Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
livekuvassa aika selkee paitsio ennen 4-2 maalia ja onhan toi roikkuminen koomista mutta mikäs siinä kun se sallitaan.
Koskas Tappara on viimeksi voittanut selkä seinää vastaan playoffeissa (pronssipeliä ei lasketa)? 2017 Ilveksen? Kolme tappiota putkeen?
2018 finaaleissa ainakin noustiin 0-3:sta 2-3:een kunnes hävittiin kutospeli.Koskas Tappara on viimeksi voittanut selkä seinää vastaan playoffeissa (pronssipeliä ei lasketa)? 2017 Ilveksen? Kolme tappiota putkeen?
Kyllä kyllä. Ite oon sen verran kova jääkiekkomies, että vuodet vaihtuu jääkiekkokauden mukaan.
Ei mulla ainakaan ole. Kyllä Tappara tän vielä kääntää, jos peli jatkuu samanlaisena.Olis huomenna illalla lomafiilikset.
Pakko myöntää etten oo satavarma mitä sääntökirjassa lukee sanasta sanaan, mutta uskallan väittää ettei tää oo ”aika selkee paitsio”.livekuvassa aika selkee paitsio ennen 4-2 maalia ja onhan toi roikkuminen koomista mutta mikäs siinä kun se sallitaan.
Joo, HPK:ta vastaan -19 jäi voittamatta, samoin Lukkoa vastaan -21 ja tietysti Kärppiä vastaan -18. Outo putki, toivottavasti saavat poikki ennen kuin häviämisestä tulee tapa.Äkkiseltään muistan yhden sarjan HPK:ta vastaan kun piti voittaa 2 peliä ja tietty Ilves tässä muutama vuosi sitten.
Ei mulla ainakaan ole. Kyllä Tappara tän vielä kääntää, jos peli jatkuu samanlaisena.
Tuttu kaiku askelten... Tappara hallitsee kiekkoa ja laukoo paljon, mutta kaveri lyö paikoistaan maalit. Paljon näkee kommentteja, jossa sanotaan että parempi ei voittanut. Ja paskat. Jos viet erikoistilanteet näissä peleissä lähes 100-0 olet aika paljon lähempänä voittoa.
Tapparan kärkiukot johtivat edestä ottamalla jäähyjä kolmanteen erään ja sitten se saakelin kiekon siirtely. Ei jumalauta.
Vielä ei onnitella, vaan karavaani kulkee.
Kannattaa katsoa tilanne hidastettuna... eihän se paitsio ollut. Tuossa kuvassa kiekko ei ole vielä alueella.Pakko myöntää etten oo satavarma mitä sääntökirjassa lukee sanasta sanaan, mutta uskallan väittää ettei tää oo ”aika selkee paitsio”.
Eiköhän tässä tapauksessa ollut olennaista, että Hämäläinen ehti alueelta pois ennen viivan ylittämistä, siksi kuvakaappaus juuri ennen ylitystä.Kannattaa katsoa tilanne hidastettuna... eihän se paitsio ollut. Tuossa kuvassa kiekko ei ole vielä alueella.
Aiempina vuosinahan Tappara on ollut tuo, joka on laittanut paikoista sisään sekä Heljanko on laittanut luukut kiinni.
Mut tänä vuonna kaikki menee Rimpiselle hei hei, vai miten se meni? Eikun vai ei menekään? Ihme homma, vaikea ymmärtää.
Mä veikkaan, että kumpikin vaihtaa huomenna pelaavaa maalivahtia.Rikulta huomenna ässä hihasta ja Metsola maaliin??
Ihan hyvä kuitti Kulmalta pelin jälkeen "mikään ei mee Rimpiselle hei hei" ja sekös löi kasetin jumiin sinioranssien teineillä!Mut tänä vuonna kaikki menee Rimpiselle hei hei, vai miten se meni? Eikun vai ei menekään? Ihme homma, vaikea ymmärtää.
Ihan hyvä kuitti Kulmalta pelin jälkeen "mikään ei mee Rimpiselle hei hei" ja sekös löi kasetin jumiin sinioranssien teineillä!