Nyt hakusessa joku hyvä peli.
Metal Gear Solid lähellä sydäntä ja GTA. Olen varsin valikoiva pelaaja enkä hirveän paljoa pelejä osta muuta kuin noita pelisarjoja aina kun tulee uusi ja änärit tietenkin.
Suositelkaa jotakin mikä nappaisi tälläiselle pelurille, pulmien ratkaisu mukavaa, hiiviskely, tietynlainen mättökin toivottavaa ja tietty realistisuus. Okei noihin ylläoleviin peleihin realistisuus ei ainakaan päde mutta niin..
Nyt hakusessa joku hyvä peli.
Metal Gear Solid lähellä sydäntä ja GTA. Olen varsin valikoiva pelaaja enkä hirveän paljoa pelejä osta muuta kuin noita pelisarjoja aina kun tulee uusi ja änärit tietenkin.
Suositelkaa jotakin mikä nappaisi tälläiselle pelurille, pulmien ratkaisu mukavaa, hiiviskely, tietynlainen mättökin toivottavaa ja tietty realistisuus. Okei noihin ylläoleviin peleihin realistisuus ei ainakaan päde mutta niin..
Onko muilla ollut ongelmia netin kanssa NHL12 pelatessa? Ilmennyt Soneran netin kanssa seuraavanlaista: EASHL pelatessa tulee (joka kerta johtoasemassa) noin. 30 sek ennen pelin loppumista "Odota hetki" ja sitten yhteys jotenkin katkeaa ja peli tuomitaan hävityksi. Kuitenkaan netti ei missään vaiheessa katkea, eli pääsen suoraan takaisin kyllä pukkariin jne..
Ylläoleva tapahtunut joku viitisen kertaa, pelimäärästä en osaa sanoa, lähiaikoina useammin.
Vituttaa.
Jos joka kerta tuon tapahtuessa olet ollut matsissa johdossa, veikkaan että vastustajat olleet kakaroita, jotka eivät kestä häviämistä ja poistuvat pelistä ennen loppusummeria. Vituttaahan tuollainen, mutta minkäs teet. Kyllähän noita Sonylle voi raportoida, ja jos saavat tarpeeksi monta valitusta samasta pelaajasta, voivat jotain jäähyjäkin jaella.
Toki voi olla kyseessä joku verkkovikakin joko sinulla tai vastustajalla, mutta jos tuo aina käy matsin loppuhetkillä ja sinun johtoasemassasi, pikkusieluiset vastustajat on se todennäköisempi vaihtoehto.
En jaksa väsätä uutta ketjua pelille kun ei ole varmaan se jatkiksen aktiivisin keskustelu. Mutta onko täällä pelaajia jotka on pelannut tätä maanmainiota peli(sarjaa). Olen ajanpuutteen vuoksi chapter 11:sta jonne eilen pääsin. Jäi koukuttavaan kohtaan mutta ei kerennyt millään jatkaa pelaamista. Mitä mieltä palstaveljet ja siskot on tästä minun mielestäni parhaasta PS3:n pelisarjasta. Onko tämä jopa parempi kun MGS-sarja? Ei välttämättä, mutta yllättävän lähelle se sitä pääsee!.
Nyt olisi semmoinen tilanne, että olen netissä pelatessani käyttänyt langallista nettiä, eli piuha modeemista irti ja pleikan taakse. Nyt viikon sisällä vaihtuu kone ja samalla langallinen netti langattomaan ja nyt kysynkin, että mitä tarvitsee tehdä, jotta saan tuon langattoman netin sitten toimimaan pleikassa? Tarvitseeko sieltä jotain asetuksia värkkäillä vai? Viisaammat valaiskaa.
Riippuu nyt hiukan siitä tarkoitatko langattomalla netillä jotain WLAN-tyylistä ratkaisua vai nettitikkua? Mikäli kyseessä on WLAN, PS3 osaa kyllä hakea signaalin kunhan käyt vaihtamassa PS3:n asetus-valikosta verkkoyhteyden WLANiksi. Nettitikun kanssa homma sitten onkin vähän hankalampi.
En ole pystynyt muutamaan päivään pääsemään PSN-verkkoon. Nettiyhteys toimii hyvin ja PS3:ssa on uusin järjestelmäpäivityskin asennettuna, mutta silti tuo jää vain junnaamaan sisäänkirjautumiseen.