Playout 2009

  • 36 307
  • 146

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Allekirjoittanu meinaa ainakin suunnata seuraavaan kotipeliin ja huutaa äänensä käheäksi, ja haastan kaikki muutkin kannattajat halliin huutamaan Lukko voittoon! Miehitetään halli täyteen ja näytetään mistä kana kuseksii!

No minä kai voisin osaltani haastaa kaikki ne 1400 jäämään kotiin ;) Näytetään SM-liigan "viisaille" ettei paskaakaan kiinnosta mitkään play-out -sarjat, ettei koskaan enää tarvitse tällaista paskaa kestää.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Katsomaan jotain höntsäily-paskaa täydellä hinnalla? No thanks. Aikast monta kertaa käynyt tällä kaudella katsomassa pelejä. Mutta en tosiaankaan maksa saman verran vaikka Lukko-Blues runkosarjan pelistä kuin Lukko-Saipa playouteista. Varsinkin kun peli on koko kauden muuttunut enemmän tähän "neiteilyyn".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsomaan jotain höntsäily-paskaa täydellä hinnalla? No thanks. Aikast monta kertaa käynyt tällä kaudella katsomassa pelejä. Mutta en tosiaankaan maksa saman verran vaikka Lukko-Blues runkosarjan pelistä kuin Lukko-Saipa playouteista. Varsinkin kun peli on koko kauden muuttunut enemmän tähän "neiteilyyn".
Puolet hinnasta pois, niin sitten voisi ehkä harkita, mutta näillä runkosarjan hinnoilla.. ei kiitos!

Jos/kun SaiPa huomenna ottaa toisen voittonsa, niin voi vain arvailla miten pieneksi yleisömäärä tiistaina jää. Mutta jos toisella kierroksella saadaan rakkaat suipot vastaan, niin silloin voi hallissa olla hieman enemmän satakuntalaista perusnegatiivista tuulipukuväkeä. Varsinainen kiekkokauden antikliimaksi.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juurikin tälläisellä hetkellä kun joukkueella menee heikosti, ja on tullu suuri henkinen pettymys playoffien muuttuessa playouteiksi, se kentällä oleva kotijoukkue tarvitsee yleisön tuen.

Tai sitten se sama kotijoukkue olisi pelannut asenteella koko runkosarjan niin ei tarvitsisi mitään playoutteja edes miettiä. Minua ja varmasti monta muutakin suoraan sanoen vituttaa se että tämän hetkinen tilanne johtuu hyvinkin pitkälti asenteen puutteesta.

Seuraavaan kotipeliin ajattelin silti mennä katsomaan mitä Koponen, Aaltonen,Tuomainen ja Virtala saavat aikaiseksi.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen liian periaatteellinen voidakseni mennä katsomaan pilipaliplayouteja. Sitten jos karsitaan mestisjoukkuetta vastaan, on aivan eri tilanne. Avoin sarja on hieno asia.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Minä olen liian periaatteellinen voidakseni mennä katsomaan pilipaliplayouteja. Sitten jos karsitaan mestisjoukkuetta vastaan, on aivan eri tilanne. Avoin sarja on hieno asia.

Kuin minun kirjoittamani. Oikeita karsintoja siten katsomaan. Ei ennen. Ehkä Poriin katsomaan Ässät-Lukko peliä, kun täällä Porissa joudun asumaan. Raumalle asti en viitsi lähteä noilla hinnoilla ajelemaan enää tällä kaudella.
 

Rave On

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Toronto Maple Leafs
No minä kai voisin osaltani haastaa kaikki ne 1400 jäämään kotiin ;)

Siinäpä vasta tosifani.. Itse kyllä ihmettelen mihin kaikki kunnon fanit katoavat, jotka kannustavat niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Jopa lukon faniryhmä oli kadonnut kuin pieru saharaan. Onneksi sentään lauma pikkupoikia haki rummut jotta hallissa olisi edes vähän meteliä. Lippujen hinnat ovat kyllä kalliita mutta tälläisillä hetkillä joukkue tarvitsee fanejaan eniten! Eihän kukaan halua seurata ensi kaudella mestistä...
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinäpä vasta tosifani..

