Playoffs 2025 1. kierros: Kiekko-Espoo (8.) – Tappara (9.)

• 62 165
  • 710

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
Showtimelle harvoin menee tollaisia luistelusta vedettyjä maaleja, tänään meni kaksi. Meillä oli hyvät paikat viimeistellä tarvittavat mutta Filip hoiti oman hommansa hienosti.

Sarja menee hyvin pitkälti miten itse optimistisesti ajattelin, tänään ehkä lopputulos ja tilastot paremmat espoolaisittain mitä odotin. Maanantaina mennään taas. Kaksi lopen uupunutta joukkuetta, meiltä aika moni avainpelaaja poissa.

Vaikea sanoa tosta Nykäsen taklauksesta miten tahallista se oli, joka tapauksessa tosta tulle ihan reipas kakku. Olisin silti pitänyt Keskitalon kokoonpanossa maanantaina.

Silti: tuohon materiaalliin nähden noi vitun porkkanat ei esittäneet yhtään mitään.

peksa

Jäsen
Toivon hartaasti, että kun yöllä lähdet hakemaan lasin vettä, astut useamman legon päälle. Täräytä vaikka isovarpaasikin samalla lipaston jalkaan. Ei kannata juoda, jos sitten laukoo päissään tällaista paskaa interwebsiin.

Vähän tahditonta joo, yövuoroon töihin. Näin tilanteen vasta kun olin ekan viestin postannu..... No enteriä painettu ja käsi ylös virheen merkiksi.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Oli kyllä todella ruma niitti Nykäseltä. Riittääkö 10 peliä?
Vitutuksen (ja lievän kostonhimon vallassa) vaadin kilpailukiellon joka purkautuisi kun (jos) Keskitalo itse palaa kaukaloon. Se riittäisi. Täysin absurdia tosin.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei peli vieläkään säkenöi, mutta jotenkin voitoksi kääntyi. Silti veikkaan, että tässä on tämän vaiheen pelillisesti heikoin pari muita sarja näkemättäkään. Vähemmän huono voittaa maanantaina.

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Sen mitä muiden telefooniruudulta olen pikaisesti nähnyt, vaikka kohde ehkä olikin oikea, niin Nykäsen toteutus meni ihan päin helvettiä. Taklata saa aina, kunhan tekisi sen sääntöjen puitteissa.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Olisin sinuna kyllä vähän varovaisempi, mitä lähtee netissä julkisesti kirjoittelemaan. Tuo on nimittäin todella hurja väite, ellei sinulla ole esittää jotain todisteita. Haluatko vielä perua sanasi?
Ei niin typerää tekoa etteikö joku sitä puolustelisi. Onko mielestäsi tuo teko jollain tavalla puolusteltavissa? Taklaus ohi ja samoilla vauhdeilla kyynärpäällä kajuuttaan, ihanko ajatteli että tässä nyt vaan vähän kopsautan?

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mä en edes tiennyt, että Tapparassa joku tällainen Nykänen on sopimuspelaajana. Ja tää kertahavainto riitti, ei tarttis uudelleen nähdäkään.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo parempi olla itse sanomatta näihin kommentteihin yhtään mitään ettei tule kirjoituskieltoa.

Sanon vain sen että nautin suuresti jos Tappara lähtee tästä sarjasta lomille. Harmi että oikeus ei tänään toteutunut.
Sarja on täysin ansaitusti 2-2 kahden tasaisen joukkueen välillä. Parempi voittakoon maanantaina.

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei niin typerää tekoa etteikö joku sitä puolustelisi. Onko mielestäsi tuo teko jollain tavalla puolusteltavissa? Taklaus ohi ja samoilla vauhdeilla kyynärpäällä kajuuttaan, ihanko ajatteli että tässä nyt vaan vähän kopsautan?
Häh? Tajusitko ollenkaan mitä lainaamassani viestissä väitettiin? Ehdottomasti olen myös sitä mieltä, että ruma taklaus Nykäseltä ja ansaitsee pelikieltoa. Ei siinä ole mitään puolusteltavaa.

On vain todella paksua ja mielestäni epäasiallista väittää, että olisi halunnut tahallaan päättää toisen pelaajan uran. Mistä tuollainen ajatus oikein kumpuaa? Jos jotain tuollaista internetissä väittää, niin olisi kyllä hyvä olla jotain todisteita, jotka tuota väitettä tukisivat.

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Kysy saipalaisilta miten tuo voi tapahtua, ne osasi hyvin selittää miten kyynärpää liikkuu taklauksen liike-energian vuoksi tuollain toista päähän Leskisen telomisen yhteydessä. Mun mielestä me voidaan mennä sillä samalla teorialla, niin ei tule ristiriitaista selittelyä. Ja kurinpidon pitäessä linjansa suhteessa em. tapaukseeen, sanktion pitäisi siis olla yksi ottelu pelikieltoa. Odotamme jännityksellä mitä tuleman pitää.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Kysy saipalaisilta miten tuo voi tapahtua, ne osasi hyvin selittää miten kyynärpää liikkuu taklauksen liike-energian vuoksi tuollain toista päähän Leskisen telomisen yhteydessä. Mun mielestä me voidaan mennä sillä samalla teorialla, niin ei tule ristiriitaista selittelyä. Ja kurinpidon pitäessä linjansa suhteessa em. tapaukseeen, sanktion pitäisi siis olla yksi ottelu pelikieltoa. Odotamme jännityksellä mitä tuleman pitää.
Mitenköhän minua kiinnostaisi mitä joku Saipalainen on tehnyt ja mitä kurinpito on siitä määrännyt? En ole ottanut mitään kantaa mahdollisiin sanktioihin.

Kovuus kuuluu lätkään mutta tuollaiset kyynärpäälyönnit sinne UFC:n puolelle.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Häh? Tajusitko ollenkaan mitä lainaamassani viestissä väitettiin? Ehdottomasti olen myös sitä mieltä, että ruma taklaus Nykäseltä ja ansaitsee pelikieltoa. Ei siinä ole mitään puolusteltavaa.

On vain todella paksua ja mielestäni epäasiallista väittää, että olisi halunnut tahallaan päättää toisen pelaajan uran. Mistä tuollainen ajatus oikein kumpuaa? Jos jotain tuollaista internetissä väittää, niin olisi kyllä hyvä olla jotain todisteita, jotka tuota väitettä tukisivat.
Kylläpä nyt menee tunteisiin kun tuollainen rottailu tuomitaan. En ole väittänyt missään vaiheessa että olisi uraa yrittänyt lopettaa?

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kylläpä nyt menee tunteisiin kun tuollainen rottailu tuomitaan. En ole väittänyt missään vaiheessa että olisi uraa yrittänyt lopettaa?
Anteeksi, mutta voitko lukea alkuperäisen viestini lainauksen? En minä ole väittänyt sinun mitään sellaista väittäneen, enkä tiedä miksi väitit minun taas puolustelleen taklausta. Otin viestissäni vain kantaa ihan toisen käyttäjän sanomisiin.

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paras viidestä suli paras kolmesta ja nyt maanantaina pelataan sitten viä kerrasta poikki. Semmoinen fiilis, että kumpi tahansa tästä jatkoon pääsee, niin seinä tulee hyvin nopeasti vastaan. Sen verran heikkoa suoritusta puolin ja toisin.

Keskitalolle tsempit, oli todella paha tilanne. Vähän jäin ihmettelemään, että minkä takia kesti niin kauan saada lekurit kentälle auttamaan. Ihmeellisen pitkään siinä vain tuomari ja muutama pelaaja ihmettelivät tilannetta. Noh, toivotaan että mitään vakavaa ja peruuttamatonta ei tapahtunut!

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Anteeksi, mutta voitko lukea alkuperäisen viestini lainauksen? En minä ole väittänyt sinun mitään sellaista väittäneen, enkä tiedä miksi väitit minun taas puolustelleen taklausta. Otin viestissäni vain kantaa ihan toisen käyttäjän sanomisiin.
Pahoittelen jos käsitän jotain väärin, mutta kyllä mielestäni se, että lähtee vastakirjoittelijalle huutelemaan mitä nettiin saa kirjoittaa tuosta tapauksesta niin vaikuttaa joko itsemoderoinnilta tai sitten tapauksen vähättelyltä. En itse usko tuon yrittäneen mitään teloitusta mutta tekee ja vastaa tekosistaan.

Tahallinen tai ei niin tapahtumien perusteella en kyllä löydä mitään puolusteltavaa tässä.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Nyt vasta katsoin koosteesta tuon iskun. Olipa harvinaisen ällöttävä teko.

Gekkomati

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt kun tilanteen on muutaman kerran katsonut uudestaan, niin ikävä kyllä näyttää tahalliselta. Nykänen on jo suorittanut taklauksen ja on selkä Keskitaloon päin. Tämän jälkeen sieltä tulee UFC kehästä tuttu kyynerpää isku päähän. Taklauksen takia tuo käsi ei olisi ikinä tullut rintaa ylemmäs, mutta nyt Nykänen nostaa kättä tahalleen ylemmäs. Käsi tulee vielä vauhdikkaammin ylöspäin, mitä oli kroppaa kohti menossa taklausta annettaessa.

Tuskin tämä oli toivottu lopputulos, vaikka käden liike olisi tahallinen.

hakkis79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No en itse ainakaan ajatellut että tahallinen. Jos taas kyllä niin ruma temppu. Tapparalta ainakin vähän alkaa olla vajetta pelaajista.

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Nyt kun tilanteen on muutaman kerran katsonut uudestaan, niin ikävä kyllä näyttää tahalliselta. Nykänen on jo suorittanut taklauksen ja on selkä Keskitaloon päin. Tämän jälkeen sieltä tulee UFC kehästä tuttu kyynerpää isku päähän. Taklauksen takia tuo käsi ei olisi ikinä tullut rintaa ylemmäs, mutta nyt Nykänen nostaa kättä tahalleen ylemmäs. Käsi tulee vielä vauhdikkaammin ylöspäin, mitä oli kroppaa kohti menossa taklausta annettaessa.

Tuskin tämä oli toivottu lopputulos, vaikka käden liike olisi tahallinen.
Varmasti oli käden liike tahallinen, niin Nykäsellä, kuin Nikkasellakin. Kumpikin yritti saada kädellään osuman vastustajaan taklauksen mennessä ohi. Tuohon pitää nyt puuttua ja viheltää peli poikki ja kertoa riittävän pelikiellon muodossa, että noita ei enää ole syytä tapahtua. Kuten monet ovat sanoneet, kurinpito kusi koko Liigan muroihin päästämällä Nikkasen yhden ottelun pelikiellolla ja nyt on syytä antaa riittävä tuomio, vaikka se kurinpidon saakin näyttämään naurettavilta puuhastelijoilta.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No en itse ainakaan ajatellut että tahallinen. Jos taas kyllä niin ruma temppu. Tapparalta ainakin vähän alkaa olla vajetta pelaajista.
Aivan päivänselvästi oli tahallinen. Tää nevahööd-Nykänen (mikä jätkä edes on? En oo ikinä kuullutkaan, mutta epäilemättä superkiimainen ja halukas tamperelaiskiekkoilija) hyödyntää taklauksen liike-energiaa tiedostettuun kyynärpäälyöntiin, joka nyt vaan sattuu napsahtamaan juuri siihen mitä varmaan hakikin, ohimoon.

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tämä provosointiyritys on johtanut pelikieltoon.
pitää varmaan ajella Espooseen katsomaan peliä eihän sitä tiedä vaikka konkurssi iskisi taas kesällä niin ei taas hetkeen pääse metro areenalle peliä väijymään

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
pitää varmaan ajella Espooseen katsomaan peliä eihän sitä tiedä vaikka konkurssi iskisi taas kesällä niin ei taas hetkeen pääse metro areenalle peliä väijymään
Koita edes. Vitun laiska provo. Olisiko jo tuhannes saman provon yritys tälle kaudella. Eikö ne Tampereella opeta luovaa kirjoittamista ollenkaan?

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.20
  • 4.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy