Kuinka hyvä tuo PS3:n blu ray-soitin on leffojen katseluun jne? Tarkoitus olisi hankkia jonkinlainen blu ray-soitin tässä kohtapuoliin ja samalla houkuttaisi ostaa jonkinlainen pelikonsoli, niin ajattelin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Kuinka hyvä tuo PS3:n blu ray-soitin on leffojen katseluun jne? Tarkoitus olisi hankkia jonkinlainen blu ray-soitin tässä kohtapuoliin ja samalla houkuttaisi ostaa jonkinlainen pelikonsoli, niin ajattelin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Onko tämä käyttöliittymän tahmeus ominaisuus?
Muilla ongelmia kirjautuessa playstation networkkiin? Kun laitan pleikkarin päälle, tulee vain ilmoitus "Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos playstation networkista (8081053D)".
Laitetaan nyt tänne, kun itse olen niin suunnattoman laiska etsimään ratkaisua. Eli siis miten saan mikin toimimaan PS3? Ostin kunnon kuulokkeet, missä oli mikki mukana, mut pitääkö se mikki "kytkeä" jostain asetuksista päälle? Varmaan sen itsekin osaisi jotenkin ratkaista, mutta kun olen parhaillaan töissä ja tuli tämä tässä aikaa tappaessa mieleen. Jos saisi päivän aikana vastauksen niin pääsisi heti illalla pelailemaan.
Kysymys onkin, että jos luon uuden käyttäjätilin ja sen kautta ostan haluamani tuotteet, eli BF3 Map Packin, niin toimiiko se eri tilillä samalla konsolilla Battlefieldiä pelataessa?
Kysymys onkin, että jos luon uuden käyttäjätilin ja sen kautta ostan haluamani tuotteet, eli BF3 Map Packin, niin toimiiko se eri tilillä samalla konsolilla Battlefieldiä pelataessa?
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa Heavy Rainin tai PS3 kanssa? En oikein keksi muuta kuin lainata taas uutta levyä joltain kaverilta ja kokeilla josko vika olisi levyssä.
Ei Heavy Rainin, mutta muutaman muun pelin kanssa kyllä. Viimeisimpänä tapauksena BF3. PS3:n lukupää, laser, whatever, tuntuu olevan pirun herkkä. Pienikin tahra levyssä väärässä paikassa niin se ei vaan suostu lukemaan dadaa siitä. BF3:n tapauksessa ei suostunut millään lataamaan yhtä rataa vaan aina jäi jumiin, mutta kun levyn pinnan pyyhkäisin puhtaaksi niin alkoi pelittämään. Kannattanee siis yrittää edes puhdistaa levy ennenkuin lähdet vaihtoon viemään.
En koko ketjua lähtenyt lukemaan, joten voi olla että on jo käsitelty, mutta kysytään kuitenkin. Eli olen pelannut Gran Turismo vitosta kaverin koneella ns. kimppapelinä uramoodissa ja nyt hommasin ps3:n / ko. pelin myös itselleni. Saanko jotenkin siirrettyä sen toisella ps:llä pelaamamme uran myös omalle konsolille vai pitääkö tahkoaminen aloittaa alusta asti?
Onko muuten tuolla 160GB ja 320 GB eroa hirveästi kumman ostaa? varmaan riippuu onko tarve tallentaa jotain, mutta jos ihan peruskäytössä niin eikös edullisempi riitä ihan hyvin, mitään muuta eroa noilla ei taida olla kun muisti?
Kovo on muutenkin iisi vaihtaa ajan kanssa ja tietääkseni tietojen siirtokaan ei mikään vaikea temppu ole uudelle kovalevylle.
Kovo on muutenkin iisi vaihtaa ajan kanssa ja tietääkseni tietojen siirtokaan ei mikään vaikea temppu ole uudelle kovalevylle.