Kyllä, päätös oli hyvä. Vaihtaisin aina Ladasta Mersuun, vaikka Mersu paljastuisikin lopulta Opeliksi. Ja niin, Ilveksen peli oli ollut ihan hirveää paskaa jo alkukaudesta, yksilöt ratkoivat pisteet. Ja sarjajohtajuus taisi olla niin, että yhdellä tappiolla (ja muiden pelatessa saman määrän pelejä) Ilves olisi ollut 5. tms. Eli taas täysin idioottimaista numeroiden tuijottelua, ja vieläpä niin, ettei oikeasti ymmärretty niitä numeroita mitä tuijotettiin.Ja mullahan ei ollut sinänsä tarkoitus glorifioida Myrrää mitenkään. Ehkä siinä vaihdoksessa oli tosiaan jotain logiikkaakin taustalla, mutta silti. Tiedätkö montakin tapausta, kun sarjajohtaja vaihtaa valmentajaa? Ja koska näin kävi, niin seisotko edelleen sen päätöksen takana, että nimenomaan Pennanen siihen tilalle?
On kyllä erittäin, erittäin hankala ymmärtää tälläistä näkökulmaa jonkin joukkueen fanin suusta. Ipa tippu niin tippuispa oma jengikin!Itseasias mua vituttaa Ipan sulaminen taas niin paljon, että sais Tappara mennä samaa reittiä. Vois kauden seuraamisen jättää tähän, keskittyä muihin juttuihin ja säästää vielä muutaman kympinkin kun peruuttaa kanavatilauksen. Jumalauta, kolmas kerta putkeen ku olis ollu tie pedattu Tappara-Ilves finaaliin, mitä oon odotellu pian 40 vuotta. Mut ei. Ei saatana. Kävikö se 2017 välieräsarja nii tunnon päälle, et finaaliin ei vaan voida mennä?
Ja täs ny ku miettii et ketä muita sieltä ny sit finaalissa vastassa vois olla? Kärpät? Nähty niin monta kertaa ettei vaan sytytä yhtään. HIFK pelaa niin paskasti, että ihmettähän se vaatii että pääsee edes tästä sarjasta jatkoon saati seuraavasta. Pelicans? No periaatteessa joo, mutta vastahan se kaadettiin vuos sit. Jukurit olis oikeesti piristävä vastus, mutta kova vuori on niilläki kiivettävänä. Mut sit taas ilman Tapparaa siellä olis menestymisen paikkaa niille, joilla sitä on viime vuosina (tai ylipäätään historian aikana) ollut vähän vähemmän.
Koska Ilves petti taas, nii samapa tuo olis katkasta kausi tähän. Antaa kärjen vähän tuulettua vaihteeks.
Työ. Se jatkuu maajoukkueessa.Duuni loppui niin meni kotiin
Saa Suomi nostaa pokaalia oikein urakalla.Pennanen ja junnuissa Lauri Mikkola. Ai että mitkä ajat meillä on edessä.
Nostan tämän vain tähän. Korostan, että nämä on siis otettu Ilvesfoorumilta, täällä ei ylimielisyyksiä esiintynyt."Vapaalippu välieriin", "elävältä syöminen" ja "putoaminen 2000-luvun suurin farssi" jo mainittu Ilvesfoorumilla. Kelpaa toki meille.
Urakkapalkalla ei tosiaan omaa aikaa kannata käyttää sekuntiakaan ylimäärästä. Propsit Pennaselle tästä!Duuni loppui niin meni kotiin
We want KalPa! Onnea Kuopioon, näyttää kyllä hienolta tuo teidän peli!Me voitettiin Kanada. Nyt voitettiin Toronto. Kuka seuraavaksi
Tiivistystä mitä tapahtui? Itse en tuota huppauunoa aio katsella sekuntiakaan.Anttia vähän kiristi haastattelussa. Turhaa tiuskimista Jantalle tuossa.
No sovitaan sitten niin, että Myrrän vaihto oli ok. Mutta en aio muuttaa mieltäni että tämä näyttää minun silmissä näpäytykseltä (TOKI sillä huomautuksella, että muutoksilla oli nähtävästi syynsä). Luotetaan toki kuitenkin siihen, että johto tiesi mitä teki. Sen verran en malta olla jatkamatta vielä Pennasesta, että eikö se siirto leijoniin ollut ennakoitavissa kun Myrrä pistettiin sivuun? Melko lyhytaikaiseksi vaan tämä pesti jäi.Kyllä, päätös oli hyvä. Vaihtaisin aina Ladasta Mersuun, vaikka Mersu paljastuisikin lopulta Opeliksi. Ja niin, Ilveksen peli oli ollut ihan hirveää paskaa jo alkukaudesta, yksilöt ratkoivat pisteet. Ja sarjajohtajuus taisi olla niin, että yhdellä tappiolla (ja muiden pelatessa saman määrän pelejä) Ilves olisi ollut 5. tms. Eli taas täysin idioottimaista numeroiden tuijottelua, ja vieläpä niin, ettei oikeasti ymmärretty niitä numeroita mitä tuijotettiin.
Ainakin kuulokkeet lenti pois hyvissä ajoin ennen jantan kiitoksiaTiivistystä mitä tapahtui? Itse en tuota huppauunoa aio katsella sekuntiakaan.
Siksi varmaan haluttiinkin Pennanen heti, jotta saisi toisen kauden rakentaa prosessia. Myrrän peluuttama kiekko ei kehittynyt kolmessa kaudessa yhtään, vaan samat ongelmakohdat olivat jo ensimmäisestä kaudesta asti. Mikä olisi ollut todennäköisyys, että neljännellä kaudella jokin olisi muuttunut maagisesti?No sovitaan sitten niin, että Myrrän vaihto oli ok. Mutta en aio muuttaa mieltäni että tämä näyttää minun silmissä näpäytykseltä. Luotetaan toki kuitenkin siihen, että johto tiesi mitä teki. Sen verran en malta olla jatkamatta vielä Pennasesta, että eikö se siirto leijoniin ollut ennakoitavissa kun Myrrä pistettiin sivuun? Melko lyhytaikaiseksi vaan tämä pesti jäi.
Onnitelut KalPalle jatkosta! Pendolle lisää arvot-kursseja, jos ei tosiaan käynyt kättelemässä voittajia.