Playoffs 2024 finaalit: Tappara (1.) – Pelicans (3.)

  • 161 475
  • 1 701

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ei olekaan ja niin roikkuukin, mutta käsittääkseni Liiga ei itse laske Pelicansille yhtään Suomen mestaruutta, vaikka teknisesti kait pitäisi. Eikä Pelsukaan ole tainnut omia tuota Viipurin Reippaan mestaruutta itselleen?
Itse en ainakaan laske sitä Pelicansin mestaruudeksi, toki voi olla muita kannattajia jotka näin tekee, mutta omasta mielestä konsensus on tuo minun kantani.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse en ainakaan laske sitä Pelicansin mestaruudeksi, toki voi olla muita kannattajia jotka näin tekee, mutta omasta mielestä konsensus on tuo minun kantani.
Mistä muuten lasket Pelicansin historian alkaneen? Siitä kun viimeisin nimenvaihdos tehtiin, muutosta Lahteen vai jostain muusta hetkestä?

Osa Reippaan/pelsujen lukuisista nimenvaihdoksista on ymmärtääkseni ollut kasvojenpesuyrityksiä, osa edellisen yrityksen päättymistä talousvaikeuksiin.

Vaikka mestaruuden voittaminen on Liigassakin todella vaikeaa, jos Pelsut jaksavat tehdä laadukasta ja pitkäjänteistä työtä samalla linjalla kuin muutamana viime kautena, se mestaruus on ainakin lähempänä kuin Ilveksellä joka on kannua jahdannut vuodesta 1985 välillä todella suurinkin panoksin mutta kärsimättömällä, lyhytnäköisellä ja tempoilevalla (mm. lukuisat potkut) tyylillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös