Itseltä löytyy Wheel Stand Pro, johon olen kyllä tyytyväinen ja on kestävää tekoa. Ratit ja polkimet on siinä tukevasti kiinni, sekä telineen saa taitettua kokoon ratteineen päivineen siten, että se mahtuu vaikka sängyn alle, tai pystyyn jonnekin nurkkaan. Ainoa vika itse tuotteessa on nuo kumihommelit tuon telineen jaloissa, jotka kyllä estää itse telineen liusumisen pelatessa esim. paljaalla lattialla, mutta ainakin säilytyksessä nuo kumit jättää aika huolella jälkiä paljaisiin pintoihin. Piti hommata matto sen telineen säilytyskohdan alle ja pelipaikan alla on muutenkin matto. Saa kanssa nopeasti aloitettua pelaamisen, kun kaikki on jo valmiiksi kiinni tuossa. Tartte kuin vapauttaa lukitusvipu, vetää rattiosa pystyyn ja lukita se.
Itse pelaan ja ajelen ihan sohvalta ja ainoa huono puoli siinä on tosiaan, että poljinten etäisyyttä ei saa ainakaan tuossa minun varmaan jo 6-7 vuotta vanhassa mallissa muistaakseni säädettyä. Sohvakin on moderni ylipitkän persetilan upottava paska, joten sen puolesta tuntee tiettyjä epämukavuuksia pidemmissä sessioissa. Vanha, tavallisempi sohva oli aika bueno, kun siinä pystyi istumaan kutakuinkin takana selkänojaan saakka, koska sai ratin tuotua riittävän lähelle, kun ei ollut tuota ylipitkää "istuma-tilaa". Jaksoi painaa, niin kauan kun kintun nivelet väsyi poljinten käyttämiseen.
Että kysymys on ihan siitä, mitä arvostaa ja haluaa. Mutta rattitelineessä kannattaa tosiaan huomioida, että myös se oma sohva/perustuoli on ratkaisevassa osassa, mitä pelaamisen mukavuuteen tulee. Ajotuolin kanssa on varmasti vähemmän kysymysmerkkejä sen suhteen, että saako asennon mukavaksi ja tukevaksi, ettei tartte istua enemmän tai vähemmän jännittyneenä (riippuu pitkälti siis standin tapauksessa omasta tuolista tämä). Mutta itsellä oli tärkeää, että nuo pelaamiskamat sai siirrettyä poiskin, kun ei pelkkään pelaamiseen pyhitettyä huonetta ole. Todella tyytyväinen olen siis itse tuohon Wheel Standiin ja sätinkin itseäni vain tuon huonoon sohvaan vaihtamisesta.