaisen moisen. Tehtiin tuossa perheenjäsenen linkitys (onnistui) ja aktivoin oman konsolini ensisijaiseksi konsoliksi. Eikö tyttö pysty muka pelaamaan noita pelejä mitä mulla on ladattuna? Pelit näkyvät kyllä hänen konsolinsa valikossa, mutta niissä on lukon kuva ja kun yrittää painaa käynnistystä, niin toteaa, että ei pysty ja pitäisi ostaa tuo PS kaupasta. Tämä siis esmes. PS Plus -peleissä (esim. Crash Bandicoot 4) tai ihan ostetuissa peleissä (esim. UNO, Monopoly Plus)..
Toistaiseksi en ole onnistunut avaamaan hänen playstationilla yhtäkään peliä tai edes Netflixiä... Pitääkö sillekkin käyttäjälle ottaa PS Plus -palvelu käyttöön vai mikä helvetti tuossa mättää? Toistaiseksi aivan yhtä tyhjän kanssa koko Family Share...
Auttakaa siis tyhmää, kiitos.
Ota konsoli pois verkosta, sillähän siitä selviää.On kyllä alkanut vituttamaan nämä PS4:n päivitykset..
Mulla on aina silloin tällöin satunnaisesti mahdollisuus pelata noin tunti kerrallaan, jolloin sitä haluaisi ottaa ilon irti joka sekunnista. Muutaman kerran vuodessa saan ehkä sellaisen jakson että saan muutaman päivän pelata rauhassa niin paljon kuin huvittaa, mutta yleensä siis mahdollisuudet ovat vain hetkellisiä. Nykyään tuntuu että joka toisella noista kerroista menee puolet ajasta johonkin päivittämiseen, eli homma menee reisille heti kättelyssä ja jäljelle jää vain vitutus..
PS5:n ostan kyllä sitten joskus kun sen saa kaupasta hakea silloin kun huvittaa, mutta toistaiseksi mikään aikojen tarkkailu ja jonottelu ei ole kiinnostanut. Pääseekö Pleikka Vitosessa eroon tästä jatkuvasta päivittämisestä?
Kyllä. Pleikan kun avaat, sieltä löytyy Playstation Store, josta voi sekä ostaa pelejä että ladata ilmaisia demoja.Itse en ole IKINÄ jaksanut tuohon maailmaan perehtyä... nyt jäin miettimään, että pystyykö sinne jostain lataamaan jotain pelidemoja tms ja sitten päättää kannattaako alkuperäinen peli hakea jostain pelikaupasta?
En ole peliä pelannut, mutta kun laittoi googleen hakusanoiksi "f1 2023 crossplay" niin kolmas hakutulos oli Does F1 23 have crossplay?Kokeillaanpa löytyisikö täältä tietoa: onnistuuko F123:ssa Co-Opin pelaaminen niin, että miulla PS4 ja kaverilla PS5? Heikosti löytyi tietoa googlella tästä uusimmasta..
En ole peliä pelannut, mutta kun laittoi googleen hakusanoiksi "f1 2023 crossplay" niin kolmas hakutulos oli Does F1 23 have crossplay?
Eli termi "crossplay" on mitä haluat käyttää nettihauissa. Kysymykseesi, linkin perusteella joo.
Tämä olisi ollut ensimmäinen ehdotus, mutta jos tuosta puhdistuksesta on aikaa, niin kannattaa yrittää putsata tuuletin. Eli vain kansi auki (ei tarvitse työkaluja - pikkuisen voimaa kyllä että voi aluksi jännittää, netistä löytyy ohjeet), sitten paineilmaa. Kannattaa ehkä kokeilla myös laittaa konsoli päälle kannen ollessa auki ja katsoa pyöriikö tuuletin kunnolla. Jos tuuletin pitäisi vaihtaa, niin siinä en osaa auttaa (mutta ammattilaiset/netti varmaan osaa).-Konsoli ollut huollossa puhdistuksessa ja tahnan vaihdossa.