Playoffs 2025 1. kierros: SaiPa (5.) – TPS (12.)

• 113 635
  • 1 421

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Toistaiseksi tämä porsimaan lähtenyt kiusallisen kallis änäriveska menee Eisenmengerin kanssa samaan samaan laatikoon hankintojen jälkipyykissä. Tuo eniten leveyttä pukkukoppikäytäville.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa & Kisapuiston Tkachukit
Toistaiseksi tämä porsimaan lähtenyt kiusallisen kallis änäriveska menee Eisenmengerin kanssa samaan samaan laatikoon hankintojen jälkipyykissä. Tuo eniten leveyttä pukkukoppikäytäville.
Toi meille Pysykin. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sika-SaiPalta putosivat pois Siikonen, Appelgren ja Trejbal. Tilalle sitten jotain Kiukkaita ym. Joten, jos TPS ei saa sarjaa tänään poikki, niin ihme on.

Mikä ihme tuo olisi? Täältä lukenut miten SaiPa on vienyt molempia pelejä, suorastaan dominoinut. TPS on voittanut ainoastaan tuuripompuilla.

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, MTL, Roni Sevänen
Nautitaan playoffkiakosta mitä ei kummassakaan kaupungissa olla paljoa viime vuosina saatu katsella omien toimesta
Että Turussa ei olla lähivuosina playoffeista nautittu? Viimeksi viime kaudella puolivälierissä ja 2020-luvulla kaksi kertaa finaaleissa. Lappeenrannan osalta näin on, mutta kyllä Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.

emz1

Jäsen
Söpöä tuo maalitolppien siirtely.
Itse epäilen ettei @emz1 edes ymmärrä mitä suoraan päähän tarkoittaa.
Sä tuut kokoajan silleen kurkistelee vähän korvan takaa ärsyttävästi kesken hyvän keskustelun ilman lisäarvoa.

Jos mennään vaihteeksi tämän illan peliin, niin nyt niitä ketjumuutoksia saatiinkin sitten oikein isolla kädellä SaiPalle. Ehkä jopa vähän liian isolla kun oli toiveissa.

Tauslahti tuo varmasti hyvää energiaa kentälle ja hänen mukaan ottamista tervehdin ilolla. Samaten myös Petman Bros on samassa ketjussa tuottanut aina jotain. Joskus pisteitä, joskus enemmän härdelliä.

Hieno kiekkoilta luvassa!

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mikä ihme tuo olisi? Täältä lukenut miten SaiPa on vienyt molempia pelejä, suorastaan dominoinut. TPS on voittanut ainoastaan tuuripompuilla.
Olet sinä ihme trollaaja, minä en ainakaan sanonut, etteikö keskiviikon peliä vottanut oikea joukkue.

Ensimmäisen pelin SaiPan piti, sen hallinnan jälkeen voittaa, mutta toisessa sävel oli jo ihan toinen ja oikea joukkue voitti, vaikka SaiPa kolmannessa erässä laukaukset voittikin, mutta ehkä sen viisas ymmärtäisi, miksi moiset lukemat erässä tulivat, kun toinen joukkue johti siinä vaiheessa kolmella maalilla.

Tämän illan peli on näillä kokoonpanoilla enää pelkkä muodollisuus. Ja pääsette seuraavaksi Lukon kimppuun.

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Tänään on sarjan kovin peli edessä. Uskon, että Raipe on saanut SaiPan jätkät pumpattua pelin alkuun taistelemaan kauden jatkumisen edessä. Siihen kun päästään iskemään. Erityisen mielellään ottaisin jonkun maukkaan vastahyökkäysmaalin meille alkuun, mahtaako enää SaiPan itseluottamus sitä kestää.

Maxin paluu on iso lisä meille. YV:ltäkin uskaltaa odottaa jo jotain. Toivottavasti ei ole puolikuntoisena.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.
Jep, edellisen kerran oltu ulkona, kun pleijareita on pelattu, Elomon (Suikkasen ja Piken) legendaarisella kaudella just kymmenen vuotta sitten. Mutta kirjoittaja taisikin olla joku Jyppifani.

