Playoffs 2023 puolivälierät: Pelicans (4.) – KalPa (5.)

  • 84 135
  • 860

bar1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalliset jengit
Lahtelaiset huutelivat Okanylle n-sanalla ulosajon kohdalla sekä lähettelivät pelaajalle illalla "suhteellisen" rasistisia viestejä. Liigalta on tulossa ulostulo tapahtuneesta.
Hyi hitto jos pitää paikkansa. Pääkatsomossa olleena en vastaavaa kuullut. Joku pikkupoika huuteli perus "sika" yms äänekkäästi.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toisaalta onhan täälläkin jo kaikki lahtelaiset ehditty ristiä nisteiksi. Miten yllättävää lopulta voi olla, että osa ihmisistä on perseestä?

Siltikin, perseestä, väärin ja täysin asiaankuulumatonta mikäli huhut pitävät paikkansa. Pitäis pystyä parempaan.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielenkiintoista nähdä miten katkaisupelin paineet vaikuttavat peliin puolin ja toisin. Kiehuuko yli aiempaakin enemmän jomman kumman toimesta vai näyttäytyykö ottelun merkitys varovaisempana ja taktisempana otteena. Veikkaan yhtäkaikki, että maaleja nähdään tänäänkin aiempaa enemmän, koska väsymyksen myötä on alkanut syntyä tilanteita joita alkusarjassa ei syntynyt.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kohta mennään taas! Jännittää jo nyt aivan helvetisti :D eilen pelin jälkeisissä dopamiinihöyryissä oli itsevarma olo, mutta kyllähän aamulla realismi iski; yksi kiinnitys tarvitaan vielä, ja hinta siihen tulee taas olemaan kova.

Eilen ei KalPalla pipo pitänyt, tänään heidän takana on kotiyleisön tuki. Jotenkin vaikea uskoa, että paskoisivat housuun tai lähtisivät hölmöilemään lauantai-iltana Niiralan montussa, selkä seinää vasten. Kantolan paluun voisi kuvitella olevan melko tärkeä kotijoukkueelle.

Turkoosilla ei onneksi uusia poissaoloja. Kärkijätkät ovat ottaneet vastuuta, ja ylivoimakin tuloksellisesti parantunut. Kuitenkin, edellisessä Kuopion pelissä merkkautettiin kahteen viimeiseen erään yhteensä viisi torjuntaa Rahmille. Tuo ei varmasti riitä tänään!

Odotuksissa tiukka taisteluvoitto, pelin jälkeen klubille juhlistamaan välieräpaikkaa. Vamos!
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ei yllätä yhtään lahtelaisilta urheilufaneilta tämä käytös. Toki suurinosa on asiallisia mutta mitä olen koko elämän seurannut urheilua tiiviisti (jalkapallo ja jääkiekko) niin tuntuu että eniten lahdessa tätä esiintyy..
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei yllätä yhtään lahtelaisilta urheilufaneilta tämä käytös. Toki suurinosa on asiallisia mutta mitä olen koko elämän seurannut urheilua tiiviisti (jalkapallo ja jääkiekko) niin tuntuu että eniten lahdessa tätä esiintyy..
Hyi vittu lahtelaiset. Hävetkää. Pilaatte hyvän sarjan tämmösillä.
Helpottiko?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Helpottiko?
Ei, miksi olisi helpottanut? Kerroin vaan mitä olen itse havainnut. Toki paljon mahdollista että olen väärässä ja Lahdessa tätä ei esiinny yhtään sen enempää kuin muaallakaan.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei, miksi olisi helpottanut? Kerroin vaan mitä olen itse havainnut. Toki paljon mahdollista että olen väärässä ja Lahdessa tätä ei esiinny yhtään sen enempää kuin muaallakaan.
Tuo viestisi vaikutti tunteenpurkaukselta, jonka ainoa missio on provosoida ja levittää mielipahaa. Sillä kysyin. Pahoittelen, jos taustalla olikin jokin positiivinen agenda.
 

JOFAKKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
L
Sinähän varmaan tiedätkin, onko Bloodia tai Jämseniä sattunut vai ei. Jos pelaaja on kokoonpanossa seuraavassa pelissä, ei tarkoita automaattisesti sitä, että häntä ei olisi esimerkiksi viikateisku pohkeisiin sattunut.
Jos on pipiä tehnyt, niin sitten se selvää. Ei ainakaan PlayOffeissa kipua saisi kokea.
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Surullista että tälläinen tiedote on pitänyt tehdä. Surullinen olen huutelijoiden puolesta, miten voi yksi jääkiekko-ottelu mennä noin pahasti ihon alle?

Jumalauta, vasta reipas parikymppinen miehen alku kyseessä. Lähellä omaa ikää siis, ja jos mä saisin työpaikalla kuulla tollasta niin ei se hyvältä tuntus. Ylipäätään jokasen täytyis ajatella miltä se omalta kohdalta tuntuis? Kultainen sääntö, ei varmaan tarvii kerrata?

Ja en syytä jokaista Lahtelaista, täällähän palstalla on monia helvetin suoraselkäistä sekä reilua Pelicans-kannattajaa.

Muistelisin ettei ole Okanyn ensimmäinen kerta kun kuulee solvauksia, junnuna lätkäistii kerhopelaajalle pelikieltoa aiheesta. Mä en usko että Okany tahallaan tarkoitti satuttaa Roinetta, nuoruuden intoa uran ensimmäisissä pudotuspeleissä.

Ei todellakaan ok, jos sais vielä anteekspyynnön noilta faneilta. Ei julkisesti, henkilökohtaisesti Okanylle. Jos tämä (en toivo) riipaisi jotain omasta tunnosta niin tee se. Tuo ei kuulu kiekkokatsomoon, paikalliseen baariin taikka elämään ylipäänsä.

Jokaisella on omat mielipiteet, mutta pitäkää mölyt mahassa jos taso on tuota mallia.

Jännä ilta tulossa, monttu täynnä. Ei annetan tän latistaa kenenkään pelifiilistä. Voi olla viimeinen kerta meille KalPa-faneille osottaa tuki hienolle joukkueelle tällä kaudella. Kaikki peliin, pidetään hauskaa ja parempi voittakoon!
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin heilui. Oli tyhmää ja turhaa, ehkä sitä "Kuuuluisaaaa" asetelmien hakua.
Mutta yksi pieni ero aiempiin poikittaisiin. Se Klemetin poikkari tulee NAAMAAN!!! Iän kaiken tällä palstalla itketty siitä, että teko pitää tuomita, ei lopputulos. Jämsen ei onneksi loukkaantunut, mutta harva rike on selkeämpi kuin poikittainen naamaan. Vai pelataanko Kuopiossa eri säännöillä?
Rapatessa roiskuu. Eikös tuosta tuomittu ulosajo? Mikä on sun pointti?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sä sanoit, että Jämsen teki samoja asioita kuin Klementtiini. Palstaveli tuossa teki selväksi, että asia ei ollut näin.

Miten sä voit hukata pointin noin selkeästä ja lyhyestä viestienvaihdosta?
Tuuristahan se on kiinni (ja reaktiosta tuomarien suuntaan) kumman naamaan tuossa maila osuu kun molemmat niillä ylhäällä huitoo.

Yhtä lällättelyä ollut Pelicans-fanien osalta tämä keskustelu noista KalPan ulosajoista. Voisin kuvitella että sielläkin "itkettäisiin" jos tilanne olisi toisin päin.
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sä sanoit, että Jämsen teki samoja asioita kuin Klementtiini. Palstaveli tuossa teki selväksi, että asia ei ollut näin.

Miten sä voit hukata pointin noin selkeästä ja lyhyestä viestienvaihdosta?
Katsoitko peliä ollenkaan? Jos ei olis leukaan osunut, niin molemmat ois saanut kakkoset, koska molemmat huitoi poikittaisella. Nyt Klemetti lensi ulos ja Jämsen sai 2 min. Missä kohtaa Jämsen ei tehnyt samoja asioita?
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
No niin! Jämsen sitä,Klemetti tätä. Lahti on pas.a paikka jne. Eiköhän aleta keskittyä itse tuotteeseen eli jääkiekkoliigaan, jota kaikki "rakastamme". Hienoa, että rasismiin puututaan ja pelikieltoja jaetaan jos pelikieltoihin syytä. Kalpa on fyysinen työteliäisyydellään, ei siellä sikailijoita ole.

Tässä unohtuu kaikkein tärkein. Tuo sarja on parasta mitä liigan playoffs 2023 on tarjonnut tähän mennessä. Itse arvostan Kalpaa suuresti. Hieno organisaatio, jolla selvä gameplan miten pelata Kalpa-hokia. Katsotaan miten jäällä käy,ei jatkoajan kuplassa :)
 

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katsoitko sinä? Jämsenin huitomiset eivät osuneet naamaan.
No en ku seurasin Teksti-TV:ltä!
Yritin vain selventää herra/rouva Radiopäälle, että säännöt ovat samat myös Kuopiossa.
Jämsen sai 2 min poikittaisesta ja Klemetti 5+20min poikittaisesta, koska osui naamaan. Eli tuomio oli huomattavasti kovempi ja aiheesta.
Enempää en jaksa tätä jauhaa, jos ei tollukat ymmärrä.
 

Leppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pystytkö avaamaan vähän mitä tarkoittaa lähettelivät pelaajalle viestejä? Yleistä somekeskustelua, julkisia/yksityisiä viestejä pelaajan sometileille vai viestejä suoraan pelaajalle, esim. tekstiviesti?

Yksittäistapauksia toivottavasti.
Ihan henkilökohtaiselle tilille laitettu viestiä somessa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Pari peliä ja parhaita paloja on tästäkin sarjasta tullut nähtyä ja omaan silmään Kalpa on kyllä parempi ollut kutakuinkin joka ilta, mutta maalipaikkojen hukkaaminen, Pelsun loistava maalivahtipeli ja omat perseilyt on kääntänyt edun Pelsulle kun lähestytään game 6. En epäile, etteikö tänään Kalpa vie, mutta Lahdessa pitäisi silti voittaa ja tässä ei Kalpa edes pääasiassa kelpo peleillä ole onnistunut.

Ensimmäinen peli sisälsi toki myös epäonnea, mutta olihan tuo voitto nyt silti jo käsissä. Toinen peli Lahdessa ja kaksi ulosajoa, joista ensimmäinen toki vähintäänkin kyseenalainen, mutta silti, ei tuollaisia temppuja voi tehdä tässä kohtaa kevättä. Kuopiossa pelit on mennyt paremmin ja ei ainakaan minulle ole kummankaan pelin kohdalla ollut mitään epäilystäkään siitä kumpi pelit tuolla vie.

Iltaa kohti, Game 7 taisi olla monen veikkaus tähän sarjaan ja eiköhän tuo saada kun Kalpa tänään pitää sarjan kotisaldon rikkoutumattomana. Lahdessa sitten game 7 ja kaikki auki...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös