Playstation 3

  • 255 948
  • 1 077

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Missäs nyt mättää? Tänä viikonloppuna ei oo ollu minkään valtakunnan asiaa Pleikkarilla mennä nettiin. Koittaa kirjautua sisään, kunnes kirjautuminen loppuu kuin seinään ja tulee teksti: "Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe. (80710102)".
En tiedä mikä mättää, mutta mulla tekee samaa.

Onko sulla yhdistetty piuhalla vai langallisesti? Katsotko seuraavaksi kun pätkäisee että sammuuko WLAN-valo (vihreä led etupaneelissa) tai ethernet-portin valo (pleikkarin takana keltainen valo, siinä portissa, johon nettipiuha kytketään)? Mulla nimittäin tekee tota ja oon jo meinannut menettää hermoni että pleikkari olis rikki. Erityisesti NHL11:n nettipelin aikana yhteys alkaa pätkiä, mutta sitten taas jos ei käynnistä mitään peliä vaan antaa vaan olla niin yhteys tuntuisi pysyvän päällä vaikka kuinka kauan (ei katkennut esim leffaa katsottaessa).
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
En tiedä mikä mättää, mutta mulla tekee samaa.

Onko sulla yhdistetty piuhalla vai langallisesti? Katsotko seuraavaksi kun pätkäisee että sammuuko WLAN-valo (vihreä led etupaneelissa) tai ethernet-portin valo (pleikkarin takana keltainen valo, siinä portissa, johon nettipiuha kytketään)? Mulla nimittäin tekee tota ja oon jo meinannut menettää hermoni että pleikkari olis rikki. Erityisesti NHL11:n nettipelin aikana yhteys alkaa pätkiä, mutta sitten taas jos ei käynnistä mitään peliä vaan antaa vaan olla niin yhteys tuntuisi pysyvän päällä vaikka kuinka kauan (ei katkennut esim leffaa katsottaessa).

Mullakin kikkaili pleikka/psnetwork sunnuntaina samalla tavalla ja alkoi aina toimimaan hetkeksikun käynnistin sen uudestaan.En tosiaan tiedä mistä sitten johtui tuo vika,koska nyt eilen ja tänään on taas toiminut normaalisti.
 

Lavis

Jäsen
Missäs nyt mättää? Tänä viikonloppuna ei oo ollu minkään valtakunnan asiaa Pleikkarilla mennä nettiin. Koittaa kirjautua sisään, kunnes kirjautuminen loppuu kuin seinään ja tulee teksti: "Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe. (80710102)".

Että mitäs toi koittaa tarkottaa? Se "suosittelee" jotain ratkasuja ongelmaan, esim. "Käynnistä järjestelmä uudelleen nyt. Internet yhteys saattaa toimia hetken kuluttua." Ei kuitenkaa toi oo auttanu.

Iso peukku sille, joka tietää asiasta ja viittis auttaa! (Syö miestä kun ei pääse pelaan HUT:ia!!!)

Vähä lisätietoo:
Elikkä siis "suomeksi" toi ongelma tarkoittaa sitä, että verkkoyhteyttä ei voida luoda sekä yhteys mediapalvelimeen on katkennut. Mulla on taloyhtiön langallinen internet, ei laajakaista vaikka PS3 vaatii laajakaistan. Mutta tuo NetSys -kone tai mikä lie muuntaa ton taloyhtiön netin laajakaistaiseksi internetiksi ja tällöin sen pitäisi toimia tai on toiminut jo n. 2kk. NetSys hajonnu kyllä jo kerran ja kävin verkkokaupassa vaihtamassa, mutta nyt power-valo palaa ja muutenkin ihan kunnossa näyttäs vehje olevan. Ei kai PS3:ssa voi olla vikaa? Elokuussa ostettu. Pitääkö sitä sit lähtee Soneralta hakeen laajakaistaa ja siirtyä samalla onnelliseksi koti-tv:n käyttäjäksi! Modeemin olen käynnistänyt uudelleen, mutta ei sekään auttanut.

Ongelma "korjattu" uudella laajakaista-yhteydellä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Maksaako tuo PS3:n netissä olo? Tuo tarjoaa tuota Yle Areenaa yms. tuolla valikossa, ja katselinkin sieltä tämän päivän uutiset, mutta saanko katsoa nuita ihan veloituksetta?
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
mitäs mitäs...

Nyt kun yritän kirjautua sisään pleikkarilla, niin tulee herja "Jotta alatilin haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account).

Noh, mistäs minä sitten löydän nämä, että voin hyväksyä ne uudelleen??
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
mitäs mitäs...

Nyt kun yritän kirjautua sisään pleikkarilla, niin tulee herja "Jotta alatilin haltija voi kirjautua järjestelmään, sinun on hyväksyttävä uudelleen "terms of service/user agreement ja privacy policy" käyttäen päätiliäsi (master account).

Noh, mistäs minä sitten löydän nämä, että voin hyväksyä ne uudelleen??

Minulla ainakin heitti siitä suoraan siihen sivulle missä se hyväksytään, kun koitin kirjautua sisään. Piti painaa vain Accept. En tiedä mikä sinulla sitten mättää. :D
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tänään ilmeisesti julkaistu EA Sports Active 2. Kenelläkään kokemuksia pelistä vielä? Hintaseurannan mukaan lähetään 78 eurosta etiäppäin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kokemuksia ei ole, mutta Joystiqin arvostelu ainakin lupailee paljon hyvää. Kyllä tuo alkoi kovastikin kiinnostaa, jos vaikka pyytäisi Joulupukilta.

Kaksi harjoittelupäivää(4/viikko) takana 9 viikon treeniohjelmaa. Eli 2x 30min(yht 550 kcal/120 keskisyke) ja siihen puoleen tuntiin sisältynyt ~kolmisenkymmentä eri harjotetta. Laitoin medium-tason ja aivan nippanappa oon jaksanut tehdä loppuun. Jos nyt alottaisin tuon niin laittaisin easy-tason, näköjään istumalla ei kehity. ;)

Nyt ohjelman mukaan *päivän harjoittelutauko, saa nähdä miten tässä palautuu..

e. *2 päivää
 
Viimeksi muokattu:

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Nyt olisi pieni probleema Playstationin ja TV:n kanssa. Olen pelaillut SD-kuvalla alkuajan, mutta nyt tuli hommattua HDMI-kaapeli ja tarkoitus olisi siirtyä terävään kuvaan. Ainoa ongelma on, että äänet katosivat siirtymävaiheessa ja eivätkä kuulu, kun TV ja PS3 ovat HDMI-kaapelilla kiinni. Kaverin HDMI-kaapelilla homma pelitti pari päivää sitten vallan hyvin, mutta nyt omalla kaapelilla ei. Kaapelin tilasin Nettimaniasta huokealla hinnalla (7 euroa) ja kaverin piuha on muistaakseni Prismasta ostettu (hinta parin kympin luokkaa). Onko tällä merkitystä? Playstationin ääniasetuksia yritin myös muokata (Ääniasetukset -> Audioulostulon asetukset -> HDMI), mutta en onnistunut.

Kiitokset etukäteen mikäli ratkaisu löytyy!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Toki olin koneen buutannut, jäi vain mainitsematta tuossa ensimmäisessä viestissä. Ongelma on siis edelleen olemassa, kiitokset yrityksestä kuitenkin. Löytyisikö muita ideoita?

TV:n ääniasetukset auto-configille jos ei jo ole. Todennäköisesti se TV ei vielä ole saanut tietoa että pitäis äänetki ottaa samasta piuhasta.

e. luinpas huonosti, jos toisella kaapelilla toimi niin helppo sanoa että kaapelissa vika... (?).
 

Mal Davis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastausta vailla,

Olen ostanut uuden PS3:sen vanhan tilalle. En tullut miettineeksi, että miten saan siirrettyä pelitiedot uudelle pleikkarille. Minulla on muutama peli, joita en missään nimessä halua aloittaa alusta. Kakkosessahan oli perinteinen muistikortti, jota siirtämällä ongelma olisi ratkaistu, mutta miten kolmosen kanssa tulee toimia?

Ohjeet ovat jo nyt kadoksissa enkä jaksa selata ketjua taaksepäin. Kiitos avusta jo etukäteen!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastausta vailla,

Olen ostanut uuden PS3:sen vanhan tilalle. En tullut miettineeksi, että miten saan siirrettyä pelitiedot uudelle pleikkarille. Minulla on muutama peli, joita en missään nimessä halua aloittaa alusta. Kakkosessahan oli perinteinen muistikortti, jota siirtämällä ongelma olisi ratkaistu, mutta miten kolmosen kanssa tulee toimia?

Ohjeet ovat jo nyt kadoksissa enkä jaksa selata ketjua taaksepäin. Kiitos avusta jo etukäteen!

Normaalilla USB-tikulla. Filet saa kopioitua yksitellen kovolta USB tikulle ja takaisinpäin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Laitataan nyt tähän ketjuun.
Uusi Oblivion The elder scrolls Skyrim on tulossa!
11.11.11 julkaisu.
Alla pieni teaseri, mutta eiköhän kohta ala pelistä tulemaan enemmänkin infoa.
Ainakin uusi pelimoottori on kuulemma luvassa.
Muna pystyssä odotan tätä.

http://www.gamertell.com/gaming/comment/bethesda-announces-elder-scrolls-v-skyrim/

Otetaan se Oblivion kuitenkin sieltä pois. Koska se oli osanimi. Tämä toki sinänsä jonkunlaista jatkumoa tuolla pelille, mutta kuitenkin kyseessä siis The Elder Scrolls V: Skyrim. Edellinen pelisarjan osa oli The Elders Scrolls IV: Oblivion. Sitä edellinen sitten The Elder Scrolls III: Morrowind(on muuten vieläkin työn alla...).

PS3:n ajankohtaisin peliuutinen on mielestäni se että ME2 on ihan kohtapuoliin tulossa ulos. Demoa saa jo ensi viikolla PS-storesta. Suosittelen lämpimästi hankkimaan. Peli taitaa käyttää jossain määrin tulevaa ME3:n(ensi vuoden lopussa ilmestymässä) moottoria.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vastausta vailla,

Olen ostanut uuden PS3:sen vanhan tilalle. En tullut miettineeksi, että miten saan siirrettyä pelitiedot uudelle pleikkarille. Minulla on muutama peli, joita en missään nimessä halua aloittaa alusta. Kakkosessahan oli perinteinen muistikortti, jota siirtämällä ongelma olisi ratkaistu, mutta miten kolmosen kanssa tulee toimia?

Ohjeet ovat jo nyt kadoksissa enkä jaksa selata ketjua taaksepäin. Kiitos avusta jo etukäteen!

Suurimman osan savetuksista saa kopioitua koneelta toiselle ihan USB-tikulla yksi tiedosto kerrallaan, mutta joitakin poikkeuksiakin on (tässä lista save-lukituista peleistä).

Toinen vaihtoehto on tehdä datasiirto, joka tekee käytännössä kopion vanhasta kovalevystä uudelle. Onnistuu laittamalla verkkopiuha pleikasta toiseen. Jotain ladattuja juttuja ei saa noin siirtymään, esim. SingStarista ostettuja biisejä, mutta 99% tavarasta siirtyy. Tässä tarkat ohjeet datasiirron tekemiseen. Kannattaa lukea kunnolla ennen kuin siirron tekee.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Kysymys?

Terve meikäläisellä on ongelma. Pleikkari ei enää lähde käyntiin.

Painan PS-näppäintä tai koneessa itsessään olevaa käynnistysnappia, kone käynnistyy mutta sammuu samantien. Vihreä valo syttyy, mutta vaihtuu keltaiseksi jonka jälkeen punainen virtavalo alkaa vilkkua.

Onko kellään sattunut mitään samankaltaista?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Terve meikäläisellä on ongelma. Pleikkari ei enää lähde käyntiin.

Painan PS-näppäintä tai koneessa itsessään olevaa käynnistysnappia, kone käynnistyy mutta sammuu samantien. Vihreä valo syttyy, mutta vaihtuu keltaiseksi jonka jälkeen punainen virtavalo alkaa vilkkua.

Onko kellään sattunut mitään samankaltaista?

Sen paremmin ei ole tietoa, mutta KonsoliFinin FAQ voisi hyvällä säkällä olla avuksi. Ainakin tuota Recovery Menua kannattaisi varmaan kokeilla jos sinne pääsee.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Terve meikäläisellä on ongelma. Pleikkari ei enää lähde käyntiin.

Painan PS-näppäintä tai koneessa itsessään olevaa käynnistysnappia, kone käynnistyy mutta sammuu samantien. Vihreä valo syttyy, mutta vaihtuu keltaiseksi jonka jälkeen punainen virtavalo alkaa vilkkua.

Onko kellään sattunut mitään samankaltaista?

Konsoliisi iski YLOD.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Hyvä tuuri meikällä. Ensimmäinen päivä PS3 talossa, ja heti herjaa tätä: "Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe 80710102."

IP-osoitteen kanssa sai temppuilla jo kauan, mutta tää tuntuu jo jokseenkin mahdottomalta..

Apuja, kiitos? :)
 

Lämpö

Jäsen
Playstation nettiä ei vissii saa toimimaan nettitikulla?

Ja toinen kysymys, että kai toi Heavy Rainin move-versio toimii ihan normiohjaimellakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös