Itkeminen ei kuulu jääkiekkoon. Vain neidit itkee.
Hyvä olisi miestenkin oppia itkemään. Tunteiden sisällä pitäminen johtaa yleensä ylläolevan kaltaisiin purkauksiiin.
Itkeminen ei kuulu jääkiekkoon. Vain neidit itkee.
Miten näet Jokisen vastuun ja pelaamisen tässä lopputulemassa? Nostaako Niemelä esim kyynerpäätä selkeästi ylöspäin vai johtuuko osuma enemmän Jokisen kehnosta asennosta tilanteessa?Niemelä antaa vastataklauksen, joka on normaaliin peliin kuuluva, mutta jos siinä kyynerpää osuu päähän niin se ei ole enää sallittua.
Itse joskus symppasin Saipaa ja kannattajia, nyt ei tarvitse enää sitä tehdä tämän sarjan jälkeen.En ois uskonut, että tää ulina ja kommentoinnin taso pystyis vielä yllättämään. Kuinka väärässä olinkaan.
Minä häpeäisin silmät päästäni, jos oma joukkue ei veisi tilannetta jatkokäsittelyyn kokiessaan vääryyttä ja oman pelaajan loukkaantuessa. Joukkueen johdon kuuluu ajaa omaa asiaa ja pitää joukkueensa puolia.Pelataan playoffs pelejä ja ruvetaan jälkikäteen itkemään.
Tästä tulee kyllä mieleen neitikiekko.
Häpeäisin silmät päästäni, jos oma joukkue tekisi samoin.
Hyi hitto.
Vielä enemmän hävettäisi jos itkisin siitä että joku "itkee."Pelataan playoffs pelejä ja ruvetaan jälkikäteen itkemään.
Tästä tulee kyllä mieleen neitikiekko.
Häpeäisin silmät päästäni, jos oma joukkue tekisi samoin.
Hyi hitto.
![]()
Kulisseista kajahtaa: SM-liigakonkari halutaan ulos kohtalonpelistä
TPS laittoi rahaa pöytään ja vei SaiPa-konkari Mikko Niemelän taklauksen omatoimisesti kurinpitoon.www.mtvuutiset.fi
Nooh, mielestäni ihan asiallista haastoa täällä pääosin on ollut. Luulen että suuri osa Saipalaisista häpeää silmät päästään tämän yhden villimiehen ulosannista.Itse joskus symppasin Saipaa ja kannattajia, nyt ei tarvitse enää sitä tehdä tämän sarjan jälkeen.
On siellä pari muutakin, joilla on mennyt hommat tunteisiin ja pahasti. Niitä on kiva trollailla pelin tiimellyksessä.Nooh, mielestäni ihan asiallista haastoa täällä pääosin on ollut. Luulen että suuri osa Saipalaisista häpeää silmät päästään tämän yhden villimiehen ulosannista.
Nyt, kun itse oman pohdintasi mukaan aloitit ”itkemisen” oletko nyt sitten myös ”neiti”.Itkeminen ei kuulu jääkiekkoon. Vain neidit itkee.
Samalla voitaisiin tutkia ne tilanteet missä kiekotonta Kivenmäkeä ajeltiin vaihtoaition edessä, tilanteet missä Siikonen, Appelgren ja Trejbal ottivat osumaa.
Älkää nyt tuon yhden nuoren koviksen takia meitä kaikkia leimatko! Hän edustaa ääripäätä ja tykkää angstailla. Siitä se poika vielä kasvaa ja näkökannat muuttuu.Itse joskus symppasin Saipaa ja kannattajia, nyt ei tarvitse enää sitä tehdä tämän sarjan jälkeen.
Eiköhän se häpeä ole siellä Tepsiläisten puolella.Nooh, mielestäni ihan asiallista haastoa täällä pääosin on ollut. Luulen että suuri osa Saipalaisista häpeää silmät päästään tämän yhden villimiehen ulosannista.
Ei ollut Jürgensin tilanteessakaan mitään, sen myönsi Uramakin:Täälähän alkaa grilli kuumenemaan! Se on kevään merkki se. Huikea sarja menossa ja mukava seurata näin ulkopuolisena. Ei pysty kyllä millään näkemään tuossa Niemelän taklauksessa mitään pelikiellon arvoista suoritetta? Selkä edellä lopulta osuma niin miten siinä pystyy tarkoituksella osumaan yhtään mihinkään? Jokiselle kiviä taskuun. Jurgenssin tilanne ehkä jäähyn arvoinen, mutta ei missään nimessä pelikiellon arvoinen. Nämä pitäisi jo pelissä kattoa, että tulisi se hyöty siinä pelissä eikä jälkikäteen.
Raportoin myös tämän.Nyt, kun itse oman pohdintasi mukaan aloitit ”itkemisen” oletko nyt sitten myös ”neiti”. Joukkueesi olisi voinut tehdä yllä mainitsemistasi tilanteista myös tutkinta pyynnön. Eivät tehneet. Pahoittelen omalta osaltani ”45v impotentti” muista vaikka toinen jalka puoliksi on haudassa, ei se elämä siihen lopu. Ps. Työterveys varmasti kirjottaa silde reseptin tohon toiseen vaivaan. (Edelleen mikäli se ei auta löytyy kamppailu lajeja missä saa hakata toisen henkihieveriin. Omaa ”vaimoa” ei kannata lyödä siitä saa suomessa tuomion)
Meni kyllä nuo toisinpäin. Jokisen oli täysin hänen omaa sekoilua, mutta tuosta Jurgenssin tilanteesta olisi kyllä pitänyt tulla kakkua.Ei ollut Jürgensin tilanteessakaan mitään, sen myönsi Uramakin:
"myös joukkueen kapteeni Casimir Jürgens otti toisessa erässä vastaan kovan taklauksen. Uraman mukaan kyseinen kontakti oli TPS:n mielestä puhdas."
Kiitos tästä.Älkää nyt tuon yhden nuoren koviksen takia meitä kaikkia leimatko! Hän edustaa ääripäätä ja tykkää angstailla. Siitä se poika vielä kasvaa ja näkökannat muuttuu.
Oikean käden kyynärpää tuolla heilahtaa ja joko osuu tai ei osu Jokista päähän. Saatavilla olevalla videolla ihan mahdoton sanoa. Katsotaan jos tuomiota tulee niin siellä varmaan parempaa kuvakulmaa saatu tilanteesta. En nyt osaa sanoa juuta tai jaata että tuleeko penaltia vai ei, harmittaa Jokisen ja Jürgensin mahdolliset menetykset. Ohkasella mennään puolustajien osalta.Katsoin tuon Niemelän päähän kohdistetun taklauksen videolta vielä about 20 kertaa, mutta vissiin sitten värilasit sumentaneet silmät totaalisesti, kun en siinä rikettä huomannut. Saapa nähdä mitä kurinpito keksii.
Nooh, mielestäni ihan asiallista haastoa täällä pääosin on ollut. Luulen että suuri osa Saipalaisista häpeää silmät päästään tämän yhden villimiehen ulosannista.
Sinustako tämä on asiallista keskustelua.Joku, en sano että minä, mutta joku voisi pitää ristiriitaisena sitä että sama nimimerkki joka meuhkaa kurinpitoon valittamisen olevan "neitimäistä", uhoaa raportoineensa useamman viestin moderaattoreille.
No, kukin tyylillään.
Mutta riittääkö se yksinään pelikiellon arvoiseen suoritukseen?Oikean käden kyynärpää tuolla heilahtaa ja joko osuu tai ei osu Jokista päähän.
Itse tulkitsin hidastuksen kera, ettei kyynärpää edes heilahda vaan pysyy joka kuinkin luonnollisessa asennossa. Osuu toki Jokaiseen mutta pikemminkin olkapäähän kuin päähän ja pikemminkin siksi, että Jokinen itse tähän kyynärpäähän törmää, kuin siksi että Niemelä tekisi jonkun kyynärpään ojennuksen.Oikean käden kyynärpää tuolla heilahtaa ja joko osuu tai ei osu Jokista päähän. Saatavilla olevalla videolla ihan mahdoton sanoa. Katsotaan jos tuomiota tulee niin siellä varmaan parempaa kuvakulmaa saatu tilanteesta. En nyt osaa sanoa juuta tai jaata että tuleeko penaltia vai ei, harmittaa Jokisen ja Jürgensin mahdolliset menetykset. Ohkasella mennään puolustajien osalta.
Teissalan kohdalla toimi!Ei se vain toimi niin, että luistellaan pää edellä päin ja pyydetään kaverille pelikieltoa.