Kyllä! Fanitan toimivaa SM-liigaa ja hyvää kiekkoviihdettä. Kumpaakaan nuo pelit eivät edusta. Tiedän, että omaa pitäisi aina jaksaa kannattaa, mutta Lukko joutuu nyt "tahtomattaan" byrokratiapaskan hampaisiin parin pisteen takia. Ja byrokratiapaskaanhan minä en suostu..
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Jopa lukon faniryhmä oli kadonnut kuin pieru saharaan. Onneksi sentään lauma pikkupoikia haki rummut jotta hallissa olisi edes vähän meteliä.

Tähän on pakko lisätä yksi fakta. Aina on haukuttu meitä A-katsomossa istuvia siitä ettemme kannusta "oikein" Lukkoa, olemme hiljaa kuin huopatossutehtaalla. Liian mukavuudenhaluisia ja mitä muuta. Voin ainakin "ylpeänä" sanoa: me emme hyljänneet Lukkoa vaikka jouduttiinkin play outteihin.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Eihän kukaan halua seurata ensi kaudella mestistä...
Ei se Lukon kannattaminen ole viime kädessä sarjatasosta kiinni. Joskus ajattelin Jää-Kotkien tilanteessa niin, että parempi olla menstyvä joukkue silloisessa 2 divisioonassa kuin pahnanpohjimmainen Mestiksessä tai oikeastaan silloisessa 1 divisioonassa. Mikäli joutuu seuraamaan 4 viimeisen kauden Lukkoa SM-liigassa, niin ei sekään kyllä positiivisia ajatuksia herätä, kalliiksi kyllä tulee. Mestiksessäkin on omat hyvät puolensa kuten esim. halvemmat lipun hinnat :). Ollaan sitä aikaisemminkin jännitetty divari-Lukkoa ihan tosissaan ja jännitettäisiin tulevaisuudessakin. Silloin aikanaan tosin pudottiin alas junioripitoisella joukkueelle. Nyt selitykseksi ei kävisi tosin edes rahapula.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Siinäpä vasta tosifani.. Itse kyllä ihmettelen mihin kaikki kunnon fanit katoavat, jotka kannustavat niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Jopa lukon faniryhmä oli kadonnut kuin pieru saharaan. Onneksi sentään lauma pikkupoikia haki rummut jotta hallissa olisi edes vähän meteliä. Lippujen hinnat ovat kyllä kalliita mutta tälläisillä hetkillä joukkue tarvitsee fanejaan eniten! Eihän kukaan halua seurata ensi kaudella mestistä...

Helppohan se on mennä hinnoista välittämättä katsomaan jos on hyväpalkkaisissa töissä/pappa betalar/ilmaiseksi suhteilla sisään. Verrattuna että yhden lipun hinnalla voisi ostaa kymmenisen kaljaa (seisomapaikka) ja kuunnella pelin kotona radiosta, ja sitten vielä sillä rahalla jota hallilla menee ruokaan voi ostaa paketin huiluntuhtia kotiinkin. Nämä pelit luokittelisin normaaliksi harjoitusotteluksi, hinnoitus tosin pitäisi olla sen mukainen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukko ei SaiPaa kolmea kertaa putkeen voita, joten pelit jatkuvat playouteissa. Todennäköisesti vastaan tulee Ässät ja henkisestä yliotteesta ja näpäytyksen mahdollisuuden vuoksi Ässät olisi Lukolle liian paha vastustaja.

Todennäköisimmin Raumalla pelataan siis tänä vuonna liigapaikan edestä. Vastaan tullee hurmiossa pelaava mestisjoukkue ja kun katsoo esim. Lukon kokoonpanoa tänään, niin mahdollisuus tippumiseen on olemassa. Siis oikeasti : mahdollisuus tippumiseen on olemassa.

Tällä hetkellä Lukolla ei ole yhtään ehjää kenttää. Ratkaisupelaajat Lindgren, Haataja, Saarenheimo, Kovanen, Saarela ovat kaikki täysin yössä.

Voi vittu. Tässä pitää olla oikeasti huolissaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vittu. Tässä pitää olla oikeasti huolissaan.

Kyllä se pikku hiljaa rupeaa näin olemaan. Tosin on sanottava että tänään Lukon pitikin Lappeenrannassa hävitä, mutta kun perkele meni häviämään lauantainakin niin sarja on saletti viimeistään torstaina.

Ässille Lukko ei pärjää. Nämä Korkeavuoret ja Pelliset ja Mäkiset ovat muuten täysin sukkia mutta Lukkoa vastaan ne kasvavat jokainen 20 senttiä ja Nevalainen saa joka vaihdossa kyytiä, kuten myös se ylioppilas Clarke ja moni muu surullisen hahmon ritari joka Lukon paitaa kantaa.

Tosin ei Lukko pärjäisi Tapparallekaan, ja kun joukkue on tässä mielentilassa missä se nyt on, tottunut häviämään eikä mikään onnistu niin kyllä tämä play outin alku on jo minun ylimielisyyttäni sen verran lannistanut että en minä enää niin sataprosenttisen varma olisi siitä asiasta että Lukko Mestiksen mestarin pystyisi neljä kertaa voittamaan.

Mutta niin kuin positiivisuusketjuun kirjoitin, niin onneksi Hokki otti Sportilta kotiedun itselleen. Sportia pidän Mestiksen mestarisuosikkina ja sillä luultavasti olisi taloudellisetkin mahdollisuudet nousuun, toivottavasti Hokki nyt pudottaa Sportin.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi vittu. Tässä pitää olla oikeasti huolissaan.

Niin tätähän olen yrittänyt kertoa täällä joulukuusta lähtien mutta aina on saanut melkoisen ylimielisen vastaanoton. Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen. Oli selkeästi nähtävissä jo tuolloin, että Uraman eväät on syöty loppuun. Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin tätähän olen yrittänyt kertoa täällä joulukuusta lähtien mutta aina on saanut melkoisen ylimielisen vastaanoton. Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen. Oli selkeästi nähtävissä jo tuolloin, että Uraman eväät on syöty loppuun. Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.
Vuodenvaihteeseen asti aikanaan Jarmo Tolvastakin jaksettiin, kunnes kevätkaudella puikkoihin tuli Jukka Koivu. Mutta käytännössä mitään edistystä ei tuo vaihdos tuonut. Ja silloin ryvettiin lähes yhtä syvällä kuin tällä kaudella, paitsi että karsinta- ja putoamispeikkoa ei ollut. Uraman potkuillako tämäkin rämpiminen olisi vältetty? Ja paskat.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jollain tavalla tämä alamäki nyt kuitenkin pitäisi saada kääntymään. En mää vaan tiedä millä tavalla se onnistuisi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Niin tätähän olen yrittänyt kertoa täällä joulukuusta lähtien mutta aina on saanut melkoisen ylimielisen vastaanoton. Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen. Oli selkeästi nähtävissä jo tuolloin, että Uraman eväät on syöty loppuun. Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.
No sähän olet joulukuusta lähtien kertonut vähän joka asiaa, niin hyvä, että joku osuikin. Täytyy myöntää kyllä, että en olisi joulukuussa uskonut näin säälittävään loppuun.

Vaikka nyt olisi kuinka kova vitutus päällä, niinkuin onkin, niin en kyllä toivo lukon tippumista divariin, vaikka sitä viestien perusteella suurin osa tällä palstalla jo toivoo. Ensi kauteen voitaisiin lähteä puhtaalta pöydältä ja unohtaa menneet (fanien puolelta, organisaatio voisi sitten tehdä sen tarvitsemat muutokset). Jos divariin putoaminen tulee kyseeseen, niin sieltä se nousu ei sitten olekaan mitään lastenleikkiä, vaikka olisi kuinka paksu lompakko tahansa.

Ja ässiä vastaan on taas todella vaikeaa. Toivottavasti sitten voitettaisiin edes neljä matsia jotain divarijengiä vastaan.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vuodenvaihteeseen asti aikanaan Jarmo Tolvastakin jaksettiin, kunnes kevätkaudella puikkoihin tuli Jukka Koivu. Mutta käytännössä mitään edistystä ei tuo vaihdos tuonut. Ja silloin ryvettiin lähes yhtä syvällä kuin tällä kaudella, paitsi että karsinta- ja putoamispeikkoa ei ollut. Uraman potkuillako tämäkin rämpiminen olisi vältetty? Ja paskat.

Jos näita kahta kautta nyt oikein todenteolla ruvetaan vertaamaan, niin kyllä suurin syyllinen molemmilla kausilla on ollut Lukon pelaajahankinnat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin tätähän olen yrittänyt kertoa täällä joulukuusta lähtien mutta aina on saanut melkoisen ylimielisen vastaanoton. Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen. Oli selkeästi nähtävissä jo tuolloin, että Uraman eväät on syöty loppuun. Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.

Vaan minä olen edelleenkin sitä mieltä että homma ei ensisijaisesti ole noista Uraman eväistä kiinni, vaan se todellinen syy löytyy jostain syvemmältä, ja siksi en usko että Uraman potkut kesken kauden olisi pitkässä juoksussa auttanut Lukkoa mitenkään. Lyhyessä juoksussa se olisi ehkä auttanut että tuon valmentajan vaihdon jälkeen yleensä tulevan "spurtin" ansiosta Lukko olisi ehkä välttänyt playoutit mutta tuloksena olisi hyvin todennäköisesti ollut taas se tuttu 8-9 sija ja johtoporras olisi tyytyväisenä myhäillyt kun päätavoite playoffeihin pääsystä täyttyi. Ja mitään ei olisi tapahtunut organisaatiossa, vaan sama tilanne olisi ollut taas todennäköisesti edessä ensi kaudella uuden valmentajan kera.

Eihän tällaista saatanan sukellusta kukaan todellinen fani toivo eikä halua katsella mutta se hyvä puoli kunnon sukelluksessa saattaa olla että se saattaisi ehkä herätellä ja ravistella pöhöttynyttä organisaatiota. Ja jos tapahtuu "se iso ravistelu" mitä tässä kaikki pelätään, niin siinä tapauksessa Lukon toimintaan on pakko tulla isoja muutoksia mikäli joukkueen johtoportaasta löytyy edes hitusen ammattitaitoa ja kykyä katsoa peiliin. Eli vaikka se tarkoittaisi sitten keikkaa alemmalle sarjaportaalle niin ainakin olisi toivoa että Lukon organisaatiossa lopultakin tapahtuisi niitä muutoksia joita fanit on jo monta vuotta toivoneet ja odottaneet.

Mutta ei tässä edelleenkään voi luopua toivosta vaan pitää vaan uskoa ja toivoa että se sarjapaikka pystytään säilyttämään ja ensi kauteen päästäisiin lähtemään sitten puhtaalta pöydältä ja toivottavasti ihan uudenlaisella organisaatiolla.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.
Sihvosta on turha tuoda keskusteluun mukaan, kun kerran Sihvosen argumentit Lukon konttaamiseen on väärät. Syy ei todellakaan ole missään kaistojen vaihdossa, vaikka Sihvonen kuinka sitä yrittää syyksi tunkea. Suurin pelko on se, että joku oikeasti rupeaa uskomaan tuohon.

Mitä tulee näihin playouteihin, niin nehän tuntuu menevän jopa runkosarjaa huonommin. Syöksykierteessä ollaan ja loppua ei tunnu näkyvän. Syvälle ilmeisesti pitää vajota ennen kuin heräävät pelaamaan.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin tätähän olen yrittänyt kertoa täällä joulukuusta lähtien mutta aina on saanut melkoisen ylimielisen vastaanoton. Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen. Oli selkeästi nähtävissä jo tuolloin, että Uraman eväät on syöty loppuun. Sihvonen kirjoitti marraskuussa, että Urama on tuhonnut Lukon. Pian se on kirjaimellisesti totta.

Ylimielisen? Oman mielipiteen ja toivomukset ja parhaan tahdon ilmaiseminen ylimielistä? Ei tarvita ennustajan lahjoja jos koko ajan laukoo kaikesta mitä keksii negatiivista kun vähänkin tilaisuus tulee. Pahimmillaan vielä puhumalla itsensä koko ajan pussiin. Kyllä se joskus osuu kohdalleen. Sen verran mäkin olen ennustaja, vaikka vähäinen voinen olla varreltani.

Mistä näitä valmentajia otetaan kun ensin kaikki muut on parempia ja kun ei onnistukkaan täysiä toivottomuuksia? Ei ole olemassa sellaista sateentekijää joka täällä näyttäisi pärjäävän. Tai ainakaan ei ole ollut. Ei ole tullut mainetta ja kunniaa het miesmuistiin ja kokeilijoita on ollut ihan SM-liigan mitalisteja myöden. Mistä vielä parempia otetaan? Kreikan tarustoistako? Mitenkähän se Toivolan kommentti tästä vuodesta oli mielestäni jo vuoden alussa selkeä piikki Lukon organisaatiolle. Niin, muuten miksi ihmeessä Sihvonen ei itse valmenna kun tietää kaikesta kaiken? Olisikohan, että räksyttää ja opettaa osaa ne ketkä ei osaa oikeasti asiaa.

Kuten tuossa yksi palstatoveri kirjoitteli, niin kettulogo pitää saada vaihtoon. No, en ole ihan samaa mieltä vaihdosta, mutta jotain täydellistä tuuletusta organisaatiossa täytyy tehdä. Niin että sukat jalassa pyörii. Yksi sellainen lienee kuitenkin logon ja värin vaihto niihin joihin on pitkään uskottu. Jotenkin asia pitää viestiä myös arkipäivän toiminnassa. Sitten seuraavaksi pitää kertoa yleisölle myös SM-liigan pitkän ajan strategia. Junnupuolella sitä on rummutettu monella puolella ja A-junnut näyttävät, että ei taideta ihan väärällä kurssilla olla. Vaikkakin vasta vuosi on menty ja saatan hötkyillä.

Mutta noita muutoksia EDELLEEN painottaisin tehtävän pitkäjännitteisesti, ollaan sitten liigassa tai metsässä. Jatkuva tempoilu on loputtava viimeistään nyt. Koko halvatun kausi tempoiltiin joka suuntaan ja nyt tulos on tässä.

Metsään en usko meidän joutuvan, sillä dramaattisimpia vetoja voisi olla tässä vaiheessa, notta A-junnuista otetaan pari valmista kenttää ja lopuista omista yrittäjistä kootaan ne kaksi muuta. Muut menkööt jo harjoittelemaan tulevien seurojensa kanssa, kun ei tämän enempää kiinnosta. Ihan hyvin tuotakin voisi kokeilla viimeisessä Saipa pelissä. Ei se ota ellei annakkaan. Saisivatpahan kaikki kiukuteltavaa, ettei niistä junnuistakaan ole yhtään mihinkään...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Joukkue olisi tarvinut uuden valmentajan jo vuoden vaihteessa mutta ylimielisyys on nyt kostautumassa ja tavallaan olen siitä tyytyväinen.

Uraman poispotkiminen ei ole edelleenkään vaihtoehto. Tähän hätään ei löydy ketään tilalle ja erottamisesta ei olisi mitään hyötyä, vaan pelkkää hallaa tulevaisuuteen.

Ongelmia on muuallakin ja tällä hetkellä isoimmat on pelaajien kypärien sisällä.

Sinun kirjoissa ylimielisyyttä, se on ok. Siteraamasi Sihvonenkin puhui (jo kauan ennen sinua) että mikäli Raumalla lähdetään potkimaan Uramaa heti ensimmäisen epäonnistumisen jälkeen pois, niin kaikki uskottavuus on tuhottu.

On se kyllä tätä menoa näinkin tuhottu. En tiedä mikä ratkaisuksi, mutta valmentajan erottaminen se ei ole nyt.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Kyllä tää kuulkaas alkaa olemaan jo niin uskomatonta paskaa, että edes RTK ei sitä pysty siivoamaan(jos tällainen metafora sallittakoon). Tästä jos tulee lähtö karsimaan mestikseen, on se kuulkaas melkoisen iso katastrofi ja imagotappio Lukon organisaatiolle. Lukko ei kuole,onhan olemassa Kiekkoilun Tuki, mutta aika monet sponsorit ei katso tällaista suopeasti.
Lukosta luvattiin yhteistyökumppaneille väh. kuuden joukkoon menemistä ja nyt näyttää erittäin pahasti siltä, että mennään karsimaan. Yritäppä siinä sitten myydä ensi kautta firmoille.
Noh,ei tässä vielä olla minnekkään pudottu, mutta pelkkä ajatuskin puistattaa ja enkä todellakaan haluaisi nähdä ensi kaudella Urheilukanavalta HeKi- Lukko ottelua.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tää kuulkaas alkaa olemaan jo niin uskomatonta paskaa, että edes RTK ei sitä pysty siivoamaan(jos tällainen metafora sallittakoon).

Viimeksi vastaavassa tilanteessa 90-91, Mölli tuli siivoamaan Erkan jälkiä ja todennäköisesti pelasti Lukon tippumiselta. Saipa onnistuttiin ohittamaan lopussa ja karsinnat meni suhteellisen hyvin.

Itse näen tällä hetkellä ainoana mahdollisuutena pelastua, jonkun kovan auktoriteetin palkkaamisen penkin taakse. Kotimaisia vaihtoehtoja ei taida olla kuin Hannu Jortikka. Sanotaan Jortikasta mitä tahansa, niin kaverin meriitit on aivan huikeita. Ei ehkä niin miellyttävä persoona mutta osaa asiansa. Tämän illan pelin jälkeen olisi viimeinen hetki toimia. Voi olla, että Tiho ei ole saatavissa mutta Jortikka saattaisi olla.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse näen tällä hetkellä ainoana mahdollisuutena pelastua, jonkun kovan auktoriteetin palkkaamisen penkin taakse. Kotimaisia vaihtoehtoja ei taida olla kuin Hannu Jortikka. Sanotaan Jortikasta mitä tahansa, niin kaverin meriitit on aivan huikeita. Ei ehkä niin miellyttävä persoona mutta osaa asiansa. Tämän illan pelin jälkeen olisi viimeinen hetki toimia. Voi olla, että Tiho ei ole saatavissa mutta Jortikka saattaisi olla.
Itse olisin Jortikan halunnut jo alunperin Lukkoon mutta tuntien Jortsun vaatimustason ja vaikean luonteen niin tuskin suostuisi, ainakaan pikkurahalla. Toisaalta Hannulla ei olisi mitään menetettävää mutta kyllä vaikealta tuntuu ajatella. Sitäpaitsi Jortikka on ollut jo tovin pois penkin takaa, olisiko miehestä apua näin lyhyellä aikavälillä vaikka olisi mitä meriittiä, häh?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös