Kokoonpanoista, jotka julkaistaan klo 12. Tapparalla Tanus tulee extrahyökkääjäksi, Kulonummi jätetään sivuun.
Ihan uteliaisuudesta mistä saat näihin tiedon, kun itse odottelen aina tunnollisesti klo 12 asti Veikkauksen kokoonpanoja?
Kokoonpanoista, jotka julkaistaan klo 12. Tapparalla Tanus tulee extrahyökkääjäksi, Kulonummi jätetään sivuun.
Vähän ehkä toivoisin Hallorania poppareille peliksi tai kahdeksi jos se vaikka auttais
Pahoin pelkään että tänää Tepsi piiputtaa ja Tappara viä 7-1. Toivottovasti näin ei käy mut vähä on ny sellane fiilis et rumat lukemat tulee taululle..
Ymmärrän pointtisi. Mutta eilen pari niin hazardia syöttöä suoraa TPS pelaajan lapaan vaikka aikaa ja tilaa oli ja oiskohan nyt 25 peliin 3 maalia tjsp. Aattelin et peli taukoa vois tehä hyvääEn ole katsonut Tapparan pelejä, mutta kuulostaisi erikoiselle laittaa pelinopea kaveri sivuun, kun vastustajalla alkaa olla jalka raskas tai ainakin nyt olisi saumaa kuluttaa heitä.
On tänään 13.hyökkääjä. Pientä loukkia ilmeisesti alla.Onko Tanus loukkaantunut vai muuten vaan kokoonpanon ulkopuolella? Ollut omasta mielestä aina Tepsiä vastaan vaarallinen
Ai pientä? Oli jotain puolet kaudesta sivussa (pelasi 23 ottelua) ja paluunsa jälkeen ei ole pystynyt kovinkaan montaa kertaa pukemaan tuplapeliin.On tänään 13.hyökkääjä. Pientä loukkia ilmeisesti alla.
Tänään pitäisi Tapparankin alkaa heräämään tai tulee todella vaikea sarja heille. Toivottavasti Tepsillä ei ala jalka painamaan, vaan tullaan edelleen raikkaalla jalalla ja jatkuvasti iholla. Ei se välttämättä edes yllätys olisi, jos TPS jaksaisi edelleen painaa kovalla tempolla, kun pari edellistä playoffia oltiin myös fyysisesti kunnossa eikä piiputusta näkynyt.
En tiedä sohaisenko muurahaispesää, mutta Tapparan tämän kauden taktiikka tuntuu nojaavan hyvään maalivahtipeliin ja tehokkaaseen maalintekoon.
Niin kyseessä ei ole siis Joona Luoto kuten ehkä luulit.Pitääkö Tappara oikeasti tuon tason pelimiehiä poppareilla? Hiukan on episjaot.
Onneks mä oon vaa katsomon puolellaa. Peliä Halloran!Vähän ehkä toivoisin Hallorania poppareille peliksi tai kahdeksi jos se vaikka auttais
Kyllä mä uskon että kotona taas ihan mahdollista ottaa voitto, mutta vaikeeta on ottaa Tampereelta voitto.Kaikki menee. Paluu arkeen, TPS voitti sen yhden pelin jo. Eiköhän Tappara tästä laskettele sinne välieriin 4-1 voitoilla. Tajuttoman tehokasta tekemistä.