Täh?mitä ei kummassakaan kaupungissa olla paljoa viime vuosina saatu katsella
No mää lähetän Raulille viestiä. Se on niin nero, että saa varmaan yhtä järkevää horinaa kuin @emz1 :lta.Kysykää TPS:n johdolta.
Toi meille Pysykin. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen.Toistaiseksi tämä porsimaan lähtenyt kiusallisen kallis änäriveska menee Eisenmengerin kanssa samaan samaan laatikoon hankintojen jälkipyykissä. Tuo eniten leveyttä pukkukoppikäytäville.
Sika-SaiPalta putosivat pois Siikonen, Appelgren ja Trejbal. Tilalle sitten jotain Kiukkaita ym. Joten, jos TPS ei saa sarjaa tänään poikki, niin ihme on.
Myönnetään, tuli vaan katsottua tilastoja.Ekan yvn eka veto tais mennä maaliin, sen jälkeen eivät ole oikein saaneet edes ylivoimaa rauhoitettua kertaakaan.
Että Turussa ei olla lähivuosina playoffeista nautittu? Viimeksi viime kaudella puolivälierissä ja 2020-luvulla kaksi kertaa finaaleissa. Lappeenrannan osalta näin on, mutta kyllä Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.Nautitaan playoffkiakosta mitä ei kummassakaan kaupungissa olla paljoa viime vuosina saatu katsella omien toimesta
Eikä tuossa montaa ylivoimaa ole ollut niin otos aika pieni. Oli se tuossa runkosarjan lopussakin aika heikkoa ilman Lindrothia.Myönnetään, tuli vaan katsottua tilastoja.
Söpöä tuo maalitolppien siirtely.
Sä tuut kokoajan silleen kurkistelee vähän korvan takaa ärsyttävästi kesken hyvän keskustelun ilman lisäarvoa.Itse epäilen ettei @emz1 edes ymmärrä mitä suoraan päähän tarkoittaa.
Olet sinä ihme trollaaja, minä en ainakaan sanonut, etteikö keskiviikon peliä vottanut oikea joukkue.Mikä ihme tuo olisi? Täältä lukenut miten SaiPa on vienyt molempia pelejä, suorastaan dominoinut. TPS on voittanut ainoastaan tuuripompuilla.
Jep, edellisen kerran oltu ulkona, kun pleijareita on pelattu, Elomon (Suikkasen ja Piken) legendaarisella kaudella just kymmenen vuotta sitten. Mutta kirjoittaja taisikin olla joku Jyppifani.Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.
Kymmenen edellisen kauden aikana vain yhdeksän kertaa pudotuspeleissä. Koronavuonna niitä ei pelattu ja se olikin ainoa vuosi jolloin TPS oli pudotuspeliviivan alapuolella...Että Turussa ei olla lähivuosina playoffeista nautittu? Viimeksi viime kaudella puolivälierissä ja 2020-luvulla kaksi kertaa finaaleissa. Lappeenrannan osalta näin on, mutta kyllä Turussa ollaan pleijjareita enemmän pelattu kuin monessa muussa kaupungissa.
Kysykää TPS:n johdolta. Eiköhän siellä kelailtu kohtalaisen paljon nauhoja ja kurinpidon käsittelyyn haluttiin viedä se taklaus, jossa TPS:n jätkällä oli pää vielä enemmän munissa kuin Jurgensilla.
Olet sinä ihme trollaaja, minä en ainakaan sanonut, etteikö keskiviikon peliä vottanut oikea joukkue.
Ollaan molemmat sitten trollaajia. Sopiiko?Sinä kirjoitat "Keskiviikkona pidettiin varmana ettei TPS saa kuin 4 puolustajaa mukaan." Minä kirjoitin "täältä luin että SaiPa vei molempia pelejä" ja minä olen tässä se trollaaja?
Ehkä niilläkin on SaiPasta tuttu mv-sopimus jossa kausi määritetään päättyvän viimeistään 19.3?Menikö tuomareilta nämä tilanteet ohi, kun Siikonen, Appelgren ja Trejbal on poissa.
Olihan tuossa kausi 2019-2020 kun TPS päätti jäädä runkosarjaan sijalle 11. Silloin ei tuolta sijalta asiaa pudotuspeleihin ollut. Yhden sijan SaiPan yläpuolella.Jep, edellisen kerran oltu ulkona, kun pleijareita on pelattu, Elomon (Suikkasen ja Piken) legendaarisella kaudella just kymmenen vuotta sitten. Mutta kirjoittaja taisikin olla joku Jyppifani.
Täällä päin paskaa viedään pellolle, ei pellolta, mutta vastaanottavin mielin seuraan miten tuo tapahtuu!saipa kyllä vie tänää ku paskaa pellolta!
Sarja jos jatkuu niin pitää huomiselle virittää Raision pelloille jokin vartiointi kun lappeenrantalaiset tulee kylään.Täällä päin paskaa viedään pellolle, ei pellolta, mutta vastaanottavin mielin seuraan miten tuo tapahtuu!
”kun pleijareita on pelattu”Olihan tuossa kausi 2019-2020 kun TPS päätti jäädä runkosarjaan sijalle 11. Silloin ei tuolta sijalta asiaa pudotuspeleihin ollut.
Mitä missaan? Pleijareita pelattiin ja Kerho nosteli maljaa.”kun pleijareita on pelattu”
Mä olenkin aina miettynyt miksi hirvitorneissa on porukkaa näin keväällä, vaikka sorkkaeläimillä on rauhoitusaika.Sarja jos jatkuu niin pitää huomiselle virittää Raision pelloille jokin vartiointi kun lappeenrantalaiset tulee kylään.