En usko Vykoukalin mitään saavan. Ei ole missään mediassa asiaa edes mainittu ja mitä todennäköisimmin otteluvideossakaan se potku ei näy, koska se ei ollut minkäänlainen tapahtumien keskipiste siinä vaiheessa pelikatkoa. Veikkaan, että kamera kuvaa sillä hetkellä zoomina joko jäähylle istahtavaa Elomoa tai sitten jonkun blondin tissejä katsomossa.
Minä olen kuitenkin ihan varma potkusta ja myös siitä, että linjatuomarikin sen näki ja raportoi Rönnille. Jos ja kun tästä ei mitään tule, niin ajattelin kyllä kysäistä ylemmältä taholta miten tällainen homma on mahdollista ja mitkä on päätuomarin/linjatuomarin oikeudet/vastuut tuollaisessa tilanteessa. Olen myös ihan varma, etten koskaan saa vastausta.
Itse keskiviikon peli? Noh, Hannes Kapanen ainakin on jo hävinnyt koko ottelusarjan. Bluesin mahdollisuudet on siinä, että joukkue on oppinut jo sulkemaan korvansa ja silmänsä Kapasen meuhkaamiselta ja keskittyy olennaiseen valmentajastaan huolimatta.
Jos Myllys ei pysty parantamaan (paranemaan?), niin jäljelle jää vain Caloun. Stapleton ja Sarno eivät yksinkertaisesti riitä. Vanhan ajan kanadalaisella jälkitilannetökkimisellä Tapparaa ei horjuteta ja juuri muuhun varsinkaan Stapletonista ei näytä enää olevan. Ylönen sivussa, Sulku sivussa... materiaali kapenee entisestään. Hirvosista ja Niemisistä ei ollut Tampereella mitään apua, Tuomainen on ihan kadoksissa.
Toisin sanoen hirvittävään taisteluun syttyvä Blues toistaa talvisodan ihmeen ja Kapanen tulee lehdistötilaisuuteen lällätellen ja näytellen kaikille pitkää nenää niin kuin viilipyttymäisen ammattivalmentajan pitääkin.