Playout 2025: Pelicans (15.) – Jukurit (16.)

• 74 241
  • 629

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kerhon mies sanoo, niin onhan se tosi. Mitä sitä myöntämään, että hamekangas kuului ennen tätä päivää vain teidän jengille. Nyt osingoille tuli monsterimonni.
Turha sitä on enää rypistellä kun kakka on jo housuissa.

Ensi kerralla sitten sääntöjenmukaisilla varusteilla heti alusta alkaen.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Turha sitä on enää rypistellä kun kakka on jo housuissa.

Ensi kerralla sitten sääntöjenmukaisilla varusteilla heti alusta alkaen.

Eikös se ole tuomareiden tehtävä valvoa? Ei sun, ei mun tai monsterimonnin.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Kun kerhon mies sanoo, niin onhan se tosi. Mitä sitä myöntämään, että hamekangas kuului ennen tätä päivää vain teidän jengille. Nyt osingoille tuli monsterimonni.
Hohhoijjaa ihan asiallinen kysymys mun mielestä. Turha siinä nyt on uhriutua kun en edes provoa millään tasolla, toisin kuin sinä.

almaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, LFC, Joe Sakic
Eikös se ole tuomareiden tehtävä valvoa? Ei sun, ei mun tai monsterimonnin.
Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin ei noita tuomarit valvo vaan se on nimenomaan vastapuolen valvottavissa oleva asia.

Tuomarit ei noita rupea oma-aloitteisesti mittaamaan vaan vastapuolen pitää pyytää se mittaaminen. Tai jotenkin näin.

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varusteista on tehty selkeät ja kaikkia koskevat säännöt. Mitä järkeä säännöissä on jos niiden noudattamatta jättämisestä ei seuraa mitään? Mitä kaikkea muuta pikku hyödyntavoittelua sallitaan jos tällaiseen ei puututa?

E: Lahtelaisena olisin tyytyväinen ettei Jukurit tarttunut tähän niin että se olisi ratkaissut koko sarjan. Jos minä olisin Jukureiden päävalmentaja, olisin pantannut mittaamista juuri tällaiseen kohtaan.

Viimeksi muokattu:

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hohhoijjaa ihan asiallinen kysymys mun mielestä. Turha siinä nyt on uhriutua kun en edes provoa millään tasolla, toisin kuin sinä.

Tässä mun asiallisin vastaus mihin pystyn. Kun katsotaan sääntöjenmukaisia varusteita, niin aikoinaan itse käyristetyt mailat oli "se juttu". Kaikki tiesi kenellä on laittomat mailat, mutta ei niihin kukaan puuttunut.

Jossain vaiheessa hanskoja modattiin ja nykyään murheenkryyni on kypärän hihnat ja visiirit. Oma arvio on, että joka viides varmaan menee jollain tavalla sääntöjen vastaisesti.

Minusta tuomarithan tässä kusee. Ennen matsia tulisi tarkistaa onko asianmukaiset.

Siinä vaiheessa kun aletaan "käräyttämään" kavereita, niin siinä mulla menee kunnioitus.

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toit esille jotain hyötyjä ja silloin on ns parempaa käräyttämistä. Pelkästään omaa jengiäsi kun katsoo, niin monellako on remmit kypärässä riittävän tiukalla ja visiirit sääntöjen mukaan?

Tuossa joku mainitsi jo herrasmiessopimukset. Sitä tänään rikottiin. Toista kertaa 30 vuoteen ja sm-sarja/liigassa toista kertaa sataan vuoteen.

On eri asia, että tuomarit tekisi duuninsa kuin että käyt itkemässä isille, että naapurin pojan karkit on lakupiippuja (jotka nekin on laittomia).
Onko siinä sitten joku raja milloin saa käräyttää ja missä se kulkee?

Ehkä "herrasmiessopimuksia" ei ole rikottu kun noin röyhkeää kusettamista ei ole esiintynyt vuosikymmeniin.

Veikkaan että sullakin ois eri ääni kellossa jos Buitenhuisilla ois toppaukset otsan korkeudella ja Kapanen olis ne mittauttanut.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Tässä mun asiallisin vastaus mihin pystyn. Kun katsotaan sääntöjenmukaisia varusteita, niin aikoinaan itse käyristetyt mailat oli "se juttu". Kaikki tiesi kenellä on laittomat mailat, mutta ei niihin kukaan puuttunut.

Jossain vaiheessa hanskoja modattiin ja ei niistä
Joo varmasti on joskus ollut, muistan kun änärissä Spezzan lapa mitattiin, käsittääkseni ei nykypäivänä enää tuollaista kuitenkaan ole.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Onko siinä sitten joku raja milloin saa käräyttää ja missä se kulkee?

Ehkä "herrasmiessopimuksia" ei ole rikottu kun noin röyhkeää kusettamista ei ole esiintynyt vuosikymmeniin.

Veikkaan että sullakin ois eri ääni kellossa jos Buitenhuisilla ois toppaukset otsan korkeudella ja Kapanen olis ne mittauttanut.

Itse asiassa ei ois eri mieltä. En tykkää "itkemisistä". Sääntöjen mukaisuudesta ja siitä että tuomarit oikeasti niitä valvoisi tykkään myös.

Nyt teki monsterimonni itsestään pellen. Jos Kapanen olisi tehnyt saman, niin samanlainen pelle se olisi ollut omissa silmissä.

Hyöty oli kaksi minuuttia ja loppuelämän maine "sellaisena valkkuna, joka päätti mittauttaa vastustajan kamat". Toivottavasti oli sen arvoista.

Itse sarjasta, niin onhan se selvä, että 7 matsiin mennään ja me karsintaan jos vastaan tulee Jokerit.

Tribal Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomikiekko
Varusteiden mittaus on aina vähän niin ja näin, mutta kyllähän maalivahdin suojien ollessa suuremmat kuin mitä säännöt salllivat on kyseessä varsin selkeä etu. Peität enemmän maalia kuin mitä saisi.

Jokainen vastustaja sitten toimii kuten toimii mutta onhan tuo aika röyhkeä kusetusyritys.
Eihän toi pelkäksi yritykseksi jäänyt, kun useampi peli pelattu noilla varusteilla. Ehdottomasti pitäisi tulla kakkua.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tässähän on semmoinen käsittämätön juttu, että tuomareita ei kiinnosta laittomat varusteet ennen kuin vastustaja pyytää tarkistamaan.

Tästä harvinaisen samaa mieltä. Olisi kiva tietää miksi näin on. Kerta kaikkiaan käsittämätöntä.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei uskoisi, että hamekankaiden kannatusta löytyy tältä palstalta näin laajalti. Yllätti tosissaan. Tuusulanjärven stadilaiset etunenässä aktivoituneet.

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt teki monsterimonni itsestään pellen. Jos Kapanen olisi tehnyt saman, niin samanlainen pelle se olisi ollut omissa silmissä.

Hyöty oli kaksi minuuttia ja loppuelämän maine "sellaisena valkkuna, joka päätti mittauttaa vastustajan kamat". Toivottavasti oli sen arvoista.
No tämä nyt on sun vaan mielipide, kukaan muu ei noin radikaalisti ajattele asiaa kuin tunteella vetävä kärsineen joukkueen fani. 99% muusta fanikunnasta ei huomenna enää muista edes koko asiaa.

almaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, LFC, Joe Sakic
Hyvää settiä. Jos Jukureiden maalivahti ois pelannu samanlaisella, täysin selvästi laittomalla varusteella pitemmän aikaan ni kyllä mulle ois ainaki tullu ajatus et "hei tehkää tolle nyt jotain ennenkuin joka tuon käyttää hyväksi vielä". Varsinkin kun mediassa oli jo juttua asiasta viikko sitten. Vai väittääkö joku ettei Bartosak ja Pelsut olleet tietoisia tuosta?

Kertokaahan viisaammat, voiko tuomareita käskeä pyytämään mittauttamaan noita ihan milloin vain vai pitääkö mittaus tapahtua erätauolla? Tuossahan ois voinu olla paikka ottaa YV vielä parempaakin paikkaan.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
No tämä nyt on sun vaan mielipide, kukaan muu ei noin radikaalisti ajattele asiaa kuin tunteella vetävä kärsineen joukkueen fani. 99% muusta fanikunnasta ei huomenna enää muista edes koko asiaa.
Aika vahvasti Jalosen Jukka Lahdessa asiasta vielä muistetaan, vaikka tapauksesta aikaa vierähtänyt melkein sen parisenkymmentä vuotta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy