repalefarkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- per aspera ad astra
Vai että oikeen SOTA!:D
Jotta en saisi rikepistettä one-linerista, niin todettakoon että sota jatkuu maanantaina!
Vai että oikeen SOTA!:D
Jotta en saisi rikepistettä one-linerista, niin todettakoon että sota jatkuu maanantaina!
Kyllä se on hyvää yötä jo Lahteen. Ei taida olla edes viittä peliä... Eväät syöty ja Schnarr rikki.
Mieluusti niin paskaa että sillä ei päästäisi finaaleihin.En tiedä minkälaista peliä Tapparan pitäisi pelata, että se kelpaa finaalin ulkopuolella olevien joukkueiden faneille. Ehkä seuraava valmentaja pitää hommata Brasiliasta?
Vastaus tasoa...peli, eli kovin surkea viritys.
En halua tähän alkaa vertailemaan miten ja kuka keväällä on haastanut Tapparaa, kunhan kommentoin tätä ekaa finaalia joka oli tosi väsyttävää kiekkoa. Tuo Tapparan pelityyli on aivan helvetin kamalaa kiekkoa vastustajan kannalta. Tässä on toivonut jo omien yllätystä, sen jälkeen KalPan yllätystä ja ekan matsin perusteella sama jatkuu, vastustaja pyristelee ja Tappara tekee sen mitä pitää, Liigan ylivoimaisesti paras veskari ja tylyimmät maalintekijät on myrkkyä ihan kaikille.
Edelleen toivon Pelsujen voittoa mutta luotto on aika nollissa.
Mitä selität? Nimenomaan Aittokallion perseilyn takia Suomi ei päässyt U20 finaaleihin silloin 2012.Nitran maalissa tälläkin palstalla yli 10 vuotta sitten parjattu Sami Aittokallio, vaikka oli suurin syy silloin aikoinaan miksi Suomi pelasi U20 finaaleja!
Olispa Meidän peliä ja träppiä kuten noin 13 muulla liigajoukkueella.Vastaus tasoa...peli, eli kovin surkea viritys.
En halua tähän alkaa vertailemaan miten ja kuka keväällä on haastanut Tapparaa, kunhan kommentoin tätä ekaa finaalia joka oli tosi väsyttävää kiekkoa.
Mitä selität? Nimenomaan Aittokallion perseilyn takia Suomi ei päässyt U20 finaaleihin silloin 2012.
Pelicans on kauden mittaan ollut hyvä ongelmanratkoja, nyt on sitten vaan oltava parhaimmillaan. Raivostuttavan laadukas rosteri Tapparalla.
Olispa Meidän peliä ja träppiä kuten noin 13 muulla liigajoukkueella.
Sori, huonosti kirjoitettu mun osalta. Ainoa tarkoitus on se että Tappara pelaa aivan helvetin tylsää kiekkoa vastustajan kannalta. Ette pysty edes ymmärtämään kuinka paljon se vituttaa kun omat vie mielin määrin ja sit tulee joku helvetin Savinainen ja niittaa ekasta paikasta maalin..samassa tiedostat että siellä toisessa päässä seisoo muuri nimeltä Heljanko. Ei oo oikeesti helppoa ja mukavaa pelata teitä vastaan.Jotain patoutumia Tapparaa vastaan havaittavissa.
Sori, huonosti kirjoitettu mun osalta. Ainoa tarkoitus on se että Tappara pelaa aivan helvetin tylsää kiekkoa vastustajan kannalta.
Hyi helvetti.. juuri noin se menee eikä mukavaa ole vastustajalla.Tämä on ymmärrettävää. Jotain tämänsuuntaista tässäkin kirjoituksessa:
Kommentti: Tyly koulutus – Tappara on kuin takatalvi
Tyly, tylympi, Tappara, kirjoittaa Tampereelta Riku Isokoski.www.iltalehti.fi
Tämä sama tekoäly ennusti Lukon pääsevän himoittuun kauden huipennukseen.
On se kyllä raivostuttava. Toi Tapparan nelonenkin olisi heittämällä ykkösketju monessakin liigajengissä. Ja sitten tietysti liigan paras veskari joka ryöstää sen pelin tai pari jokaisessa pudotuspelisarjassa. Tosta vielä kun Kemiläinen, Levtchi ja Savinainen saa kunnolla pelihuumorin päälle niin kyllä tää tulee pian neljä muna menemään. Niin väkevää on tuo puolustus- ja maalivahtipelaaminen.
Tämä sama osui myös omaan silmään. Pelicans näytti erittäin raskasjalkaiselta jengiltä. Itse olen poffimatseista nähnyt Tapparalta kaikki matsit eikä ole kyllä kertaakaan ennen nähnyt että Tappara on se jalkavampi jengi, ainakaan niin selkeesti mitä tänään. Pelsuilta en ole nähnyt kuin sen IFK sarjan seiskapelin, mikä oli myös samaa kuin tänään, jotenkin ei säväytä. Odotukset oli kovemmat mitä olen nähnyt.Huomionarvoista oli myös, että joukkueen hitaimmilla Kontiolalla, Savinaisella ja Kemiläisellä riitti jalka hyvin, eikä viime sarjassa nähtyä askel perässä meininkiä ollut yhtään.