(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62
Että Turussa ei olla lähivuosina playoffeista nautittu? Viimeksi viime kaudella puolivälierissä ja 2020-luvulla kaksi kertaa finaaleissa. Lappeenrannan osalta näin on, mutta kyllä Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.
Kymmenen edellisen kauden aikana vain yhdeksän kertaa pudotuspeleissä. Koronavuonna niitä ei pelattu ja se olikin ainoa vuosi jolloin TPS oli pudotuspeliviivan alapuolella...

(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Kysykää TPS:n johdolta. Eiköhän siellä kelailtu kohtalaisen paljon nauhoja ja kurinpidon käsittelyyn haluttiin viedä se taklaus, jossa TPS:n jätkällä oli pää vielä enemmän munissa kuin Jurgensilla.

Hei,

kiitän kommentistasi.

Tämä asia on ns. "vain Urama juttuja". Kukaan ei tiedä miksi näin on toimittu. Vielä vähemmän Urama itse

Kampaviineriterveisin
John, penkkipunnerruksen kyltymätön ystävä

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olet sinä ihme trollaaja, minä en ainakaan sanonut, etteikö keskiviikon peliä vottanut oikea joukkue.

Sinä kirjoitat "Keskiviikkona pidettiin varmana ettei TPS saa kuin 4 puolustajaa mukaan." Minä kirjoitin "täältä luin että SaiPa vei molempia pelejä" ja minä olen tässä se trollaaja?

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sinä kirjoitat "Keskiviikkona pidettiin varmana ettei TPS saa kuin 4 puolustajaa mukaan." Minä kirjoitin "täältä luin että SaiPa vei molempia pelejä" ja minä olen tässä se trollaaja?
Ollaan molemmat sitten trollaajia. Sopiiko?

Eiköhän tämä nyt riitä tässä ketjussa.

Mylberg95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa & Anaheim Ducks
Käyttäjää on huomautettu kieliasusta. Lisäksi viestistä on annettu rikepiste.
no nyt on semmone fiilis et saipa kyllä vie tänää ku paskaa pellolta! turkulaiset tulee tänne leveilee ku ois joku mestari mut ei niist oo ku pellaamaa shampoolla hiuksia.

meijän jätkät painaa duunii, ei mitään lällyä niinku niil. kivenmäki laittaa jalat liikkeelle ja siitä ei jää ku turkulaisille palaneet kantapäät muistoks. ja kyl se petman kans jysäyttää jonku häkin, en tiä kumpi niist mut joku niist kuitenki!

strömbeläijä näyttää et vaikka ikää on, ni sydän sykkii ku nuorella oril. ja jos hokkanen pääsee kunnolla vauhtiin ni saa tps-pakit soitella kotiin ja kysyy millo saa tulla takas.

turkulaiset on semmosii pelkureit, menee kulmaan ku olis postimiehii jakamas lappui eikä kiekkoo hakemas. ei niit kiinnosta ku kampaus ja kalliit mailat.

tänää mennää tunteel ja saipa vie 4-1, viimene maali tyhjiin ja turkulaiset hiljasii ku mummo kirkos.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Menikö tuomareilta nämä tilanteet ohi, kun Siikonen, Appelgren ja Trejbal on poissa.
Ehkä niilläkin on SaiPasta tuttu mv-sopimus jossa kausi määritetään päättyvän viimeistään 19.3?

Jep, edellisen kerran oltu ulkona, kun pleijareita on pelattu, Elomon (Suikkasen ja Piken) legendaarisella kaudella just kymmenen vuotta sitten. Mutta kirjoittaja taisikin olla joku Jyppifani.
Olihan tuossa kausi 2019-2020 kun TPS päätti jäädä runkosarjaan sijalle 11. Silloin ei tuolta sijalta asiaa pudotuspeleihin ollut. Yhden sijan SaiPan yläpuolella.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
kun pleijareita on pelattu
Mitä missaan? Pleijareita pelattiin ja Kerho nosteli maljaa.
Seuraavalla kaudella päätettiin flunssan takia jättää pelaamatta.

Tsot. Väärässä olin. Kerho voitti aiemmi. Ja first year of corona iski tuolloin.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Sarja jos jatkuu niin pitää huomiselle virittää Raision pelloille jokin vartiointi kun lappeenrantalaiset tulee kylään.
Mä olenkin aina miettynyt miksi hirvitorneissa on porukkaa näin keväällä, vaikka sorkkaeläimillä on rauhoitusaika.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy